Vanmorgen lag ik lekker ontspannen niets vermoedend in bad.. Komt mijn moeder de badkamer in, en deze vertelde me dat mijn achteroom(haar oom, en het broertje van mijn oma) stervende is..

Hij is afgelopen donderdag naar het ziekenhuis gegaan met darmklachten, hij kreeg een spoedoperatie. En toen hij op de operatietafel open lag bleek hij helemaal vol te zitten met kanker..

De doktoren hadden gezegd dat het een aflopende zaak is, en dat bestraling niet zou werken, omdat het al zover uitgezaaid was en hij helemaal vol bleek te zitten.
Het laatste nieuws is dat ze toch gaan bestralen om zijn leven te verlengen voor een paar dagen, of enkele weken. Maar ze vermoeden niet voor heel lang..

Ik ben nu al heel de dag down, ik vind het verschrikkelijk voor mijn achteroom dat hij dit zoveel pijn moet meemaken. En voor mijn oma vind ik het ook vreselijk.

Ook vind ik het verschrikkelijk dat ik zo weinig kan doen.. Heb niks in de hand, en het is alleen maar afwachten..
Hij is pas 62 jaar, en hierdoor ben ik wel heel bang geworden om mijn oma ook te verliezen. Helemaal omdat sommige vormen van kanker erfelijk kunnen zijn, en mijn oma ook al verschillende ziektes heeft..

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal..
ik weet niet zeker of dit hier thuishoort..?