Make me beautiful

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Make me beautiful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 13:53

Sommigen zullen het belachelijk vinden, anderen misschien niet, maar ik heb zojuist een aanmeldingsformulier ingevuld voor het programma "Make me beautifull".
Nu nog wat foto's toevoegen en het formulier gaat op de bus.
Nee... ik hoef geen grotere borsten, Nee... ik hoef geen maatje 36, maar een correctie en/of advies hier en daar (helemaal nu ik afgevallen ben), zou nooit verkeerd zijn. Knipoog
Ik ben benieuwd of hier nog wat achterweg gaat komen.


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:10

Leuk idee !
Alleen al leuk om wat tips te krijgen, zelf zit je toch vaak in je eigen cirkeltje en anderen hebben vaak een frisse blik.
Ik ben benieuwd !

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:13

Is dat dat programma dat gebaseerd is op dat Amerikaanse programma waar de neuscorrecties, lipsucties en andere vormen van plastische chirurgie worden uitgevoerd? Als het dat is zal ik mijn mening maar heel wijselijk voor me houden.... Lips are sealed Niet met betrekking tot jou maar over het programma in zijn algemeenheid btw...

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:15

Ik vind het de grootste onzin die er is ... dit gaat alleen maar om de kijkcijfers ... maar goed als jij eraan mee wil doen Prima, maar zijn er geen andere mogelijkheden ? want je hele priveleven komt bloot te liggen om het zo maar even neer te zetten

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:21

Volgens mij kom je met een goeie en eerlijke vriendin net zo ver, zonder je voor schut te hoeven zetten op tv..... Afschuwelijk, zulke programma's!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:22

Huh, ik dacht dat het een soort lifestyle programma was met leuke tips hoe je je mooi kunt kleden en expirimenten met make-up enzo Verward

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:24

Nee oscar dit heeft met allemaal soorten lifts operaties en dergelijke te maken

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:24

Oscar schreef:
Huh, ik dacht dat het een soort lifestyle programma was met leuke tips hoe je je mooi kunt kleden en expirimenten met make-up enzo Verward

Nope.. je wordt door een plastisch chirurg compleet verbouwd en krijgt daarna hulp en tips om zo 'mooi' te blijven Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:25

Nope, je krijgt een totale make over, met nieuwe borsten, hier en daar wat liposuctie en als je pech hebt een face lift inbegrepen!
Lijkt me helemaal niks! Maargoed, als jij je er maar prettig bij voelt Honey....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:26

Lijkt me helemaal niks, maar als jij dat wel vindt zou ik het vooral doen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:29

Dit soort programma's zouden imo verboden moeten zijn... Ik vind het werkelijk te zot voor woorden... als iemand iets aan zichzelf wil veranderen en die persoon heeft daar goed over nagedacht... prima, maar ik vind het echt niet normaal om het zo op tv te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is... mensen mogen van mij wel wat beter tegen de media en zichzelf beschermd worden... verbieden dit soort troep! Ik kan werkelijk niet uit over dit programma... NB: er zullen heus mensen zijn die hier wel goed mee om kunnen gaan en voor wie het kan helpen, maar in het algemeen vind ik het dus belachelijk en snap ik niet dat dit soort programma's uberhaupt toegestaan zijn.... er zijn helaas genoeg beinvloedbare mensen op de wereld die dit soort programma's geen goed doet...
Laatst bijgewerkt door vikki op 31-07-03 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:29

batje"]
[quote="Oscar schreef:
Huh, ik dacht dat het een soort lifestyle programma was met leuke tips hoe je je mooi kunt kleden en expirimenten met make-up enzo Verward

Nope.. je wordt door een plastisch chirurg compleet verbouwd en krijgt daarna hulp en tips om zo 'mooi' te blijven Lachen
[/quote]

Oke duidelijk, ik zat dus in het verkeerde filmpje Knipoog
Lijkt me helemaal niks, maar ieder z'n meug.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:29

Hallo zeg.... even tussendoor... wat mij betreft is er over dit programma niet zoveel bekend. Ik heb een aanmelding ingestuurd.. en zie wel wat er van komt.
Ik hoef écht niet allerlei neus, borst etc. etc. correctie's.
Maar mijn rode wangen.. die zou ik graag kwijt willen. Helaas wordt dit nog steeds niet door het ziekenfonds vergoed. En tja, als dat zo kan.. waarom niet? Tevens zouden mijn bovenbenen en buik wel wat minder mogen.
Maar ik zou absoluut geen dingen doen waar ik het zelf niet mee eens ben. En ook zou ik ook absoluut geen dingen bloot leggen die ik helemaal niet kwijt wil.
Dan gaat het feest gewoon over. Haha!
Ik neem aan, dat je eerst wel wat informatie krijgt over het hoe en wat. En dan... zie ik wel verder. Knipoog

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:32

je word heus niet verbouwd tegen je zin in hoor. Gewoon jezelf opgeven en kijken wat daar uit komt!! veel succes OK dan!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:33

Barb schreef:
je word heus niet verbouwd tegen je zin in hoor. Gewoon jezelf opgeven en kijken wat daar uit komt!! veel succes OK dan!


