Handig he...brandgel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:21

Sterkte vandaag.
Het is ' alweer ' een jaar geleden maar zal voor jullie als de dag van gisteren zijn....

DreamUp

Berichten: 1616
Geregistreerd: 14-06-09

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:58

Heel veel sterkte vandaag .. :(:)

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:15

Heel veel sterkte vandaag. Net als anderen in dit topic heb ik je verhaal verspreid en hopelijk heeft dat ongelukken met dit rotspul voorkomen. Op die manier is jouw zus toch niet voor niets gestorven maar heeft haar verhaal heel veel mensen aangegrepen en gewaarschuwd.

Ik vraag tegenwoordig bij restaurants als ik daar ben of ze aub uit mogen omdat ik bang ben dat een van mijn kinderen er per ongeluk tegenaan kan stoten en ik vertel daarbij ook waarom ik er zo bang voor ben.

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:46

Nu op hart van nederland is er weer een slachtoffertje ... bah bah bah

Sjeempie

Berichten: 2187
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:47

suuzepuus schreef:
Nu op hart van nederland is er weer een slachtoffertje ... bah bah bah

kijk t ook. denk ook bij dit soort dingen steeds aan dit topic. TS heel veel sterkte. vandaag een jaar geleden :(:)

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:48

ik dus ook!!

Anoniem

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 02:44

Heel veel sterkte.

Collega van mijn vriend. Heeft een neefje en die is ook van hoofd/nek tot knieen verbrand door deze verschrikkelijke rotstpul. Hij is nu 9 en heeft vorige week weer een operatie gehad.
Echt vreselijk spul :(

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 21:24

Bedankt allemaal!

@ love_western; beterschap voor het neefje :(:)

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:36

Ik lees eigenlijk net pas je verhaal en vind het dapper dat je dit verhaal hier verteld.

Zelf heb ik altijd de pest gehad aan die gel en het komt hier dan ook nooit in huis,lampenolie gebruik ik wel maar er ligt altijd een wollen deken binnen bereik en navullen,als de lamp leeg gebrand is,doe ik enkel een dag later...puur voor de veiligheid.

Heel veel sterkte voor jou en je familie en ook anderen die verschrikkelijke ervaringen met dit spul hebben.

Waratje
Berichten: 10176
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:45

Ik zie nu pas je verhaal. De waarschuwing kende ik al van de andere kant: mijn zus werkt in een brandwondencentrum (NL) en gaf ook aan dat er patienten binnenkwamen met dank aan die brandgel. Ook zij is niet erg blij met het spul.
Het lijkt me vreselijk om je zusje zo in het ziekenhuis te moeten zien sterven, ik hoop van harte dat je je haar vooral vrolijk kunt blijven herinneren en dat dit niet de boventoon zal (blijven) voeren in je herinneringen aan haar. Sterkte!

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:52

Topic is al wat ouder, maar toch...

met oog op de feestdagen, worden er straks weer heel wat kaarsjes aangestoken...Als TS het ok vindt, ga ik haar verhaal even kopieren naar Facebook, kan niet genoeg gewaarschuwd worden!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 19:31

Ik vind het ok, en bedankt ;)

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:39

Die nare dingen zijn nu in de aanbieding bij de action. Heb afgelopen week een vriendin die er eentje wilde kopen het verhaal verteld. Ze heeft m laten staan!!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 19:55

+:)+
Het is gewoon een groot nadeel dat het zo gezellig lijkt, zo'n minikacheltje. En dan is het nog betaalbaar en er hoeft geen verbouwing aan te pas te komen. Maar het is stiekem zo'n rotzooi... Als fabricanten eens begonnen met enkel gesloten systemen aanbieden dan kost zo'n ding wat meer geld maar zou het ook gelijk een hoop ellende schelen.

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:07

Voor mij een echte kachel en verder wat kaarsjes/ waxine lichtjes. Dat is veilig en gezellig!!

Winged

Berichten: 33035
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:08

Toch fijn dat het topic weer even onder de mensen is gebracht. Ben nu dan wel niet in Nederland, maar ik ga er wel voor uitkijken als ik terug ben. Vind het ook maar rotspul....

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:29

Ik zag ze ook bij de blokker in de folder, maar die hadden wel groot de waarschuwingen erbij staan. Toch iets bereikt dus.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 23:38

*\o/* Vooruitgang! Is serieus de eerste keer dat ik ook maar van waarschuwing hoor vanuit (om te beginnen) een winkel

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:43

moest vandaag ook even aan dit topic denken bij het zien van de folder van de blokker, staat idd een grote waarschuwing bij om alleen bij te vullen in afgekoelde dingen en ook om niet te morsen!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:19

Je moet maar eens kijken Judith in de folder van deze week. Het staat er echt goed duidelijk bij hoe je die gel moet behandelen.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 15:26

Ik krijg zelf geen folders, maar ik ga zeker spieken

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 19:19


MeMar

Berichten: 739
Geregistreerd: 21-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:04

Misschien ken je me nog wel Judith, ik reed vroeger ook bij Jan en Annie.
Ik was bij toeval in dit topic uitgekomen, en heb het aandachtig doorgelezen
Ik wil je bij deze condoleren, en ik hoop dat je het allemaal al een beetje een plaatsje hebt kunnen geven.
Ik ken David, hij is een oud klasgenoot van mij waar ik op school veel mee op trok.
Toevallig zat ik afgelopen september op die bewuste dag samen met hem op school (na elkaar 3 jaar niet te hebben gezien), en toen hebben we er nog over gepraat.

Ik klikte zonet op de link van Blokker, want ik wist eerlijk gezegd niet hoe ze eruit zouden kunnen zien die branders.
En ik schrok wel een beetje, dat 'ding' heb ik vorig jaar in mijn kerstpakket gekregen.
Hij staat bij mijn ouderlijk huis, dus ik zal ze eens gaan waarschuwen die niet te gebruiken!
Hopelijk zijn er inmiddels veel meer mensen zich er van bewust.. Door jullie verhaal rond te spreiden zullen er zeker voorvallen voorkomen zijn

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:07

Door dit topic heb ik een buurman kunnen waarschuwen, hij had ook zo'n ding in zijn kerstpakket.
Bedankt, TS.

labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:59

Ik heb je verhaal destijds gelezen, maar ik wist niet dat dit dus over bio-ethanol ging. Het wordt tegenwoordig ook vaak gebruikt in "kunst" haarden. Maar dat zijn helemaal geen afgesloten ruimtes :s

Natuurlijk loop je minder risico in een eigen huis, dan is er over het algemeen geen haast geboden als je zoiets aan hebt staan, maar de waarschuwingen zijn echt miniem! Als je het leest, krijg je een beetje het idee zoals bij alles wat brandbaar is, gewoon een beetje opletten....