still going.....9 aug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 22:28

Hee mensen,
wat een prachtidee dit forum, ik zag onderin een forum staan met als Moderators Orri en Zep, en ik denk huh? welke moderator is er weg?
Hoezo blonT, maar goed.

Vandaag was best een goede dag, als je maar bezig bent hè...de hele dag op de KWPNkeuring geweest, paardjes kijken.

Vanmorgen heb ik 1 boterhammetje met honing gehad.
Toen koffie met niks erbij (wiehaaa)
Toen de lunch - een broodje kaas en een gevulde koek Boos! ik kon er echt niks aan doen, ik kan echt niet de rest een gevulde koek zien eten hoor!
Ohja, en ook nog twee glazen cassis 's middags.
Daarna warm eten; rijst met een groentespulletje met Tofu erdoor (we zijn weer op de vegetarische toer Party!! )
M'n toetje heb ik nog niet gehd, zometeen maar een gals melk denk ik......
Vanavond heb ik nog thee gehad, ik wou er iets bij eten maar ik mocht niks, dus dan maar een appel. Was ook best lekker!
Nu moet ik eigenlijk iets te knauwen hebben, maar m'n suikervrije dropjes zijn op Verdrietig
Gaat best goed toch?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 22:57

mhhh je doet het ardig netjes toch?
Ik had haast vanmorgen dus mijn middageten en ontbijt waren 2 kitkats daarna naar het pannekoekenhuis heb ik 1 pannekoek gehad en 2 glazen sinas nu 1 flesje breezer (oooh slechte smoes is de laatste moet op Schijnheilig )
en een ijsje.....
kreeg ik van mijn zusje erg lief maar niet erg bevordelijk voor de lijn.
morgen ga ik mijn best doen...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 23:52

ach nimmie gisteren was mijn dag ook niet bevordelijk voor de lijn:aalleen maar lekkers gehad hihi