Beste vriendin is aangereden!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:40

Tsk, wat een ongeloolijk wicht dat achter het stuur van die auto heeft gezeten zeg!!! En mooi dat je broer het kenteken heeft opgeschreven en heeft gezien hoe ze er uit zag! Extreme duivel En ik hoop wel dat ze meer krijgt dan een boete alleen!!! Voor hetzelfde geld was het veel erger afgelopen met je vriendin en dan was die tuthola dus ook gewoon door gereden... Extreme duivel Hoe gaat het eigenlijk met je vriendin??? Ligt ze in het ziekenhuis of is ze wel thuis? Wens haar iig maar beterschap!


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:24

WAT een ontzettende muts!!!! Ik hoop voor je vriendin dat alles goed komt maar toch had ze beter wel haar rijbewijs kunnen hebben want als ze iets blijvends heeft kan er in ieder geval een schadevergoeding claim worden ingediend.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:31

even een opmerking,je moet de vroue in kwestie aansptakelijk stellen voor schade en letsel,en dit claimen via haar aansprakelijkheids verzekering,als ze die wel heeft dan,maar je vriendin moet dat wel snel doen en het liefst via haar eigen verzekering.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:44

ik ben op mijn 17de ook aangereden en toen is diegene ook doorgereden..........alleen hebben ze nooit diegene op willen pakken ookal hadden we het kenteken en 2 getuiges..........wens je vriendin sterkte van me!

soms is het beter om te zwijgen

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:57

sterkte voor je vriendin!!!
en eh..echt belachelijk dat diegene is doorgereden!!!
groetjes monique.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:08

ppff wat een lef,.. Die kan echt een flinke boet verwachten! Net goed!
Gaat het al wat beter met je vriendin?

Groetjes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:25

sjeetje zeg, wat een lef hebben sommige mensen!!!! Gwoon doorrijden!!!
Wens haar sterkte van me en beterschap!!!!!!! Goed dat je broer het kenteken heeft onthouden en die vrouw heeft herkend!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 18:28

Beterschap voor je vriendin!

Ik ken ook iemand die reed wel een half jaar of langer zonder rijbewijs, was de vriend van mijn instructrice, maar dat vond ik ook heel stom. Gelukkig is er toen niks gebeurd en heeft ie nu inmiddels wel zijn rijbewijs, maar het is nu uit tussen hem en mijn ex-instructrice.

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 19:42

Wat een trut zeg!! Rijden zonder rijbewijs en dat met een klein kind achterin...en dan nog doorrijden ook na een aanrijding Boos! Boos! Die moet meer krijgen dan een boete alleen! Kunnen ze het niet gooien op 'poging tot doodslag' ofzo (want dat ie het wel, als je zonder rijbewijs de weg opgaat riskeer je je eigen leven, maar vooral dat van de andere weggebruikers)

Sterkte en beterschap voor je vriendin. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met haar.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 08:49

Wat een truttekop, opsluiten die handel. Is een gevaar voor de wereld. Of gebruik haar voor experimenten, maakt ze zich nog nuttig (zoals in een raket naar Mars sturen....)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:06

aah en zelf had ze dat kleintje ook nog kunnen verwonden en dat ze gewoon doorreed bij een oude klasgenoot van mij is et ook es gebeurd aangereden en gewoon doorgereden, die asociale gasten en geen rijbewijs!! grr hier word ik zo boos om sluit d'r maar op in een cel en geef d'r alleen maar spinnenkoppen *gna gna*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 10:12

Wat een blonde tr*t!!!!!!!!!

Hoe gaat het nu met je vriendin?

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 13:02

Wat een achterlijk wijf zeg!!
Wens je vriendin maar beterschap!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie