Achteroom stervende..

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bfsunshine

Achteroom stervende..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 18:59

Sorry voor dit verhaal maar ik moet het even van me afschrijven..

Vanmorgen lag ik lekker ontspannen niets vermoedend in bad.. Komt mijn moeder de badkamer in, en deze vertelde me dat mijn achteroom(haar oom, en het broertje van mijn oma) stervende is.. ;(

Hij is afgelopen donderdag naar het ziekenhuis gegaan met darmklachten, hij kreeg een spoedoperatie. En toen hij op de operatietafel open lag bleek hij helemaal vol te zitten met kanker.. ;( Welke klachten hij precies had weet ik niet, en waarom hij de spoedoperatie kreeg weet ik ook niet, omdat alles zo snel gegaan is, en mij maar flarden van het verhaal is verteld.

De doktoren hadden gezegd dat het een aflopende zaak is, en dat bestraling niet zou werken, omdat het al zover uitgezaaid was en hij helemaal vol bleek te zitten.

Het laatste nieuws is dat ze toch gaan bestralen om zijn leven te verlengen voor een paar dagen, of enkele weken. Maar ze vermoeden niet voor heel lang.. ;(

Ik ben nu al heel de dag down, ik vind het verschrikkelijk voor mijn achteroom dat hij dit zoveel pijn moet meemaken. En voor mijn oma vind ik het ook vreselijk. ;( De laatste paar jaren heeft zij al zoveel familieleden verloren. En nu zit er weer een aan te komen.

Ook vind ik het verschrikkelijk dat ik zo weinig kan doen.. Heb niks in de hand, en het is alleen maar afwachten..

Hij is pas 62 jaar, en hierdoor ben ik wel heel bang geworden om mijn oma ook te verliezen. Helemaal omdat sommige vormen van kanker erfelijk kunnen zijn, en mijn oma ook al verschillende ziektes heeft.. ;(

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal..

ik weet niet zeker of dit hier thuishoort..?

slimmerik

Re: Achteroom stervende..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:45

Heel veel sterkte. Het is ook zo'n ontzettende rotziekte.... bah.

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 21:00

dankjewel

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:02

Ik wil je veel sterkte wensen!
Ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt na zo'n nieuws!

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:02

heel veel sterkte gewenst!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 21:04

haflingertje schreef:
Ik wil je veel sterkte wensen!
Ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt na zo'n nieuws!

dankjewelJa, ik ben ook heel erg geschrokken. Morgenochtend gaat mijn oma erheen, en horen we rond de middag meer..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie