Meisje gez. in Vianen (Ut)!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Meisje gez. in Vianen (Ut)!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 00:08

Ik ben heel erg geschrokken:

Ik probeer al 2 weken een vriendin van mij te pakken te krijgen. Ze had constant haar mobiel uitstaan, dus begon ik haar stiefvader te bellen. Vage antwoorden op mijn vragen. Gister had ik hem weer aan de telefoon, wat blijkt? Ze is spoorloos! Dat geloof je toch zeker niet? Ze is na haar vakantie (4 weken geleden) bij een man van 35 gaan wonen. Zijzelf is bijna 19, ze heeft geen contact gezocht met familie en ze is niet begonnen aan de opleiding waar ze zo'n zin in had. Alles wat ze weten is in welke plaats die man woont. Haar moeder zegt dat ze gewoon even rust nodig heeft, tot zichzelf moet komen. Ik maak me vreselijke zorgen! Heb al 1000x haar Voice-mail ingesproken, maar zonder resultaat...
Ik weet dat ze een rottijd achter de rug heeft en dat er thuis niemand is om haar problemen mee te delen.

Tara is een Thais meisje van bijna 19. De man waarbij ze woont in 35 en woont in Vianen Ut.. Tara is vrij klein en een heel mooi meisje (model). Haar haren zijn donkerrood en meestal heeft ze blauwe kleurlenzen in.

Mocht iemand haar zien, PB of mail me dan alsjeblieft heel snel, want ik maak me grote zorgen!!

Alvast bedankt! Gr. Daan

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:06

Tja, als zij uit vrije keus bij die man is gaan wonen Verward Raar dat ze dan niks meer laat horen Misschien kun je een foto plaatsen want ook met je omschrijving heb ik eerlijk gezegd geen idee...

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:09

Mja ook al is Vianen niet al te groot, het is toch zoeken naar een naald in een hooiberg