Make me beautiful

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:28

marel schreef:
Walgelijk, en dat moet als vermaak dienen?

Hoe cliché het ook moge klinken, schoonheid zit van binnen...Hoe dan ook, als je over iets erg ontevreden ben zou ik dit proberen op discrete wijze op te lossen, en jezelf niet te kijk zetten voor duizenden sensatiebeluste mensen. Puur mijn mening natuurlijk, ik wens je verder veel succes!


makkelijk gezegd voor iemand die tevreden is met zichzelf, voor sommige mensen is een discrete oplossing (dus plastische chirurgie) niet te betalen aangezien de verzekering een heleboel dus niet vergoed. Daarom kiezen mensen deze weg

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:34

Barb"]
[quote="marel schreef:
Walgelijk, en dat moet als vermaak dienen?

Hoe cliché het ook moge klinken, schoonheid zit van binnen...Hoe dan ook, als je over iets erg ontevreden ben zou ik dit proberen op discrete wijze op te lossen, en jezelf niet te kijk zetten voor duizenden sensatiebeluste mensen. Puur mijn mening natuurlijk, ik wens je verder veel succes!


makkelijk gezegd voor iemand die tevreden is met zichzelf, voor sommige mensen is een discrete oplossing (dus plastische chirurgie) niet te betalen aangezien de verzekering een heleboel dus niet vergoed. Daarom kiezen mensen deze weg
[/quote]

Wel apart om te beweren dat ik tevreden met mijzelf zou zijn Verward Dat is helemaal niet de issue, ik ben gewoon geen voorstander voor dergelijke behandelingen open en bloot op de televisie! Ik begrijp best dat het financiele aspect behoort tot de hoofdzakelijke beweegredenen van de mensen die zich opgeven, maar voor mij is het gewoon een stukje zelfrespect om mij niet te lenen daarvoor. Prima als honeybee zich daar oke bij voelt, en ze is vast niet de enige. Maar het doen omdat het anders nooit te bekostigen valt vind ik gewoon geen goed argument om aan zoiets deel te nemen...Persoonlijke mening, verder no offence!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:57

Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.
Ik zou, zelfs al kreeg ik geld toe, mijn vet niet laten wegzuigen op nationale tv. Maar goed, ieder zijn ding..

זכור

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 18:27

lis schreef:
Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.


Dat is dus iets wat jij 'denkt'. Maar er wel eens bij stil gestaan of er over nagedacht dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn? Zo zijn er ook genoeg mensen die zware operatie's ondergaan en waar dit ook gefilmd wordt.
Is toch ook niets mis mee?
Persoonlijk zou ik het 'niet' doen om in de picture te staan, maar puur om zelf (letterlijk) wat lekkerder in mijn vel te zitten.
Ik ben nu behoorlijk afgevallen en heb op verschillende plaatsen overhangend vel. Tevens ben ik niet over mijn gehele lijf afgevallen. Iets wat het er niet mooier op maakt. Ben al bij een aantal artsen geweest, welke plastische chirurgie geadviseerd hebben. Iets wat niet vergoed wordt, maar waar ik ook het geld niet voor heb. En tja, als er dan mensen meekijken naar hoe mijn bovenbenen of buik wat dunner worden of naar hoe mijn rode wangen eindelijk eens verdwijnen, dan lig ik daar echt niet wakker van. Zolang ik er zelf maar blij mee ben.
Ik zal niet ontkennen dat er mensen zijn die het wel puur voor de sensatie doen. Maar niet iedereen. Ik in ieder geval niet.

Maar goed, kans zal zééér klein zijn dat ik wordt geselecteerd of uberhaupt een reactie krijg op mijn aanmelding. Ik zie het allemaal wel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:00

Ik vind het een goed initatief als je het er zelf 100% mee eens bent.. Dus wel een uitdaging! Laat je het weten wanneer je dr bij zit?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:13

Honeybee"]
[quote="lis schreef:
Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.


Dat is dus iets wat jij 'denkt'. Maar er wel eens bij stil gestaan of er over nagedacht dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn? Zo zijn er ook genoeg mensen die zware operatie's ondergaan en waar dit ook gefilmd wordt.
Is toch ook niets mis mee?
[/quote]

Dat 'denk' ik idd. En dat er mensen toestemming geven om hun zware operatie te filmen lijkt me niet vergelijkbaar met mensen die zich opgeven voor een reality show. Er komt meer bij kijken dan alleen een operatie, je zit niet voor niets 6 weken intern.

Dat je bent afgevallen is mooi, maar ik kan me niet voorstellen dat een arts tegen zo'n jonge vrouw als jij zegt dat je liposuctie of een buikwandcorrectie nodig hebt om het overhangend vel kwijt te raken. Je kan ook sporten en zo weer een strak lichaam krijgen.

Als jij je er goed bij voelt om aan zo'n show mee te doen... Prima toch? Ik moet er iig niet aan denken

זכור

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:42

Ik betwijfel of je dat overhangend vel weg krijgt met sporten, maar goed ik ben dan ook geen arts. Ik denk dat een arts zal zeggen dat je er nog 3x over nadenken of je het echt wilt doen. Dat is denk ik ook de reden dat iedereen daar 6 weken intern zit, ik doe maar een gokje ik kijk nooit tv en weet dus amper waar het over gaat.
Als je normaal gesproken naar zo'n chirurg gaat dan gaan daar ook maanden over heen tussen het eerste gesprek en de daadwerkelijke operatie.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:26

Ik wens je veel succes, maar kan me echter niet voorstellen dat hier geen kosten aan verbonden zullen zijn. Lijkt me nl erg stug.
Verder ben ik benieuwd wat er binnekort voor nieuws op tv is. Na big brother, de bus, big diet, model behaviour, de bevalling en alle andere programma's sta ik er niet meer van te kijken als we binnekort 'begrafenis tv' hebben.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:33

Charlotte schreef:
sta ik er niet meer van te kijken als we binnekort 'begrafenis tv' hebben.


Hebben we toch al gehad met Claus Knipoog

Sandra je moet gewoon je eigen beslissing nemen en je niets door anderen laten aanpraten.
Jij bent degene die in jouw vel zit en als je daar iets aan wilt veranderen en de kans krijgt moet je dat gewoon doen.
Veel succes.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:02

hey honeybee,waarom niet als jij dit wil waarom niet??
dit is een mooie kans die krijg je niet zomaar weer.
Maar let wel op de kleine lettertjes he.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 15:46

Hhmm ik heb er ook over nagedacht,ook ivm met het vele afvallen wil ik ook graag een corectie laten doen omdat ik er lichamelijk vel last van heb Verward
Maar ik heb er eigenlijk heel erg weinig zin in om in mijn blote lijf voor heel nederland op de buis te verschijnen,dus ik heb er aar van af gezien Knipoog
Ik ga het via de gewone weg proberen

ArieI
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 17:49

Ik vind het heel moedig dat je jezelf hebt opgegeven. Als ik 6 weken van huis kon had ik het ook graag gedaan.

Nou afwachten of ze jou eruit pikken. Good Luck in elk geval!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:45

Ilindra schreef:

Sandra je moet gewoon je eigen beslissing nemen en je niets door anderen laten aanpraten.
Jij bent degene die in jouw vel zit en als je daar iets aan wilt veranderen en de kans krijgt moet je dat gewoon doen.
Veel succes.


Inderdaad, hier ben ik het nou helemaal mee eens!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 10:53

ik vind het echt he-le-maal nix!

als je gezond bent, waarom zou je dan in jezelf laten snijden? puur alleen vanwege het 'mooie' ???

ben blij dat jue een gezond lichaam hebt!
en als je ontevreden bent over je gewicht/figuur had je of er al veel eerder iets aan moeten doenh zodat het niet zover zou zijn gekomen, maar ja das achteraf praten
of nu er alsnog zelf iets aan doen en dus lijnen&fitnessen

maar snijden in een gezond lichaam nee daar ben ik 100% op tegen!

ik heb ook dingen die ik wel anders zou willen, en ze zijn met een hele simpele operatie op te lossen, maar ik begin er niet aan! en 2 van die 3 dingen worden ook nog eens door het ziekenfonds vergoed, maar no way dat ik in een gezond lichaam laat snijden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:39

Renske20 schreef:
en 2 van die 3 dingen worden ook nog eens door het ziekenfonds vergoed!


hieruit blijkt dus echt wel dat jij niet weet waar je over praat. Als je zulke uitspraken doet zorg dan dat je van te voren genoeg informatie hebt ingewonnen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:53

ik vind dat als je niet tevreden bent met je zelf en je doen en laten, waarom zou je het dan niet doen?

Dag lieve mama...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers