Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
take_one schreef:En ordinair... een familie ordinair noemen.. dát is pas ordinair.
Citaat:Het is nog erg pril, we hebben het er over gehad dat ik nog niet zeker weet of het iets gaat worden, en dat ik het nog even aan moest kijken.
kaatje_91 schreef:Met ordinair, bedoel ik niet netjes, plat, geen beschaafde manier van doen. Als je zelf uit een net gezin komt, zou je graag iemand willen bij wie dat ook zo is. Dat zal natuurlijk verschillen van persoon tot persoon, het is in ieder geval mijn mening.
kaatje_91 schreef:Mijn ouders zijn niet enthousiast over hem. Sterker nog, ze vinden hem niks. Ze hechten er veel waarde aan (net als ik overigens), dat ik een jongen tref die netjes is en uit een goed en net gezin komt, die ook bij mijn familie past. Dan kun je jezelf blijven. Het contact tussen mij en mijn eigen familie zal dan ook goed blijven. Ik wil mijn familie niet kwijtraken!
kaatje_91 schreef:Met ordinair, bedoel ik niet netjes, plat, geen beschaafde manier van doen. Als je zelf uit een net gezin komt, zou je graag iemand willen bij wie dat ook zo is. Dat zal natuurlijk verschillen van persoon tot persoon, het is in ieder geval mijn mening.
Gebruikers op dit forum: Anoeska27, Boedha_1981, Britta31, cursebreaker, Daphara, Dorage, Emmaa_92, Geerten, Jatoby, jessdaniels, kr1985, Kyno, Mo_86, Olga89, Piekosjj, RianneH, Tango1979, Zomer en 50 bezoekers