Equimatch ellende met geld terug storten

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

angy

Equimatch ellende met geld terug storten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 14:03

Ooh, ik dacht Equimatch een gerenomeerd internet bedrijf dat komt allemaal wel goed als je iets besteld en retour stuurt. Nou, ik plaatste een mooie bestelling, vooruit betaald en wachten op het pakketje. Dat duurde al een eeuwigheid en nadat eindelijk het bezorgbedrijf GLS 2 keer voor de deur had gestaan kon ik het pakket in Utrecht op gaan halen. Belachelijk. Ik woon in Amersfoort en had geen zin om daarvoor op en neer te rijden. Equimatch gebeld en gezegd dat ik de bestelling annuleer en de bezorgkosten voor mijn rekening zijn. Ja, komt allemaal in orde. Inmiddels ben ik 6 weken en diverse mailtjes verder en nog steeds geen geld op mijn rekening. Begin er de balen van te krijgen dat ik achter mijn eigen geld aan moet leuren omdat een bedrijf geen haast heeft met terugstorten. Dus ook dit bedrijf staat bij mij op de zwarte lijst. Nog meer mensen last met Equimatch of is dit uitzonderlijk? Nou, ik ben mijn irritatie al weer iets kwijt door het hier neer te zetten.

Mijn meisjes Jasmijn 22-1-2006 en Meijke 10-8-2008
Canello M1+1

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 14:34

Ik bestel regelmatig iets via een wederverkoper van Equimatch, welke vermeld staat op de website. Normaal gesproken brengt deze persoon alles keurig netjes zonder extra kosten bij mij thuis. Dit keer ( en daar kan de wederverkoper niets aan doen) heb ik ruim 3,5 maand moeten wachten op mijn spullen. Ik heb uiteindelijk zelf naar Equimtach gebeld waarna werd uitgelegd dat de spullen uit Engeland moesten komen. Ze vertelde me wel dat ze een kleinere verpakking op voorraad hadden die ik kon kopen. Ik wilde dit niet omdat dit in verhouding duurder is. Ik zou dan als bedrijf zijnde de klant tegemoet komen, maar goed iedereen is anders. Vervolgens heeft GLS 2 keer geprobeerd het pakket bij mij aan te bieden, ondanks dat ik had aangegeven niet thuis te zijn. Ik heb daarna telefonisch contact opgenomen met GLS omdat ik mijn pakket in Rotterdam op zou moeten halen. De telefoniste vertelde me toen dat je ook bij een servicepunt je pakketje op kunt halen.
Ik denk dat je dit even na moet vragen want er zal vast wel een servicepunt bij jou in de buurt zitten. ( meestal in een normale winkel die deze service ook aanbied)
Helaas was mijn pakket niet compleet en kon ik weer opnieuw alles gaan regelen om aan mijn spullen te komen. Verzendkosten heb ik niet betaald en daar hoeven ze ook echt niet om te vragen.
Beetje jammer

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie