Waarom veranderen jullie allemaal van naam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:07

Ynzo schreef:
Ynzo is IRL m'n bijnaam, dus dan is het wel zo makkelijk om hier dezelfde aam te houden. Ik had eerst de naam van m'n paardje willen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat ik geen paardje heb, dus, vandaar...


Oei ja...Dat is ook moeilijk te onthouden of je nou een paard heb of niet....Heb je dat ook weleens dat je met paardrijkleren op de fiets stapt en tegen je moeder schreeuwt: Ik ga naar mn paard....terwijl je geen paard heb... Tong uitsteken .... (ikke wel dus *LOL* )

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:10

Och als iemand zijn naam wijzigd dan kijk je gewoon even in het profiel en dan snap je het vanzelf weer.
En met die avatars. Als je er opeens achterkomt dat niemand je avatar ziet, dan moet je hem wel veranderen.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:56

Ik ben al vanaf het eerste moment Cowgirl en heb nog steeds mijn allereerste avatar.

Zelfs het plaatje klopt een beetje met de werkelijkheid Haha!

Ik gebruik mijn nickname eigenlijk overal voor, lekker makkelijk.

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:25

waarom een andere naam ?
ach, iedereen doet het en het is wel lachen, toch ?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:42

Lachen *LOL* ? Nee neit lachen, misschien soms wel functioneel. Als je bijv. Lover ofzo achter je naam hebt, wordt je, zoals al eerder gezegd in dit topic, minder serieus geworden. maar ik vind eigenlijk (heel stiekempjes) dat die mensen dat ook van te voren hadden kunnen bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:30

Ik had eerst mijn achtenaam erbij staan, niet erg slim op i.net natuurlijk! Maargoed, nu de naam van mijn oude bijrijdpaardje erbij staan, waarvan ik hoorde dat ie net is overleden......

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:02

Ik heb mijn naam veranderd toen Jerai overleed (en het was ook JeraiLover, niet dat ik me daar zo druk om maakte, gaat toch om de inhoud van het bericht, niet om de naam).

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:14

Ik ben ook ooit begonnen onder de naam Irisjuh Haha! . Maar iedereen dacht dat ik Iris heette enzo dus het was gewoon niet handig. En toen werd ook nog eens dat paard verkocht en heb ik hem in mijn eigen naam laten veranderen. Makkelijk en duidelijk, ja toch?
Ik had btw eerst Ilse! willen hebben maar volgens Bart pakte hij de uitroepteken niet ofzo, ach ik ben blij met wat ik nu heb, en ik typ al bijna 2 jaar geen msn-taal meer, alleen kleine afkortingen dus ging ik me zwaar ergeren aan dat juh.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:46

Ik vind dat '-meid' achter m'n naam ook een beetje pennyachtig (misschien dat er daarom zo weinig in m'n profiel kijken Verward ) ..maar goed, niks aan te doen Scheve mond
Ben trouwens benieuwd of jullie het 'pennyachtig' of minder serieus nemen met dat '-meid' erachter?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 07:51

nee hoor, want ik weet vanuit je profiel hoe oud je bent! En het gaat toch om hoe je berichten overkomen?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:20

Idd. Ben het helemaal met Kinta eens. Het gaat erom hoe je berichten overkomen. Het boeit me eigenlijk niet zo of een nickname "Penny-achtig" is.
Trouwens, wat vinden jullie, moet ik ook mijn nickname laten veranderen of gewoon zo laten?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:40

Ik blijf mijn naam en avatar ook houden!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:37

Feetje"]
[quote="Ynzo schreef:
Ynzo is IRL m'n bijnaam, dus dan is het wel zo makkelijk om hier dezelfde aam te houden. Ik had eerst de naam van m'n paardje willen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat ik geen paardje heb, dus, vandaar...


*LOL* Slim dat je nog op tijd van gedachten bent veranderd Knipoog
[/quote]

Wel blond, niet achterlijk zeker Knipoog Tong uitsteken

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:10

Annetje schreef:
maar ik vind eigenlijk (heel stiekempjes) dat die mensen dat ook van te voren hadden kunnen bedenken.


