hond ziek?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

hond ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 07:05

denk het wel want: we heeft de hele nacht gepiept... en ze is bang voor alles. vooral bij uitlaten gaat achteruit lopen ect. mijn broer is gebeten door haar, terwijl ze normaal dol op hem is. tijd naarna heeft ze de hele tijd buiten achter een boom gezeten. daar heb ik een hele tijd naast gezeten omdat ze anders piepte. de laatste dagen eet ze slecht vraagt er niet om en doet er eenpaar uur over (normaal zeikt ze echt 3 uur van te voren om eten en heeft het in 2minuutjes op) ook heeft ze moeite met poepen. o ja ze heeft ook nog in d'r mand geplast dat heeft ze echt nog nooit gedaan zelfs niet toen ze nog niet zinnelijk was. mij lijkt het dat haar darmpjes verstopt zijn??? maar we krijgen de dieren arts niet te pakken. weet 1van jullie misschien wat het kan zijn?


Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:12

Dan zou ik als de wieder weerga maar een andere dierenarts zoeken,wie weet wat ze onder de leden heeft.

Paardentaxi Zeeland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:27

Sjeez zijn er geen andere dierenartsen in de buurt dan?
Dit is niet goed hoor, dat beest is duidelijk ziek!

Kom op, naar de dierenarts!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:30

kan het zijn dat de nieren niet meer werken en de hond zichzelf vervuild? het gevolg is dan dat stoffen die door de nieren uit het bloed moeten worden gehaald in de hersenen komen waardoor de hond in de war raakt. Arm beestje. Ik zou zeker naar een andere dierenarts gaan.

De hond is de betere mens

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:39

Het zou inderdaad de nieren kunnen zijn, de vacht is dof, de hond loopt duidelijk met haar poten onder haar lijf, en heeft verhoging, heb je dat al gemeten???
als het nier vergifteging is dan moet je er snel bij zijn hoor, anders halt ie het niet.
in ieder geval heeft ie erg pijn zoals ik uit jou verhaal lees.
dat ie niet eet is nu niet zo erg, maar hij moet vooral drinken.
ik hoop dat je gauw naar een dieren arts kan.
heel veel sterkte
Ach gut Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 08:55

we zijn naar de dierenarts geweest, het is gelukkig niets met haar nieren ect. ze heeft spit. ze heeft een prik pijnstiller gehad en we hebben verder pijstillers mee gekregenen we hebben ook valium gekregen. we moeten nu naar de honden fysio. het kwam echt uit het niets. maar ja het is een tekkeltje en die hebben dit wel vaker zeiden ze. we wouden ook niet naar de dierenarts we hebben er meerdere gebeld maar allemaal kregen we antwoordapparaat... gelukkig mochten we wel meteen komen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, Kirsha en 12 bezoekers