Ik erger me hier zo aan..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moirae

Berichten: 244
Geregistreerd: 23-10-05

Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 21:33

Al sinds ik naar school ga heb ik daar problemen mee en ook in sociale situaties ben ik degene die er stilletjes bijstaat en het liefst gewoon lekker alleen thuis is om met de hond bezig te zijn, naar mijn paard te gaan of een heerlijk boek te lezen. Of natuurlijk om lekker achter bokt te zitten :=. Ik volg al enkele jaren speciaal onderwijs en hoewel ik al zeventien ben doe ik (nog maar) de derde van het Havo. Ik heb thuis een beste vriendin waar ik echt alles aan vertel en veel mee optrek, een vriendin waarmee ik graag naar de bios ga of een terrasje pakken en op de manege zijn er genoeg mensen waar ik mee op kan schieten en ook dingen onderneem als bijv. naar Horse Event gaan ed, om maar een voorbeeld te noemen.

Op school sta/zit ik in de pauzes gewoon bij de meiden uit mijn klas en ook tijdens de les klets ik gerust mee, maar ik zal nooit zelf heel spontaan een gesprek beginnen of iets ondernemen wat samenwerken oid. betreft. Ik heb hier ok totaal geen behoefte aan want ik ben geen mensen-mens om het maar even zo te zeggen. Ik ben graag op mezelf of zoals ik al zei op de manege en ik ben hier gelukkig en tevreden mee. Ik heb geen opgesloten wereld, kom genoeg buiten, doe mijn boodschappen enz.

Waarom blijft mijn mentor dan maar zeuren over het feit dat ik meer initiatief moet tonen naar mijn klasgenoten toe. Ik heb hier geen behoefte aan, hun volgens mij ook niet, we doen aardig en gezellig met elkaar, dus wat is dan het probleem? Ik heb al honderd keer gezegd dat ik dit onzin vind, omdat ik het niet nodig vind dat hun mij aan proberen te wennen dat ik honderden vrienden maak. Ik voel me daar niet fijn bij en ik ben niet asociaal of depressief door het feit dat ik niet iedere dag een andere klasgenoot mee naar huis neem om wat te doen. Ik vind ze aardig voor in de pauzes en dat is het, ik hoef geen betere relatie, ook niet op school.

Ben ik dan zo vreemd dat ik niet zie waarom hij hier steeds maar weer over begint? Ik ben naar deze school gekomen jaren geleden omdat ik niet naar school ging, niet om te leren hoe ik meer vrienden maak. Ik wil hier gewoon op mijn gemakje (om het zo maar even te zeggen) 3 havo afmaken en dan kan ik naar de VAVO of avondschool gaan volgen en ik doe daar gewoon mijn best voor. Ook mijn ouders zijn het met me eens.

Ik kan me hier gewoon zó ongelofelijk aan ergeren, alsof mijn mentor gewoon een bord voor de kop heeft en ik nog niet 'normaal' genoeg ben om aan te geven dat ik dit doel niet nodig vind. Voor de duidelijkheid; wij wekren op school met doelen zoals 3x per week koffie zetten, aan het einde van de week die en die opdracht af enz. Maar eigenlijk heb ik die doelen al meer dan een jaar geleden afgerond, zijn mijn problemen waarvoor ik hier kwam zo goed mogelijk opgelost (en die hebben ook niks te maken met het sociale) en zit ik dit jaar uit omdat ik die 3 havo nodig heb voor ik verder kan. Grr, ik kan er zo kwaad om worden, maar ik ben nu op een punt dat ik dit doel maar gewoon negeer en aan het einde van het jaar zeg; goh helaas, niet gelukt. jammer dan, veel geluk met de rest van jullie leven, ik ga naar de VAVO! Maar ik moest dit écht even kwijt.

PS. Ik hoop dat het hier wel goed staat, hehe. :o

Edit; Typo.

Pentax

Berichten: 2948
Geregistreerd: 16-09-10
Woonplaats: Achter mijn neus.

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:55

Omdat er soms meer aan de hand is met stille jongeren...

Maar meestal omdat je het jezelf makkelijker maakt om te leren hoe je uit je schulp moet kruipen.
Wilt niet zeggen dat je iemand anders moet worden, maar dat je weet hoe het moet en het ook kunt oproepen zeg maar.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:31

Bovendien worden mensen ongemakkelijk van mensen die "niet meedoen". Dan krijgen ze het gevoel dat die stille persoon geen plezier heeft, dat ze die erbij moeten betrekken, etc.

