Het rad des tijds (Robert Jordan)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Het rad des tijds (Robert Jordan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 16:48

Kent er iemand deze boeken? het is geloof ik een serie van 12 boeken, en de eerste noemt "het Oog van de wereld".
Ik heb nu de eerste gelezen, en vind hem echt super! Ik hoop dat de volgende ook zo goed zijn.

Ik heb deze boeken van mijn broer(19). Ik heb dat wel meer dat ik boeken van hem lees Haha!. Voor de films van LOTR had ik dankzij hem ook In de ban van de ring gelezen, ik vond het boek toen al schitterend.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 18:57

Schop, niemand die ze kent?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:28

Yup, ken ze Haha! Ze zijn echt geweldig IMO Haha! Eerste deel in het NL gelezen (kadootje), daarna snel op engels overgestapt. Volgensmij zijn het trouwens maar iets van 10 delen maar het laatste deel is nog niet uit... Erg leuke boeken iig. Heb boek 8 afgelopen vakantie gelezen (kado van wmijn Lovers).

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:53

Ja ik heb ze gelezen! Tenminste, tot deel 5. Ik lees de Nice Price versie, en die is nog maar tot deel 5 uitgekomen. Verdrietig Mijn vriend heeft er tien in het engels, en ik heb hard geprobeerd om ze in het engels verder te lezen, maar dat lukt me echt niet! Ik kan me er niet op concentreren. Dus wacht ik nu tot deel 6 uit gaat komen..... En dat duurt nog veel te lang!!! Huilen Huilen Huilen Huilen

Doeiii

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:32

Ik lees ze allemaal in het nederlands. Mijn engels is niet goed genoeg, ik zou de helft(met wat geluk) begrijpen.Ik heb het eerste deel trouwens wel in 4 dagen ofzo uitgelezen Knipoog.'s Avonds in mijn bedje(vrij moe 's morgens *LOL*).

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:40

*meldt zich*. Ik vind ze geweldig! Ik lees ze in het engels en momenteel ben ik bezig in deel vier. Iedere dag moet ik zo'n 5 uur reizen dus ik vermaak me voorlopig wel Haha!.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:49

Ik heb alleen het probleem dat ze bijna altijd weg zijn in de bibliotheek. Maar ach, daar maak ik me pas zorgen over als boek 2 uit is, die heeft mijn broer dus kan ik nog wel even lezen Lachen. Heb ook nog veel boeken voor school te lezen(frans en nederlands) dus daar ben ik ook wel zoet mee.