Zijn jullie actief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:23

Elke dag 10 km heen 10 km terug van school.
Verder nog naar de stal of naar het dorp. Dat is 5 min. fietsen.
En soms naar vriendinnen in rosmalen of den bosch

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:46

Ik fiets niet zo heel erg veel eigenlijk, ik fiets iedere dag naar school en terug, maar dat is denk ik maar 3 km ofzo. Verder fiets ik eigenlijk alleen als ik ff naar het winkelcentrum wil ofzo (ongeveer 4 km verder) of naar een vriendin (zo'n 1 รก 2 km verder).
Naar de manege fiets ik heel soms, dat is best ver weg (vind ik dan), maar als ik 16 ben ga ik mijn brommercertificaat halen en dan ga ik gewoon op mijn scootertje naar de manege Bloos

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:59

Eventjes kijken,
- ik fiets 6 km naar school heen en 6 km terug maar als ik lui ben ga ik gewoon met de trein. *en dan zit ik 3 minuten in detrein naar school Haha!*
- als ik naar de paardjes moet moet ik 15 minuten fietsen *en dan fiets ik dus nog redelijk hard*
-Aangezien ik niet op cor kan rijden wandel ik regelmatig door het bos
-Ik ben nu ook bezig om hem in te spannen, dus dan loop/ren ik ook 20 minuten achter cor aan
-En dan turn ik zlef nog anderhalf uur per week en geef ik 2 uur les
-en daar moet je ook naar toe fietsen, 10 minuten

Maar het scheelt natuurlijk wel dat ik dus wel een actief mens ben Tong uitsteken

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:16

Sinds ik mijn ov heb doe ik ook nauwelijks meer iets op de fiets. Door mijn opleiding blijf ik toch redelijk in conditie en door het paardrijden. Moet nu namelijk een half uur fietsen voor mijn (tijdelijke) verzorgpaard en dat gaat vanaf het begin zonder problemen en in mijn oude snelheid.
Dus het gaat wel best met mijn conditie. Toch pak ik liever openbaar vervoer als het even kan Tong uitsteken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:42

Ik denk dat ik toch nog wel redelijk actief ben...

Sinds ik m'n auto heb, doe ik wel nog heel weinig dingen met de fiets (waarom met de fiets, als met de auto ook kan Knipoog )
Wel ga ik sinds ik niet overal meer naartoe moet terug twee keer per week zwemmen om in conditie te blijven.
Daarbuiten rij ik paard, ga af en toe wandelen of fietsen of skaten...

Vind mezelf dus nog redelijk actief Haha!

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:15

Hier ben ik heel eerlijk in: Ik ben aardslui!

Ik woon op ca. 1500 meter van de zaak, en neem altijd de auto (sterker nog, voor deze enorme afstand heb ik een auto van de zaak! Lachen )

Tyrza wil nooit mijn brood 's ochtends klaarzetten , maar gelukkig ben ik 'lui' genoeg om belegde broodjes bij de bakker te halen... Haha!

Ben ook lid van de sportschool, maar hier ben ik de afgelopen 9 maanden niet meer geweest (tijdgebrek) Scheve mond .

Thuis hebben we ook niet echt veel beweging. Zo komt 2 x per week een dame ons huisje opruimen en hebben we zoveel mogelijk gekocht om maar zo weinig mogelijk van de bank af te komen. (Zelfs voor het licht hebben wij een afstandsbediening Lachen )

Graag zou ik een butler willen hebben Tong uitsteken , maar helaas hebben we geen geldboom...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:20