Ik heb zelf namelijk ook moeite met de niet-meedoeners om die reden. Dat ook nog terwijl ik zelf heel veel moed moet verzamelen om bij een groepje te gaan staan praten... Erg lastig als student zijnde. _O- Ik heb zelfs nog mazzel dat we net een grote familie zijn bij ons.

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:37

Ik heb dat ook.. Ik doe graag mijn eigen ding en ga dan weer naar huis..
Zo vind ik het wel goed,, ik kan goed alleen zijn :j

Maar heb toch de nodige mensen om mij heen.
Op school vind ik het al fijn als ik het met 2 mensen goed kan vinden, meer is niet nodig.

Ik zit nu op het VAVO, dus alles gaat er in een razend tempo doorheen dus ik focus me liever daarop, dan met iedereen vriendjes worden en mijn diploma niet halen..

wiske23

Berichten: 531
Geregistreerd: 27-12-09
Woonplaats: bij de derde dikke boom rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:41

Niet-meedoeners :Z blijkbaar vinden mensen het fijn om een persoon in een vakje te plaatsen, als jij gelukkig bent en daar gaat het om hou het lekker zo, waarom zou jij voor anderen veranderen.

FloMax

Berichten: 1189
Geregistreerd: 30-03-10
Woonplaats: Somewhere over the rainbow.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:46

Ik heb dat ook. Ik heb op een z.m.o.k school gezeten, nu doe ik MBO.
s'Morgens op het station een klasgenoot tegenkomen die met me meereisd heb ik echt totaal geen behoefte aan. Na schooltijd trouwens ook niet.
Onder schooltijd heb ik wel vrienden waar ik dan mee praat enzo, maar verder hoeft het van mij niet echt.

@Pentax: Ik was geen stil iemand, maar er was wel wat aan de hand. En nu dat er eenmaal uit is, ben ik nog steeds geen mensen-mens.

Ieder persoon is anders, de een heeft graag mensen om zich heen en de ander niet..
Als je er geen behoefte aan hebt, kan men ook niet van je verwachten dat je er ook echt aan gaat beginnen zegmaar.

Ik denk ook idd dat jou leraar een plaat heeft, kunnen je ouders niet eens met hem gaan praten?

Succes!

lusixarab

Berichten: 70
Geregistreerd: 31-05-10
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:46

tjah,,, leeraren willen het signaleren als een leerling er niet "bij"hoort, ( je ziet op tv steeds meer over zelfmoord, mishandeling van thuis uit of weet ik veel ) en dat die leerling zo ongelukkig was of leek, dus een gewoon persoon die gewoon graag haar eigen ding doet en niet overal eerste rang wil staan is miss niet voor de hand liggend bij leeraren? als jij jezelf er goed bij voelt zou ik me er niks van aantrekken als ik jou was. lekker je eigen zijn en laat hun maar kletsen op school! -:)

visitor1
Berichten: 840
Geregistreerd: 15-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:47

als jij blij bent met hoe alles nu gaat dan moet je gewoon lekker jezelf kunnen zijn vind ik..
Ik denk dat je mentor misschien wilt dat je dit doel haalt, omdat je het wel moet "kunnen".. Je openen naar andere (vreemde/onbekende) mensen en gesprekken aangaan.. Misschien zie jij het nut er nu niet helemaal van in. Maar ik denk dat als je later gaat werken wel initiatieven moet kunnen nemen.. En dat het in bepaalde situatie wel een soort van noodzakelijk is om gesprekken aan te kunnen gaan..
Misschien kun je het zien als dat het wel nuttig is om te "leren", maar dat je het als je het kan, het alleen hoeft te doen als je er zelf behoefte/zin aan/in hebt.. Dan doe je naar mijn idee geen afbreuk aan je eigen persoonlijkheid, maar stel je je wel open voor situaties waarin het handig kan zijn..

Pff ik kan echt heel slecht uitleggen wat ik bedoel.. :+
Maar je moet het idee dat je mentor nu net doet alsof je niet normaal bent loslaten.. (je verdedigd je nu ook door te zeggen ik heb wel een sociaal leven want...) Zie het als een "vaardigheid" die je moet leren en niet als dat je jezelf of je eigen persoonlijkheid moet veranderen, want dat moet je nooit voor iemand anders doen!!

Pentax

Berichten: 2948
Geregistreerd: 16-09-10
Woonplaats: Achter mijn neus.

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:49

Bij mij zat ook niet alles lekker, was ook het stille meisje.
Maar ben toch heel blij dat ik leraren had die me een schop onder mijn kont verkochten, heb ontzettend veel geleerd daardoor.