Thnx Barb! Dat bedoelde ik nou maar net te zeggen Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:44

Ik vind het ook niet negatief dat bijvoorbeeld Honeybee zich opgeeft voor dit programma... maar ik vind het gewoon niet kunnen dat dit soort dingen dan maar voor iedereen om te zien op tv komen... en dat het wordt gepresenteerd als de "gewoonste zaak" ter wereld...en ja... ik heb de Amerikaanse versie van het programma gezien... vre-se-lijk... en niet in de laatste plaats om de publieke reacties zeg maar... em hoe het sommige mensen werd aangepraat om naast hun nosejob ook nog even dit en dat en zus en zo te laten doen... Misselijk

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:47

wil niet vervelend doen hoor, maar vaak krijg je die informatie dus niet en moet je iets tekenen waardoor zij dus wel kunnen bepalen wat er met je gebeurd (ken iemand die aan BigDiet mee zou doen ,maar dit niet heeft getekend en heeft afgehaakt). Maargoed, gelukkig heeft iedereen een eigen keuze hier in dit land.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:54

Zolang ik geen antwoord krijg op al mijn vragen en wensen.. doe ik niet mee. Maar lijkt mij dat het voor zich spreekt, dat ik niet zonder enige Know how.. iets ga tekenen. Knipoog Wees gerust.. ben dan wel blond, maar zó blond nou ook weer niet. Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:00

Honeybee schreef:
Zolang ik geen antwoord krijg op al mijn vragen en wensen.. doe ik niet mee. Maar lijkt mij dat het voor zich spreekt, dat ik niet zonder enige Know how.. iets ga tekenen. ;) Wees gerust.. ben dan wel blond, maar zó blond nou ook weer niet. Haha!


Goed zo OK dan! maar ben je het er niet mee eens dat de mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan als jij en die een stuk beinvloedbaarder zijn tegen zichzelf beschermd moeten worden...daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar... Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:13

vikki"]
[quote="Honeybee schreef:
Zolang ik geen antwoord krijg op al mijn vragen en wensen.. doe ik niet mee. Maar lijkt mij dat het voor zich spreekt, dat ik niet zonder enige Know how.. iets ga tekenen. ;) Wees gerust.. ben dan wel blond, maar zó blond nou ook weer niet. Haha!


Goed zo OK dan! maar ben je het er niet mee eens dat de mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan als jij en die een stuk beinvloedbaarder zijn tegen zichzelf beschermd moeten worden...daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar... Haha!
[/quote]

Oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor.
Vind dat een slechte zaak.
Wat mijzelf betreft, heb ik altijd al wat aan de dingen willen doen die ik net noemde.. ik ga mijzelf geen andere dingen aan laten praten, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:26

OK dan! way to go girl OK dan! Ik hou wel van een beetje girlpower.
Maar helaas zullen ze toch mensen uitzoeken die niet zo sterk in de schoentjes staan en dat vind ik dan zo jammer.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:35


Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:53

Ik wilode er ook aan meedoen, maar ja moet 6 weken intern zitten en dat gaat niet met mijn werk en paardje.
Maar verder leek het mij geweldig, er valt flink wat weg te zuigen bij mij.......
HIHI

Portugal "Here I come"..............

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:56

Walgelijk, en dat moet als vermaak dienen?

Hoe cliché het ook moge klinken, schoonheid zit van binnen...Hoe dan ook, als je over iets erg ontevreden ben zou ik dit proberen op discrete wijze op te lossen, en jezelf niet te kijk zetten voor duizenden sensatiebeluste mensen. Puur mijn mening natuurlijk, ik wens je verder veel succes!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:00

marel schreef:
Walgelijk, en dat moet als vermaak dienen?

Hoe cliché het ook moge klinken, schoonheid zit van binnen...Hoe dan ook, als je over iets erg ontevreden ben zou ik dit proberen op discrete wijze op te lossen, en jezelf niet te kijk zetten voor duizenden sensatiebeluste mensen. Puur mijn mening natuurlijk, ik wens je verder veel succes!


Amen

זכור