Ik was voor de vakantie iig nog redelijk actief. Dan fietste ik gem. zo'n 1,5 uur per dag. In de vakantie ben ik toch wel wat aangekomen Bloos .Ik fiets niet meer naar school, dus dat scheelt toch wel zo'n 50 min. fietsen.
Daarbij rijd ik nu een paard wat dichter bij huis. Maar ik ga er wel altijd op de fiets heen. Voel me gelijk schuldig als ik me een keer laat brengen.
Moet wel zeggen, dat ik vanaf morgen OV heb en met rijlessen bezig en, dus hoe actief ik in de toekomst ben durf ik niet te zeggen Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:25

ik heb altijd heel veel gefiets, en bewust geen scootercertificaat gehaald, omdat wij een scooter in de schuur hebben staan, ik en ik m'n eigen in gedachten al steeds luier zag worden.
maarja, m'n rijbewijs wilde ik wel erg graag omdat dat gewoon handig is.
ik heb hem nu een paar weken, en ik moet bekennen Bloos, toen vrijdagavond de telefoonging of ik wilde komen werken omdat ze mensen te kort hadden bij de super, ik zonder na te denken antwoorde: alleen als ik met de auto mag, even vragen hoor Bloos! Bloos Bloos Bloos
en even later zat ik met m'n luie reed in de auto, terwijl ik dat altijd fietste (ruim halfuur fietsen)

maargoed, ik heb geen eigen auto, dus ik ben afhankelijk of ik in m'n moeders auto mag. in m'n vaders auto mag ik zowiezo niet voor de verzekering, dus ik zal toch nog wel regelmatig op m'n fietsje stappen. heb pas een splinternieuwe gehad omdat m'n vorige goeie fiets gejat was Boos!. ik heb ook nog een ouwe fiets, maar die fiets wat minder lekker en er mankeert aardig wat aan

aan het openbaar vervoer heb ik een hekel, al gebruik ik dat ook regelmatig omdat ik toch een ov heb.
zoals gisteren, ging ik met sharir (de bokker, niet m'n pony Knipoog) naar chio, heen hadden we de bus van 9.24, en we waren precies om 10.00 op het chio.
terug gingen we om 17.15 weg bij het chio, en ik was pas om 19.25 thuis Boos!, omdat de bussen niet meer vanaf kralingze zoom reden, we dus naar zuidplein moesten, en we daar bijna een uur moesten wachten op de bus. dat vind ik nou zo ***** aan het ov, dat je zo afhankelijk bent van de tijden dat ze wel en niet rijden.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:37

Uhm, ik was actief ja *LOL*
Ik heb 4 jaar lang elke dag 12 km naar school moeten fietsen, en terug natuurlijk. Maar nu ben ik 16 en je raadt het al.... Ik ga nu op de scooter *LOL* Hier heb ik al 4 jaar naar uit zitten kijken Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:22

Heb pas 2x van rotterdam centrum naar ridderkerk gefietst! Echt heel sportief van mezelf! Haha!

Verder ben ik ook best lui. Ruim nooit wat op gooi alles maar neer, te lui om mijn kleding in de wasmand te leggen enzo. Haha!

Maar bij de paarden en met uitgaan ben ik juist weer heeeel actief!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:29

alleen als ik koffie heb gehad Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:21

Ik vind het naar school en werk fietsen (beide 5 km heen en dan ook nog een keer terug) niet erg. Sterker nog, ik vind het heerlijk! Ff lekker op de fiets, wakker worden in de koude buitenlucht/regen en lekker dromen, nadenken over vanalles en nog wat. Ik kom echt tot rust op m'n fietsje. Een scooter hoef ik dus ook niet Lachen

Verder kan ik echtheel lui zijn, maar ook superactief, ligt aan m'n bui. Op de boerderij loop je heel wat kilometertjes, dat merken alle nieuwe stagiaires altijd na de eerste dag: "oeee, spierpijn!" Ik heb daar nooit last van, zelfs niet als ik 3 weken niet geweest ben door omstandigheden. Ik vind dat ik daaruit wel mag concluderen dat ik aardig goed in beweging blijf Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:23

Ik ben echt zo lui als het maar kan, zou toch wat meer de fiets moeten nemen ofzo. Dan ging dat afvallen ook wat makkelijker.. Schijnheilig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 16:14

Ik moet even vertellen hoe goed ik ben:

Ik ben net uit mezelf naar stal gefietst terwijl de auto voor de deur staat