Muggen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Muggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 02:23

Aaaahhhh ik word helemaal gek van al die muggen! op één of andere manier heb ik een heel legioen momenteel op m'n kamer, ben lek gestoken, heb overal jeuk en kan nie slapen doordat er telkens weer eentje het nodig vind om in m'n oor te gaan zoemen!!
grrrrr krijg er wat van!
ik wil winter!!!!!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 03:48

Waarom heb je geen hor of klamboe?
Dit is toch niet het eerste jaar dat je last hebt van muggen? Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:46

hahaha ik had ook altijd last van muggenbulten, maar sinds Dennis bij mij slaapt wordt hij elke nacht lekgeprikt, en ik heb geen 1 muggenbult.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:06

Vorige week heb ik een avondje bij een meertje gezeten op vakantie in Zeewolde, de volgende dag heeft mn moeder mn muggenbulten geteld.... 87 Bloos!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:06

Ook ik ben altijd de l*l.... kennelijk ben ik erg lekker voor ze Haha! ...

Afgelopen zondag een BBQ gehad aan het water. Ik had een vestje aan en een lange broek (uit voorzorg dus) maar ik had blote enkels. Je raadt het al: mijn enkels zitten helemaal vol met bulten. Echt vreselijk. Het jeukt zoooo!!! Ik heb de helft al kapot gekrabt, maar het helpt niet.....

Bij ons thuis valt het wel mee, hebben we eigenlijk geen last van de muggen dit jaar.

Powerpuff

Berichten: 28
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:28

Whehehe, tjah een klamboe kan wel ns helepen, alleen in sommige gevallen wil t wel ns voorkomen dat er ns n mug in je klamboe zit!!! ( bij mij dus )

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:43

Waterkippie schreef:
ik wil winter!!!!!!

EN IK OOK Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:08

Ik zit nu weer in mijn eigen kamertje dus ik ben ervan verlóst! Maar ik heb de afgelopen 4 weken in een caravan gebivakeerd waar een complete kolonie huisde, een anti-mug-stekker + AUTAN-stick was nauwelijks genoeg. En elke nacht eruit van de jeuk om je in te smeren met anti-jeuk. En anders word ik nooit gestoken, maar die waren blijkbaar wanhopig Boos!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:12

Wij hebben hier overal horren voor de ramen, ook voor het slaapkamerraam en toch ben ik vannacht helemaal lekgestoken Boos!
Azijn, prikweg helpt niet tegen de jeuk (het zijn echt giga bulten) als iemand nog goede tips heeft graag!

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:33

meld zich....
ook ik ben helemaal lek gestoken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:21

Sssssssssst, vertel jullie muggen ajb niet waar ik woon?

Het kan ook zijn dat ze hier bij mijn open slaapkamerraam (zonder hor!) al met de pootjes voor de neus rechtsomkeert maken omdat ik Bloos! nogal een knof-fan ben? Haha!

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:34

Ik heb een hor en een klamboe, nou was ik zo mutserig geweest om het raam zonder de hor open te zetten. Nou met kuddes te gelijk zijn ze 's nachts binnen gekomen. En ze hadden een opening in de klamboe ontdekt, (hier stond waarschijnlijk een bord macdonalds) en om 5 uur s morgens konden we aan de gang. Ik geloof dat er wel 12 in de klamboe zaten. En nu zit de muur onder de bloedvlekken.