Moontje1991

Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-01-08

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:55

Bekend verhaal.
Ik vindt het vreselijk al dat gezeur ik heb ook bewust geen sociaal leven en mijn vriend ook niet.
Vreselijk die zeurende mensen en dan moet je weer naar een verjaardag en dan moet je weer uit en dan moet je weer winkelen.
Wil je dat niet dan ben je saai.
Nee ik heb 2 vriendinnen en die zie ik 1 a 2 keer per jaar als we daar behoefte aan hebben.
Ik wil niet worden verplicht om dingen leuk te vinden en worden verplicht om uit te gaan en dat soort dingen.
Op school en op het werk babel ik met klasgenoten en collega`s maar daar buiten heb ik totaal geen behoefte om ze te zien en ik wil niet verplicht worden om dingen te doen en leuk te vinden die ik niet leuk vindt.

Moirae

Berichten: 244
Geregistreerd: 23-10-05

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:01

Ik ben inderdaad wel blij met hoe alles nu gaat. Ik kán die initiatieven wel nemen, door de hulp die ik enkele jaren geleden van andere mensen heb gehad, absoluut niet door mijn mentor, maar ik heb er met deze klasgenoten geen behoefte aan. Op de manege vind ik het prima om voor te stellen goh zullen we vragen of we dit of dat mogen oefenen, of wie heeft er zin om een buitenrit te maken?

Maar waarom moet ik aansluiting zoeken bij klasgenoten die ik heus aardig vind, maar die niet mijn type zijn. Ik ben dol op dansen, lezen, rustige muziek en paarden en hun houden van wii spelletjes, volleybal en pop muziek en vinden paarden niks. Twee buiten pauzes per dag kan ik heus mijn best doen om gezellig en vrolijk mee te praten en ik heb niet het gevoel dat hun mij lastig vinden of wat dan ook, we hebben gewoon lol ed. Maar hier moet ik wel een beetje mijn best voor doen, want ik zou liever ergens afgezonderd gaan zitten, muziekje luisteren enz.

En precies zoals _nancy zegt, ik richt mij liever op mijn studie, dat gaat nu gewoon goed wat ik heel fijn vind en dat vind ik veel belangerijker dan mijn werk laten liggen om samen te gaan doen met een klasgenoot die op een heel ander niveau werkt.

Ik ben overigens ook niet de enigste in mijn familie die een 'saai' sociaal leven heeft. Mijn vader en de gehele familie van zijn kant zijn ook allemaal zo 'eenzaam'. Allemaal naar eigen keus.

@Bittermoon; Ik snap prima wat je bedoeld hoor :). En twee/drie jaar geleden was dit ook veel meer op mij van toepassing geweest, maar nu weet ik hoe en ben ik ook gewoon door weer iets ouder worden prima in staat om me te redden in sociale situaties, weet ik me wel aan te passen en kán ik het initiatief wel nemen, ik zal dit laatste gewoon nooit snel doen en heb aan die sociale situaties - niet de 'verplichte' dingen als in de pauze even kletsen ed. - gewoon geen behoefte. Ik vind het niet leuk, op de manege en die twee vriendinnen na.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:03

Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een tikje de rillingen kreeg bij je verhaal eerst hoor! Maar dat komt omdat ik een broertje, vader en opa heb die ook alle drie niet zo "sociaal" zijn.

En die hebben wel degelijk echt autistische trekjes. Mijn broertje is nog heel lief maar mijn opa leeft echt op een andere wereld, en mijn vader begint steeds meer op hem te lijken qua gedrag.

Maar zolang zij zich daar prettig bij voelen, heb ik me daarbij neer te leggen. :) En dat heeft die leraar ook.

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:04

Vandaag kreeg ik ook een rot opmerking naar mijn hoofd geslingerd, iemand vroeg hoever ik was met geschiedenis..
Ik zeg; bij hoofdstuk 4 ( ik loop 2 hoofdstukken voor nu )
Zij; woooo, ik ben nog niet eens begonnen
Iemand anders; Ja, wij hebben vrienden en een leven.. :(

Pff.. Nou sorry hoor,, dat ik mijn studie graag in 1 jaar wil halen..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:06

Nancy, zoiets hoort je alleen te raken als je je er schuldig over voelt. Voel jij je schuldig dat je "geen leven" hebt?

Want als je dat niet doet, dan kunnen ze zeggen wat ze willen. Dan is het net of ze zeggen dat je blauwe haar lelijk is, terwijl je blond bent. ;)

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:07

Nee het raakt me niet, maar de toon waarop hij t zei raakt me wel..
Hij ként me niet eens en dan waar haalt hij t vandaan om zoiets te zeggen.
Dan ben ik meteen weer beoordeeld of in een hokje gestopt, daar hou ik niet van.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:14

Hokjesgeest is van zichzelf ook naar, ja.

