Wie weet er wat van KIMNOR?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Wie weet er wat van KIMNOR?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 07:04

Ik had iets van haar gekocht maar ik heb het nooit gekregen?

NOG MEER MENSEN? Verward


Heel af en toe PBt ze terug dat ze het erg druk heeft.

WIE O WIE KENT HAAR *LOL*

bedankt


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 07:07

ik heb een tijdje geleden wat van haar gekocht.
alles is correct afgehandeld, dus ik neem aan dat dat ook bij jou zal gebeuren Lachen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 07:07

marloes-joy schreef:
ik heb een tijdje geleden wat van haar gekocht.
alles is correct afgehandeld, dus ik neem aan dat dat ook bij jou zal gebeuren Lachen

ja ik hoop het,maar ik zit al iets van 3/4 weken te wachten...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 08:52

Ik heb ook een keer iets van haar gekocht en dat is prima gegaan.
Helemaal geen problemen gehad. Ik zou nog eventjes gedult hebben.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:32

Ik vind 3 tot 4 weken wel erg lang om iets te versturen, als het betaald is, kun je toch even naar een postkantoor gaan en de spullen opsturen, is een kleine moeite...

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 09:55

er kan altijd iets gebeurd zijn met het pakje...verkeerde adres...??

ik heb 2 keer iets van haar gekocht...allebei de keren is het netjes aangekomen...
als je geld gestord hebt...kan er ook iets mis zijn met het geld...dat zij het nog niet binnen heeft!! wiet weet...ik weet zeker dat zij niets fout zal doen...

inderdaad zoals Dennis zegt...GEwoon even gedult hebben!!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:44

Ik heb ook eens wat bij haar gekocht en dat is toen goed gegaan hoor!
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben!

*Buddy is echt het beste wat mij is overkomen, ben echt trots op mijn stoere fjord*

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:33

Ann schreef:
Ik vind 3 tot 4 weken wel erg lang om iets te versturen, als het betaald is, kun je toch even naar een postkantoor gaan en de spullen opsturen, is een kleine moeite...


Ze woont in een klein dorpje hier in de buurt. Er is niet echt een postkantoor dicht in de buurt bij dat dorpje, ik weet niet eens of ze daar wel een postagentschap hebben. Dus het kost voor haar waarschijnlijk iets meer moeite dan je denkt. Lachen
Verder ken ik haar niet, maar dit zou een reden kunnen zijn, dat ze het te druk heeft om "even" naar het postkantoor te gaan.

Sprakeloos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:38

Ik heb 1 maal wat van haar gekocht en er ook erg lang op moeten wachten maar uiteindelijk wel gekregen.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 18:29

ja ze heeft het geld al een hele tijd binnen want daar heb ik bericht van gehad!!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:43

ik heb ook al 2x wat van haar gekocht en dat is allemaal prima gegaan. misschien even nog wat geduld?

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:44

ik heb ook nog wat bij haar gekocht, maar ze heeft het heel druk

ik vertrouw er nog steeds op dat het komt hoor, zal bij jou ook wel gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:45

Ik heb laatst ook iets opgestuurd naar een bokker, voor zover ik weet heeft ze het nog steeds niet gehad! Is toch alweer enige tijd geleden dat ik het opstuurde, er is waarschijnlijk iets misgegaan bij het postkantoor!

Wel vind ik het dan zo netjes om even het geld terug te storten wat je aan Kimnor betaald hebt!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:04

Ik heb regelmatig spullen van haar gekocht en het betalen/verzenden/ontvangen is ten alle tijden goed gegaan. Ik neem aan dat het wel goed komt Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:14

Esther"]
[quote="Ann schreef:
Ik vind 3 tot 4 weken wel erg lang om iets te versturen, als het betaald is, kun je toch even naar een postkantoor gaan en de spullen opsturen, is een kleine moeite...


Ze woont in een klein dorpje hier in de buurt. Er is niet echt een postkantoor dicht in de buurt bij dat dorpje, ik weet niet eens of ze daar wel een postagentschap hebben. Dus het kost voor haar waarschijnlijk iets meer moeite dan je denkt. Lachen
Verder ken ik haar niet, maar dit zou een reden kunnen zijn, dat ze het te druk heeft om "even" naar het postkantoor te gaan.
[/quote]

Ben ik het niet mee eens, als je iets te koop aanbiedt, weet je dat je spullen moet opsturen, als je het daarvoor te druk hebt, kun je dat melden aan de koper, die weet dan van te voren dat er enige tijd overheen kan gaan, de koper kan dan zelf beslissen of de koop doorgaat Scheve mond

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 19:25

Ann"]
[quote="Esther"][quote="Ann schreef:
Ik vind 3 tot 4 weken wel erg lang om iets te versturen, als het betaald is, kun je toch even naar een postkantoor gaan en de spullen opsturen, is een kleine moeite...


