wat een rare mensen heb je tegenwoordig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:33

Ah bah! Ik zou ook echt vloeken en snel ergens anders zitten... Je kan geen beter plek verzinnen zeg, uhmm!

    If you can dream it, you can do it ...


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:35

ik zou m een handje helpen Tong uitsteken

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:20

haha dat is echt zooooooo ranzig, ik heb dat nou al 3x mee gemaakt (heb ik aantrekkingskracht op dat soort mensen ofzow:? )echt te smerig voor woorden!!! 1x was het toen ik op de bus aan het wachten was, er waren heel veel mensen en hij legde zo sn jas over zn arm zodat alleen ik het kon zien, en ging die ook zo staan rukken, dus ben ik maar even weggelopen.... en 1x was het toen ik op paard zat in het park toen stond er ook eentje te rukken, en toen we dichterbij kwamen trok die zn broek op en sprong op zn fiets, dus toen ben ik er keihard achteraan gegalloppeerd, heb nog nooit iemand zo bang voor me zien kijken hehe. en 1x was ik met een ander paard in een ander park en daar kwam dan steeds iemand met zn scooter mij inhalen, dan stapte die af en ging die rukken als ik langskwam...die ben ik echt een paar keer tegengekomen, smerig mannetje, blehhhh!!!! ik snap niet waarom die mannen dat doen??!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:05

die mannen doen dat omdat ze niets beters te doen hebben.. of in het geval van de bus om half 9 smorgens omdat ie zich verslapen had.. een date had met een mooie meid en niet met een "vol pistool" bij z'n date aan wilde komen...
Verder euhm zou t nog kunnen zijn dat ie vreselijk veel zin had toen ie je zag, hij graag z'n l*l aan je wilde laten zien.. en vooral hoe snel ie eraan kon trekken..

Denk toch wel dat ik m'n lachen niet in zou kunnen houden... en een paar keer goed hard gatver zou roepen...Haha!
Of zoiets als... had je dat niet ff thuis kunnen doen? niet echt smakelijk om half 9 smorgens...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, IASCrawler, limagirl, NadjaNadja, nafkedemi, Poety, Schuur_, Shari_B, Tazzey, Thrive en 118 bezoekers