Verliefd, maar geeft geen fijn gevoel...

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

MiSsY_Me

Verliefd, maar geeft geen fijn gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 19:20

Ja, ik moet het even ergens kwijt.

De jongen in kwestie, ik noem hem maar even A, ken ik al 4/5 jaar. Ik heb hem een hele tijd niet gezien of gesproken, omdat hij een vriendin had, en ik een vriend (Nu al meer dan een jaar mijn ex). Het contact is toen helemaal verwaterd.
Maar, het is een goede vriend van mijn beste vriend, en zodoende kwam ik ook weer in contact met A.

Afgelopen zaterdag heb ik 4/5 mensen uitgenodigd voor mijn verjaardags "feestje", hem ook. De hele avond zaten we elkaar al verleidelijke blikken te geven, uiteindelijk ben ik bij hem blijven slapen... Niet zoveel gebeurd, wel hebben we gezoend..
De dagen erna.. Ben ik 2 keer bij hem langsgeweest... We zijn een keer in bed beland, en voor de rest hebben we veel gepraat, ook over de gevoelens, dat het voor ons allebei heel raar is dat het zo snel gaat, in een sneltreinvaart hebben we toch best veel gevoelens voor elkaar ontwikkeld..

Hij heeft alleen een vriendin...(Niet dezelfde als in het begin...) Ik heb tegen hem gezegd dat hij het binnenkort wel moet zeggen, want dit is ZO oneerlijk tegenover zijn vriendin...
Van het weekend ziet hij haar, en tja, daaruit zal hij een keuze moeten maken...
Het is voor hem ook erg moeilijk, omdat het ZO snel is gegaan, "wij", "ons"... Maar hij heeft wel gezegd, dat het hem eigenlijk niet zoveel kon schelen, wat zijn vriendin ervan denkt...
Ze heeft hem ook een paar keer proberen te bellen, hij nam niet op omdat hij er geen zin in had, ik zat bij hem... Ook zei hij over haar; 'Ik geef wel om haar hoor, daar niet van..."
Zegt dat niet al genoeg...?

Ik zou mij op dit moment blij moeten voelen, blij dat ik sinds 2/3 jaar weer es smoorverliefd ben, en dat de jongen in kwestie mij ook leuk vind... Maar het is zo frustrerend...
Ik ben vorige keer flink de fout in gegaan door verliefd te worden op mijn ex, ik ben denk ik bang dat ik weer zo pijn wordt gedaan... Misschien wil ik die verliefdheid niet voelen, en zit ik daarom nu te huilen in plaats van dat ik blij ben...

Ik snap mezelf niet helemaal meer... Ben ik eigenlijk wel echt verliefd dan...? Ja, want ik wil bij hem zijn, bij hem slapen, tegen hem aan kruipen, elk moment van de dag...In zijn lieve ogen kijken, voelen hoe hij liefdevol door mijn haar kroelt...
Zijn blik doet mij smelten, ik word helemaal zenuwachtig van hem.. Nee, volgens mij heb ik het toch echt te pakken...

Advies van jullie kant, tips, hulp, is altijd handig... Hoewel ik er niet perse om vraag, ik wou het gewoon even ergens kwijt :(:)

En nog even een liedje dat ZO bij mijn gevoelens past op het moment... <3

Puca <3

shilady

Re: Verliefd, maar geeft geen fijn gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:22

Ja gekke situatie
maar zou je niet bang zijn dat hij het jouw ook een keer zo gat flikken? Met een ander meisje in belanden? Hoop dat hij de moed vind om het gauw te zeggen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:24

Hoe je er aan komt, kom je er ook weer af.....

Komt vaak wel uit.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:27

Daar geef ik mijn 2 voorgangers helemaal gelijk in.

Hij is vreemdgegaan met jou toen hij met haar was/is, hij kan het ook bij jou flikken...

'When you compare them to the poor caged birds that have forgotten to fly, crows are much better. Being a crow is good enough for me' ~Takiya Genji, Crows Zero

Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:30

MiSsY_Me schreef:
Hij heeft alleen een vriendin...(Niet dezelfde als in het begin...) Ik heb tegen hem gezegd dat hij het binnenkort wel moet zeggen, want dit is ZO oneerlijk tegenover zijn vriendin...
Van het weekend ziet hij haar, en tja, daaruit zal hij een keuze moeten maken...
Het is voor hem ook erg moeilijk, omdat het ZO snel is gegaan, "wij", "ons"... Maar hij heeft wel gezegd, dat het hem eigenlijk niet zoveel kon schelen, wat zijn vriendin ervan denkt...
Ze heeft hem ook een paar keer proberen te bellen, hij nam niet op omdat hij er geen zin in had, ik zat bij hem... Ook zei hij over haar; 'Ik geef wel om haar hoor, daar niet van..."
Zegt dat niet al genoeg...?