Ze woont in een klein dorpje hier in de buurt. Er is niet echt een postkantoor dicht in de buurt bij dat dorpje, ik weet niet eens of ze daar wel een postagentschap hebben. Dus het kost voor haar waarschijnlijk iets meer moeite dan je denkt. Lachen
Verder ken ik haar niet, maar dit zou een reden kunnen zijn, dat ze het te druk heeft om "even" naar het postkantoor te gaan.
[/quote]

Ben ik het niet mee eens, als je iets te koop aanbiedt, weet je dat je spullen moet opsturen, als je het daarvoor te druk hebt, kun je dat melden aan de koper, die weet dan van te voren dat er enige tijd overheen kan gaan, de koper kan dan zelf beslissen of de koop doorgaat Scheve mond
[/quote]

Ja en ze beloofd steeds dat ze zal gaan maar ik zie het nog niet verschijnen???

EN ze PBT ook niet terug?

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:36

Chantal, misschien kun je beter een PBtje sturen naar de moddie van EA, dat maakt misschien meer indruk bij KIMNOR Scheve mond

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:48

Chantal"]
[quote="Ann"][quote="Esther"]
[quote="Ann schreef:
Ik vind 3 tot 4 weken wel erg lang om iets te versturen, als het betaald is, kun je toch even naar een postkantoor gaan en de spullen opsturen, is een kleine moeite...


Ze woont in een klein dorpje hier in de buurt. Er is niet echt een postkantoor dicht in de buurt bij dat dorpje, ik weet niet eens of ze daar wel een postagentschap hebben. Dus het kost voor haar waarschijnlijk iets meer moeite dan je denkt. Lachen
Verder ken ik haar niet, maar dit zou een reden kunnen zijn, dat ze het te druk heeft om "even" naar het postkantoor te gaan.
[/quote]

Ben ik het niet mee eens, als je iets te koop aanbiedt, weet je dat je spullen moet opsturen, als je het daarvoor te druk hebt, kun je dat melden aan de koper, die weet dan van te voren dat er enige tijd overheen kan gaan, de koper kan dan zelf beslissen of de koop doorgaat Scheve mond
[/quote]

Ja en ze beloofd steeds dat ze zal gaan maar ik zie het nog niet verschijnen???

EN ze PBT ook niet terug?
[/quote]

Hetzelfde probleem hier hoor, zit ook al heel lang te wachten eigenlijk. Maarja, denk wel dat het een keer aan zal komen. Lachen
Ze had het heel druk zei ze dus ja..

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:16

ik heb een aantal pbtjes gestuurt en ze voor zover ik weet allemaal beantwoord gekregen.
Kijk anders eens in je outbox, dan weet je of ze wel gelezen zijn Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 20:43

xtostarlight schreef:
ik heb een aantal pbtjes gestuurt en ze voor zover ik weet allemaal beantwoord gekregen.
Kijk anders eens in je outbox, dan weet je of ze wel gelezen zijn Knipoog

heuh?/
ik heb het over Kimnor hoor? Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:52

Ja ze bedoelde dus dat ze een aantal pb's naar Kimnor gestuurd heeft en gewoon antwoord heeft gehad. Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:06

Chantal"]
[quote="xtostarlight schreef:
ik heb een aantal pbtjes gestuurt en ze voor zover ik weet allemaal beantwoord gekregen.
Kijk anders eens in je outbox, dan weet je of ze wel gelezen zijn Knipoog

heuh?/
ik heb het over Kimnor hoor? Verward
[/quote]

ja ik ook, ik heb een hoofdstel van haar gekocht en nog niet gekregen.
maar als je wilt weten of ze je pbtjes wel heeft gelezen kun je daar kijken Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 12:45

xtostarlight"]
[quote="Chantal"][quote="xtostarlight schreef:
ik heb een aantal pbtjes gestuurt en ze voor zover ik weet allemaal beantwoord gekregen.
Kijk anders eens in je outbox, dan weet je of ze wel gelezen zijn Knipoog

heuh?/
ik heb het over Kimnor hoor? Verward
[/quote]

ja ik ook, ik heb een hoofdstel van haar gekocht en nog niet gekregen.
maar als je wilt weten of ze je pbtjes wel heeft gelezen kun je daar kijken Knipoog
[/quote]


oww sorry ik dacht al:)


Ja ze heeft er een paar niet gelezen..

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:01

Terwijl ze 4 dagen geleden nog advertentie op EA geplaatst heeft Scheve mond

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:05

Ook ik heb pas een zadel gekocht van KIMNOR, geld staat al ruim anderhalve week op haar rekening. Ze zou het afgelopen donderdag versturen, maar ik heb nog niets in huis . Ik heb al eens iets eerder iets bij haar gekocht en heb het uiteindelijk netjes gekregen maar het duurde toen ook erg lang. Ik ga er vanuit dat ze het zadel echt wel op de post doet, dus ik heb nog even geduld Knipoog . Al heb ik het wel graag deze week in huis aangezien ik volgende week op vakantie ga Cool .

*Elk pb-tje dat ik verstuurde heeft ze tot nu toe na lezen gelijk beantwoord .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"