hebben jullie wel eens een conflict gehad op bokt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

hebben jullie wel eens een conflict gehad op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:57

Hebben jullie wel eens een onverwacht conflict opgelopen hier op bokt, weet je wel zo'n uit de hand gelopen ruzie waar geen eind aan leek te komen?

Ik hoop niet dat ik nu oude koeien uit de sloot ga halen, of zout in de wonden ga wrijven, is niet mn bedoeling, ik ben wel eens benieuwd hier naar...


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:59

Nou en of. Maar die persoon heeft inmiddels een ban gehad. MAar niet om hoe ze tegen mij bezig was hoor, er waren nog veel andere dingen. Maar dat mens was gek. is alweer een hele tijd geleden. Ze was het niet met mij eens op een punt en toen ging ze me volgen op bokt en overal afzeiken.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 04-09-03 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:59

Nou ja, conflict is een groot woord, maar ik heb weleens een aanvaring gehad via Bokt. Meestal wordt dat via pb wel weer opgelost en blijkt het om een misverstand te gaan...

* To Belg, or not to Belg *

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:00

Tellen alleen de onverwachtte?
Het gros bij mij was toch wel enigzins verwacht namelijk...

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:01

Desiree schreef:
Nou en of. Maar die persoon heeft inmiddels een ban gehad. MAar niet om hoe ze tegen mij bezig was hoor, er waren nog veel andere dingen. Maar dat mens was gek. is alweer een hele tijd geleden. Ze was het niet met mij eens op een punt en toen ging ze me volgen op bokt en overal afzeiken.

euhm....

volgens mij ben je in dit verhaal ook niet helemaal zuiver geweest en heb je die persoon zelfs naar hippics gevolgd........toch? Knipoog

Hero (Uphill x Jacardo)
Kapteijn (Chippendale x Oscar)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:01

Nee niet echt eigenlijk.. ik ben ook niet echt een ruzieschopper en hou niet van ruzies Wel eens een paar kleine irritaties gehad maar die inderdaad per pb uitgepraat en toen ook helemaal opgelost en elkaar bij wijze van spreke de hand geschut Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:08

VLEUTIE"]
[quote="Desiree schreef:
Nou en of. Maar die persoon heeft inmiddels een ban gehad. MAar niet om hoe ze tegen mij bezig was hoor, er waren nog veel andere dingen. Maar dat mens was gek. is alweer een hele tijd geleden. Ze was het niet met mij eens op een punt en toen ging ze me volgen op bokt en overal afzeiken.

euhm....

volgens mij ben je in dit verhaal ook niet helemaal zuiver geweest en heb je die persoon zelfs naar hippics gevolgd........toch? Knipoog
[/quote]

Nou VLEUTIE, pas 32 berichten en zo op de hoogte van het geheel. oude bekende ?
hahahaha... ja, we zijn haar gevolgd, leuke actie, ben blij dat ze weg is.
alhoewel, heb wel lol gehad hoor. Ze is gek, maar dat weet ze zelf ook wel gelukkig. Desiree spoort ook niet overigens.... kijk maar uit voor haar ! Haha!

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:09

jammer van zo'n reactie sando, is volgens mij niet nodig

Hero (Uphill x Jacardo)
Kapteijn (Chippendale x Oscar)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Re: hebben jullie wel eens een conflict gehad op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:10

Chiqa schreef:
Ik hoop niet dat ik nu oude koeien uit de sloot ga halen

Helaas... Ach gut Tong uitsteken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:13

VLEUTIE schreef:
jammer van zo'n reactie sando, is volgens mij niet nodig

dan had jij daar niet over moeten beginnen vleutie. Reactie-wederreactie. Alleen insiders hadden misschien geweten waar ik het over had, maar jij moest er op terugkomen. Jammer vleutie. Sando kwam alleen maar voor mij op.

De hond is de betere mens

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:15

kleine correctie desiree: jij begint erover. Als ik zie wat Sando en jij op hippics hebben uitgevreten jegens deze persoon is er alle reden om ook aan jullie mentale gezoindheid te twijfelen......en verder bemoei ik me er niet mee.

Hero (Uphill x Jacardo)
Kapteijn (Chippendale x Oscar)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:15

Maar genoeg, helaas Verdrietig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:20

Kinders, act your age! Pff.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers