Het Boktweekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 11:26

Ik heb Karin en Jolanda cvan Marco ook mee gerekend die stonden er niet bij! (lijst)
Klopt het sonja en Dick dat jullie eigenkracht voer mee nemen en niet mee gaan met de huifkar?
en pepper jij bent de enige die niet mee eet vrijdagavond?

neemt iemand anders nog krachtvoer mee en is dat vergeten neer te zetten en zijn er meer mensen die niet blijven eten maar dat niet hebben ingevuld?
zie http://www.bokt.nl/forums/inschrijf.php
om te zien wie er mee gaan.
Ik heb nu 19 mensen voor de huifkar en gereseveerd kosten een 10tje per persoon meer info komt op de inschrijf site te staan.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 11:41

pepper komt vrijdag avond na het eten. Zaterdag eet hij dus wel gewoon mee, en met de rest doet ie ook gewoon mee

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 11:42

dat weet ik dat stond er bij dat ie niet mee eet op vrijdag en de rest wel mee doen mar wilde vragen of het zeker was.
Hij komt niet met jou mee vrijdag? en hoe laat komt ie dan ongeveer voor het geval we niet de hele vrijdag op de paalhoeve blijven maar nog ff de omgeving gaa verkennn?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 11:46

pfff, denk een uur of 7/8, maar als wij weg zijn, geen probleem hoor, hij vermaakt zich wel. Hij komt niet met mij mee, aagezien ik met lonneke kom

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 12:36

Maar hij gaat toch niet rijden, Stef?

Ik heb met die man van de Paalhoeve afgesproken dat ik 1 of 2 weken van te voren bel om alle details door te nemen, zoals wie er wel en niet mee eet, hoeveel mensen er komen lunchen zaterdag, welke paarden er eigen krachtvoer hebben, dat soort dingen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 15:56

Zit 't eten van vrijdagavond ook bij de prijs inbegrepen?

Pling Knuf Mayo Pling

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 16:00

ik neem ook mijn eigen krachtvoer mee!

Enne Marco ook.

Ik had nog tegen astrid gezegd dat ze jolanda moest opgeven. Nou ja is ze zeker vergeten. heb haar ook niet meer gesproken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 16:14

Ja vrijdagavond en zaterdagavond eten we daar, het is immers 2x 72,50

Gaan er nu dan nog meer mee, die ik niet heb opgegeven??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:28

Mooi zo, dan weet ik dat ik niet teveel moet snoepen in de auto op de heenweg. Hihi.

Pling Knuf Mayo Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 19:59

nop, pepper rijdt niet, wel huifkar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:58

Yep, klopt, Milena en Leonardo krijgen hun eigen krachtvoer. Leo is koliekgevoelig en bij Milena moet ik ontzettend op de eiwitten letten.
En wij gaan inderdaad niet mee huiven (wel jammer dat we een aantal mensen dan alleen maar tijdens de lunch zien, maar ach, dat maken we tijdens het tweede boktweekeinde *LOL* wel weer goed! ) Wij zijn ons nl. aan het orienteren op wonen en werken in die omgeving, en willen op zaterdag een paar uurtjes voor ons zelf! (En als we daar een leuke boerderij oid in de buurt vinden, gaan we daar Boktruiterkamp houden.... Hihi!)
Waarom is het nou nog steeds geen mei? Het schiet weer voor geen meter op!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 19:15

mhhhh rijd dan richting A'doorn weet dat er vlak bij mijn stal een huis te koop is met wat weiland (niet groot genoeg om paardjes bij huis te houden denk ik) maar mocht je ze dan bij ons op stal zetten b.v. woon je in dezelfde straat en er zit dan schuin tegenover ook nog een pensionstalling

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 21:15

leuk huisjes kijken. ben mn mams ook aan t overhalen om te verhuizen. Ze staat er op voor maar wil nog niet echt weg. we willen dan vlak buiten apeldoorn wonen met stukje grond erbij, waar dus minstens 2 paardjes kunnen staan (mijn eis vindt 1 alleen zo zielig) De vriend van mn mams wil ook wel. Maarja waarschijnlijk dus pas als ik uit huis ben. Maarja afentoe zijn mijn ouders wel impulsief, let's hope so.
langs t kanaal (vlakbij Thea, lieren dus) stond ook een leuk huisje te koop alleen wle heel klein. maar er was wel een kleine buitenbak bij en stukje wei (dus voor mij genoeg) maarja mams wil dus nog niet weg.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 00:15

Mmmmm, ik wil de paarden eigenlijk liever niet aan huis (haha, ben ik waarschijnlijk de enige hier) omdat we allebei fulltime werken en ik per se wil dat de dieren minimaal 4x per dag gevoerd worden en dat er de hele dag toezicht is.... Ben een beetje een zeikert als het om de knollies gaat... hihi! Het moet overigens wel vlakbij een grote plaats zijn, zodat ik me makkelijk over kan laten plaatsen. Ach, we zien wel, we hebben tijd zat. Streefdatum is nl. voor de eerste van ons (Dick) 40 wordt, dus we hebben nog effe..... *LOL* Groetjes, Sonja.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 00:30

Dat kan ik me goed voorstellen, lijkt me ook een eng idee als er overdag niemand in de buurt is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 04:25

Inderdaad, ik hoorde vanavond van Pris dat er ook zo'n geval was bij iemand (weet echt ff niet meer wie) en die vond 2 paarden dood toen hij/zij 's avonds thuis kwam, een koliek aanval of zoiets. Ik moet er niet aan denken dat zoiets zou gebeuren.

Pling Knuf Mayo Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 18:23

BTW, ik denk niet dat ik mee ga in mei. Eerlijk gezegd ben ik de draad een beetje kwijt geraakt door alle berichtjes.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:09

Indeed, daarom hebben we alles ff bij elkaar gezet Lachen

Zie ander bericht in Algemeen (dat ik nu maar eens ga plaatsen).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 17:18

Citaat:
Inderdaad, ik hoorde vanavond van Pris dat er ook zo'n geval was bij iemand (weet echt ff niet meer wie) en die vond 2 paarden dood toen hij/zij 's avonds thuis kwam, een koliek aanval of zoiets. Ik moet er niet aan denken dat zoiets zou gebeuren.


Klopt bij mijn Oom en Tante ze werken de hele dag en de paarden staan dan op stal. Voordat hij weg ging ´s morgen zette hij ze altijd even in de buitenbak. Niets aan de hand toen. ´s avonds toen hij thuis kwam was een merrie overleden aan koliek. De ander een ruin is later het jaar op dezelfde manier overleden. Ze hebben nu geen paarden meer om deze reden.

De ruin was ook al eens overdag over het hek gesprongen en verder op in het prikkeldraad blijven hangen. Om dat ze vrij afgelegen woonde vonden ze hem pas laat. Hij heeft het wel overleeft maar het had niet langer moeten duren.Ze hebben veel pech gehad maar hadden wel goede paarden.

Gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, ComscoreBot, DWensink, fohadie, Happy16, Jungles, Lottehorse27, Marlou91, Toushie, Winged en 155 bezoekers