2 jaar geleden niet Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:23

Yorghos schreef:
En ik heb Bart wel gevraagd om mijn naam te wijzigen.. Misschien is dat ook de aanleiding van dit topic?
Ik sta overal bekend als Yorghos en alleen op Bokt had ik de "onzinnaam" Linda250. Vandaar mijn naamswisseling.
Maar dat moet iedereen toch voor zich weten?


Ik herkende jou gelijk aan je avatar Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:29

ik heb deze naam alleen op bokt, starlight ging niet omdat er al iemand anders was die zo heet Boos!
vind dit ook een beetje achterlijk staan, maarja, sommigen noemen me tos, sommigen xto (he dementies) sommigen gewoon marlou of lou
zolang ik maar weet dat ze mij bedoelen toch Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:47

Mwah ik ben en blijf snowdon Tong uitsteken Mien peerd is mien trots Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:57

Iedereen liep te mutsen met het dr_ voor mijn naam, ik werd er helemaal gek van dus heb ik het weg laten halen. Was het overigens al heel lang van plan...

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:59

Jacksel schreef:
Iedereen liep te mutsen met het dr_ voor mijn naam, ik werd er helemaal gek van dus heb ik het weg laten halen. Was het overigens al heel lang van plan...


Ja, maar jouw naam is nou niet super veel veranderd!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:01

Rainie schreef:
Ja, maar jouw naam is nou niet super veel veranderd!


Een verandering is een verandering >;)

Maar doet er verder niet toe Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 09:41

Rainie"]
[quote="Yorghos schreef:
En ik heb Bart wel gevraagd om mijn naam te wijzigen.. Misschien is dat ook de aanleiding van dit topic?
Ik sta overal bekend als Yorghos en alleen op Bokt had ik de "onzinnaam" Linda250. Vandaar mijn naamswisseling.
Maar dat moet iedereen toch voor zich weten?


Ik herkende jou gelijk aan je avatar Haha!
[/quote]

Dat hebben er meer gezegd. Deze avatar hou ik gewoon en bovendien staat in mijn onderschrift wie ik ben/was. Lijkt me dus wel duidelijk.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:19

Normaal gebruik ik op internet altijd de nickname Sharir, maar sharirs verzorgster was eerder op bokt en die noemde zich toen Sharir Stoom uit je oren Clown Bloos, dus heb ik er hier bij bokt maar Bobby achter geplakt. (de naam van m'n kat)
nu vond ik dat zo dubbelnamig klinken, dus ik heb Bart eens gevraagd om er Shaby van te maken (combinatie Haha! ), maar daar had hij geloof ik geen zin in. begrip het wel, tis natuurlijk ook een gedoe als iedereen steeds maar z'n nickname wil veranderen Ziek, kan Bart aan de gang blijven.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:54

Ik vind het niet vervelend die naamswijzigingen!

Mijn nickname eerst overal was Bandymeid, maar toen wist ik nog niet dat Bokt bestond ( Verdrietig een heel jaar verspild van m'n leven Tong uitsteken )
Ik heb Summertje gekozen, omdat 1 van mijn paardjes Indian Summer heet. En Summer werd Summertje, omdat ik toch iets eigens wou.
En Summertje gebruik ik nu overal Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:18

Ik heb rinnie1982 laten veranderen in Rinske. Ik vond die cijfers erachter heel irritant, vooral ls je je voorstelde. Ja hoi, ik ben rinnie1982 van bokt. Dan vind ik Rinske veel beter staan!

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:54

Heb een tijd geleden gekozen voor mijn naam en die vind ik zelf ook wel bij me passen.
Heb ook wat met tovenaars (en fantasy) en zodoende deze naam gekozen, maar nog nooit op dit forum mijn naam laten wijzigen.
En ook op andere fora heb ik deze naam. Dus makkelijker te onthouden en veel mensen kennen met ook met deze naam Lachen