Ja, eerlijk gezegd, zegt dat zeker genoeg. Dat zegt namelijk dat hij een ontzettende eikel is. Als hij zo weinig om zijn vriendin geeft, had hij het al veel eerder uit moeten maken.
Ben benieuwd of hij het dit weekend het echt uit gaat maken. Zo niet, wegwezen, wat voor goede smoesje hij ook heeft.
Ik kan me goed voorstellen dat verliefdheid zo niet fijn voelt, je weet immers niet wat je kan verwachten.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:32

kayacratzo schreef:
Daar geef ik mijn 2 voorgangers helemaal gelijk in.

Hij is vreemdgegaan met jou toen hij met haar was/is, hij kan het ook bij jou flikken...

Precies. :) Ik dacht ook helemaal gelukkig te zijn met mijn vriend, die ik ook heb 'gekregen' terwijl hij nog een relatie met een ander had en samenwoonde. Maar ben er twee weken geleden achter gekomen dat 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer af', vrijwel altijd op gaat. Ben flink belazerd, goed hard op mijn bek gegaan, maar ik weet nu wel: nooooit meer een bezette vent voor mij!

Stop ermee nu het nog kan, want dit wordt toch niks.. Op den duur flikt hij jou hetzelfde. Deze mannen zijn geen lieverdjes, hoe erg ze zich ook kunnen voordoen als zijnde 'lieverdje' ;)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:41

ik zou persoonlijk niet eens bij hem gaan slapen. Hij heeft een vriendin. Ik zou zo iemand nooit kunnen vertrouwen. Als die dit nu met jou doet kan die dat ook met een andere vrouw als jullie een relatie hebben

♡ Jilte 20-11-2019 ♡
Ons prachtige meisje <3

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:49

Ehmz, hij heeft een vriendin en jij wist dat?!
En toch duik je met hem het bed in??

Wat ben je dan zelf voor ordinaire (...)??

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:55

Bellona_K schreef:

Ik vind dit een pittig reactie maar eerlijk is eerlijk het is not done om met een man in bed te duiken waarvan je weet dat hij bezet is..

Daarnaast zou ik ook denken aan wat voor problemen je kan krijgen met zn vriendin

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:56

Bellona_K schreef:

Hou het even netjes zeg... :\
Spijt me zeer, maar dit kan iedereen overkomen.
Vind het knap van TS dat ze het in het openbaar durft te schrijven, en dat ze het als een serieus probleem ziet. Ze had ook egoïstisch kunnen denken: Wat boeit mij zijn vriendin?!
Geplande liefde bestaat niet.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:57

Janine1990 schreef:
Bellona_K schreef:

Hou het even netjes zeg... :\
Spijt me zeer, maar dit kan iedereen overkomen.
Vind het knap van TS dat ze het in het openbaar durft te schrijven, en dat ze het als een serieus probleem ziet. Ze had ook egoïstisch kunnen denken: Wat boeit mij zijn vriendin?!
Geplande liefde bestaat niet
.

Natuurlijk maar je kan er ook voor kiezen om niet te doen wat de ts heeft gedaan en bv eerst te wachten tot hij het heeft uitgemaakt of iets dergelijks.. Nou is zij de minares....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:59

shilady schreef:
Natuurlijk maar je kan er ook voor kiezen om niet te doen wat de ts heeft gedaan en bv eerst te wachten tot hij het heeft uitgemaakt of iets dergelijks.. Nou is zij de minares....

Minnares of niet, het kan een ieder overkomen...
En voor liefde kies je niet, liefde kiest jou ;)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:04

Janine1990 schreef:
shilady schreef:

je kiest er wel voor om met iemand in bed te duiken of niet, dus dat is onzin.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:04

Uhm..
Hij heeft een vriendin, jij weet dat en duikt met hem het bed in?
Sorry maar dat vind ik echt heel erg fout..

Maargoed.
Hij is vreemdgegaan met jou, wie zegt dat hij dat ook niet bij jou zal gaan flikken?
Zulke personen vertrouw ik niet.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:05

Janine1990 schreef:

Met alle respect, maar wat een onzin. Je hebt echt wel zelf in de hand of je je de gevoelens de ruimte geeft om te ontwikkelen hoor..

Ik snap niet wat je moet met een jongen die zich zo gedraagt tov zijn vriendin TS. Wat een loser.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:05

gekvanfleur schreef:
je kiest er wel voor om met iemand in bed te duiken of niet, dus dat is onzin.

