vraagje voor de utrechters onder jullie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 13:27

Wie o wie kent/weet toevallig iemand in Utrecht die nog een kamer oid te huur heeft?
Een van de dochters van onze boer gaat nl. diergeneeskunde studeren, en is nog steeds op zoek naar woonruimte. Da's natuurlijk niet makkelijk in Utrecht, maar wie weet weet er hier iemand iets voor haar? Niet geschoten is altijd mis Haha! Ergens in de buurt van Utrecht is ook goed, als ze maar op de fiets naar school kan.
Evt. reacties graag via pb. Bedankt alvast


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:40

Nou dat is niet makkelijk hoor Verward .

Zou wat advertentie gaan ophangen bij supermarkten en veeeeeeeel in het Utrecht Nieuwsblad kijken Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 13:50

Nee, ik weet dat het niet makkelijk is. M'n broertje woont in Utrecht, die had ik al gebeld (maar die wist niks) en met hem heeft het zowat 2 jaar geduurd voordat hij iets acceptabels had.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 11:42

Het is misschien een tip: Je kunt ook kijken in IJsselstein of Nieuwegein voor woonruimte, want dan kun je met de sneltram naar Utrecht. Maar volgens mij stopt die niet voor de deur van de faculteit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, 3lsk3, Besje, Bloemetje75, cariena1, fro, heidy_wilco, Hootje, Jade91, jen, Mrskiwi, N_B_N, Piekosjj, PotjeMayo, Saaams, Sanniejtjuh, Seventeen, sollair310, Westerntrail en 77 bezoekers