Moirae

Berichten: 244
Geregistreerd: 23-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:14

@Nemurin; Tja, zolang hun verder goed in hun vel zitten voorzie ik persoonlijk er niet zoveel problemen in, maar zoals mijn mentor al duidelijk laat blijken denkt niet iedereen er zo over. Het verschilt in mijn ogen ook echt per persoon. De een kan minder sociaal zijn en daar ongelukkig bij zijn, de ander vind het juist heerlijk. Mijn vader heeft geen enkele vriend, maar is gewoon erg gelukkig met mijn moeder en richt zich het liefst op knutselen aan zijn computer en bezig zijn met dieren, in zijn geval honden. Dat geeft hem meer plezier en op het werk 'tovert hij zijn sociale gezicht tevoorschijn', want hij heeft gewoon een leidinggevende positie waarbij hij dagelijks initiatief moet nemen en in sociale posities komt te staan. Hij neemt enkel geen collegas mee naar huis.

@_Nancy; Ik kan me wel vinden in wat jij zegt, maar Nemurin heeft daar ook wel een punt, hoewel mij dat ook niet altijd lukt. Als ik tegen mensen zeg dat ik 'maar' 1 vriendin heb krijg ik ook regelmatig blikken die al genoeg zeggen, laat staan als mensen op een bepaalde toon er een opmerking bij maken. Ik probeer het altijd maar te negeren, want k voel me ook niet schuldig, maar soms vind ik dat ze niet kunnen oordelen als ze mij niet kennen. Ik zeg er toch ook niks van dat hun veel vrienden hebben? ieder zijn ding, lijkt mij tenminste..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:16

Ik werd ook altijd defensief als men zei dat ik bv. meer uit zou moeten gaan etc.
Maar pas sinds dit jaar heb ik daar eens een keer zin in, omdat ik nu de mensen tegenkom waar ik dat wel mee zou willen doen. Mag ik een laatbloeier zijn? Dank u!

(Verder ben ik compleet het tegenovergestelde van TS hoor... kan me niet genoeg aandacht krijgen!)

visitor1
Berichten: 840
Geregistreerd: 15-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:18

lekker laten praten nancy, hoe moeilijk dat ook is. Jij bent gewoon verstandig bezig, en dat zijn een heleboel leefstijdgenoten gewoon nog niet..

@Ts.. Als jij dit van jezelf weet, moet je misschien eens zelf aangeven dat je met je mentor wilt praten..(dan valt het meer op dan wanneer je dit op een afspraak bespreekt die vanuit hem komt.. ) En dan eens goed duidelijk maken dat dit ook de laatste keer is dat je hier je punt wilt maken.. Omdat jij tevreden/blij bent met de situatie hoe die nu is..
En dat hij je moet accepteren hoe je bent.. Dat hij naar jou idee een stuk karakter probeert te verandern ipv een probleem..
En dat dat toch niet de bedoeling kan zijn!
Als hij dan nog niet wilt luisteren.. Dat je klaar bent met praten omdat het dan voor jouw geen zin meer heeft.. Soms zijn doelen namelijk ook bij te stellen.. Als hij een goede mentor is zal hij dat moeten doen..

Ik geloof uit jouw reactie namelijk helemaal dat je mentor hier degene is die het niet begrijpt of die niet naar jouw kant van het verhaal wilt luisteren.. En anders misschien eens bij een ander persoon van je school dit probleem wat je met je mentor hebt aankaarten?

Moirae

Berichten: 244
Geregistreerd: 23-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:37

@bittermoon; Inderdaad, ik heb ook het gevoel dat ik deze opdracht niet nodig heb. Het is niet het enigste waar ik volgens hem aan moet werken en voor de andere dingen sta ik echt open, omdat ik echt denk dat ik daar wat aan kan hebben.

Maar dit? Het lijkt mij gewoon niet nodig. Zeker niet als ik me hier goed bij voel en geen problemen meer bij ondervind. Ik heb geen behoefte om de gangmaker te zijn en in het middelpunt te staan. Ik vind het prima als anderen die rol op zich nemen.

Misschien toch een goed idee om het eens met iemand anders te bespreken, er is zowieso een andere leerkracht (ik heb er maar 2 andere) waar ik eigenlijk beter mee op kan schieten dan mijn mentor.

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:41

Ik snap echt niet wat er mis is met een wat afwachtende houding, je hebt nou eenmaal mensen-mensen die van veel sociale contacten houden en je hebt mensen die die behoefte niet (zo sterk) voelen... Daar valt niets aan te veranderen, ook niet onder dwang.
Ik snap dat het belangrijk is dat je leert/kunt samenwerken, maar van wat ik zo uit je OP lees doe je dat gewoon netjes en zonder al te veel openbaar morren (alleen niet uit eigen initiatief, maar goed, je doet het in ieder geval) en uit je andere posts maak ik op dat je ook in de pauzes gewoon de moeite neemt sociaal met/naar je klasgenoten te doen, terwijl je daar eigenlijk de behoefte niet toe voelt, dus wat zeuren ze dan :?

MJ__

Berichten: 977
Geregistreerd: 01-03-08
Woonplaats: Belgie

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 00:09

ik begrijp je net heel goed,
ik ben daarintegen wel iemand die enorm geniet van aandacht,en zoveel mogelijk mensen om zich heen heeft,Altijd zijn mening wil geven,zich goed voelt in groep,en helemaal niet graag vaak alleen is,
Maar er zit een meisje in mijn klas die helemaal het tegenovergestelde van mij is,
Eerst voelde ik me vet ongemakkelijk bij haar,want ik had al meteen door dat het een verlegen teruggetrokken meisje was,en ik wou haar niet de indruk geven dat ik haar niet mocht,
dus dan ging ik superveel tegen haar praten,maar dat vond ze eerst maar niets,omdat ze me niet kende :')
maar toen voelde ik me ook echt ongemakkelijk,want ik wou gewoon dat ze wist dat ze er echt wel bijhoorde,hoe stil ze ook was,
en de meeste haddeen vaak ook zoiets van 'heb je dat weer' als ze weer niets zei tijdens groepwerk enzo,
maar nu we haar een vol schooljaar al kennen,vindt iedereen haar echt superaardig,ze is echt een van de liefste personen die ik ken,
ik zeg nou niet dat ze heilig is :+ ,maar ze is echt een ontzettend leuk persoon,

Er is niks mis met teruggetrokken zijn hoor,
het doet andere mensen gewoon ongemakkelijk voelen,
en we leven in een gemeenschap waar het 'standaard' is om zoveel mogelijk vrienden te willen hebben lijkt me,en leerkrachten voelen zich vaak half verplicht om je tussen de massa te forceren als je je afsluit,
Maar als jij je zo goed voelt,dan moet je het echt gewoon zo laten,
want of je het nou gaat proberen of niet,als je nu al 99 procent weet dat het niets wordt,dan is het gwn je ding niet ..




*ik hoop dat mn uitleg niet vet negatief overkomt,want ik bedoel hem net supergoed :') *

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 00:12

_Nancy schreef:
Vandaag kreeg ik ook een rot opmerking naar mijn hoofd geslingerd, iemand vroeg hoever ik was met geschiedenis..
Ik zeg; bij hoofdstuk 4 ( ik loop 2 hoofdstukken voor nu )
Zij; woooo, ik ben nog niet eens begonnen
Iemand anders; Ja, wij hebben vrienden en een leven.. :(

Pff.. Nou sorry hoor,, dat ik mijn studie graag in 1 jaar wil halen..

Dan kregen ze bij mij de opmerking: "ik ook maar dan is er zo iets als goed plannen :j"
En als dat niet helpt kan je je nog altijd beroepen op: "we zien wel wie het verste komt met zijn manier. :)"

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Ik erger me hier zo aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:43

Herkenbaar stukje. Ik doe op de uni gewoon m'n ding, maar ik blijf daarna echt niet hangen om nog wat te kletsen met mensen ofzo. Zet mij maar op m'n eigen kamer achter m'n pc of gewoon een beetje aan 't rommelen, kleren wassen, bedenken wat ik ga koken, boodschappen doen, oppassen. Helemaal prima. Ik woon dan in een studentenhuis en maak soms ook wel een praatje met iemand, maar ik eet nooit samen en kijk ook nooit mee samen tv. Dus wat dat betreft, niks om je druk over te maken :)
Je mentor bedoelt 't waarschijnlijk echt alleen maar goed. Je zou hem duidelijk kunnen maken dat je er echt niet mee zit.

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:25

heel herkenbaar!

Ik doe sindskort verkort mbo in het volwassen onderwijs, en stage vind ik super leuk, maar school.. En in de pauzes etc zit ik heus wel gezellig te kletsen etc. Maar in de klas treed ik niet zo op de voorgrond, en dat valt natuurlijk direct op :+ (ik ben één van de jongsten in mijn klas). Zal er geheid nog gezeik over krijgen :+