Als je eenmaal bezig bent hou je echt niet meer op hoor... Dan kan je echt geen nee of ho meer zeggen... :n

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:06

grassie schreef:
Janine1990 schreef:

Met alle respect, maar wat een onzin. Je hebt echt wel zelf in de hand of je je de gevoelens de ruimte geeft om te ontwikkelen hoor..

Ik snap niet wat je moet met een jongen die zich zo gedraagt tov zijn vriendin TS. Wat een loser.

Hmmm, ben ik het niet mee eens, maargoed...
Als je hart verliefd wordt, houdt je hoofd dat echt niet tegen...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:24

Janine1990 schreef:
shilady schreef:

ECHTE liefde kan wachten, lust niet ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:26

Janine1990, verleidingen zullen er altijd zijn, maar weet dat je altijd een keuze hebt wat je met die verleiding doet.
Verliefheid overkomt je, maar ook daar heb je altijd een keuze wat je daarmee doet.

,

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:31

Steentje schreef:
Janine1990, verleidingen zullen er altijd zijn, maar weet dat je altijd een keuze hebt wat je met die verleiding doet.
Verliefheid overkomt je, maar ook daar heb je altijd een keuze wat je daarmee doet.

Hmmm, heb ik toch altijd anders ervaren...
Ik begrijp dat je in zekere zin wel een soort van keuze hebt. Maar ik kan ook begrijpen dat je op den duur die keuze niet meer kunt maken. En dat kan iedereen overkomen...

En dan vind ik het heel erg naar voor TS dat mensen er zo gemakkelijk mee omspringen en haar voor boeman aanzien, evenals de jongen uit het verhaal. Beide hebben een verantwoordelijkheid. Maar beide zullen er op den duur gewoon niet meer mee om kunnen gaan.

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 20:32

Bellona_K schreef:

Beetje minder mag ook wel, denk je niet? Beeetje onvolwassen... :n

En inderdaad, ik zie het als probleem op dit moment. Ik weet hoeveel pijn het doet, dus ik had het eigenlijk nooit mogen doen tegenover zijn vriendin.. Daar hebben jullie helemaal gelijk in..

Puca <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:35

MiSsY_Me schreef:

En inderdaad, ik zie het als probleem op dit moment. Ik weet hoeveel pijn het doet, dus ik had het eigenlijk nooit mogen doen tegenover zijn vriendin.. Daar hebben jullie helemaal gelijk in..

Leg de fout niet alleen bij jezelf. Ook hij heeft de verantwoordelijkheid moeten nemen.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:42

Janine1990 schreef:
MiSsY_Me schreef:

Leg de fout niet alleen bij jezelf. Ook hij heeft de verantwoordelijkheid moeten nemen.

In mijn ogen zijn zowel de TS als de jongen in kwestie verantwoordelijk.
De TS, omdat ze dondersgoed wist waar ze aan begon, door met een jongen aan te pappen die een vriendin heeft.

Van bezette mannen blijf je af, punt.

En die jongen is een slappe zak, zonder ballen.
Ik noem dat van twee walletjes eten, en van zulke mensen..

Daar walg ik van.

,

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:44

Dat zeg ik ook Steentje ;)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:45

Ik denk dat je goed bij jezelf ten rade moet gaan of je wel verliefd wíl zijn op iemand die zijn vriendin bedondert. Zeker het gemak waarmee hij het afdoet, 'ik geef wel om haar, daar niet van...' Maar ondertussen wél met een ander het bed induiken :n

Ik denk dat die verliefdheid daarom ook niet goed voelt, omdat je ergens die angst hebt dat je weer gekwetst wordt. Dat kan al heel snel, als hij je nu voorhoudt dat hij voor jou kiest, maar uiteindelijk tóch voor z'n vriendin gaat, of als hij jou straks net zo hard besodemieterd als hij bij zijn huidige vriendin doet :(:)

phormicola schreef:
ECHTE liefde kan wachten, lust niet ;)

Helemaal waar :)
Ik ga over 2 weken samenwonen met mijn vriend waar ik 2,5 jaar mee samen ben en die ik heb leren kennen toen hij nog bezet was. Dat was een aflopende zaak, en ja...dat heb ik versneld. Maar we hebben met geen vinger aan elkaar gezeten, er was gewoon een klik waardoor hij besefte dat zijn toenmalige relatie echt niet oké was :n Toen we eenmaal wisten van elkaar dat we elkaar erg leuk vinden, was er enórme spanning. Maar nooit aan toegegeven, aan die lust, netjes gewacht en dan blijkt wel dat echte liefde dus kan wachten :j

What lies before us, what lies behind us, is nothing compared to what lies within us
.