ik & mijn vriend zitten met een probleempje. Ik ben nu 24 weken zwanger..en we komen niet helemaal uit de naam van het kindje.
een jaar of 2 geleden hadden mijn vriend en ik een naam in gedachte die we echt allebei geweldig vonden na een slapeloze nacht brainstormen over eventuele kinder namen.. We kenden niemand die zo heette dus geen posititieve of negatieve ervaringen met de naam. Maar verder voldeed het aan alle eisen: Geen pestnaam, makkelijk te schrijven, past bij de achternaam, leuke initialen in combinatie met de achternaam etc etc.
Nu ik zwanger ben en we krijgen een jongentje kunnen we die naam perfect gebruiken

Nou is iemand in mijn directe omgeving bevallen van een jongentje die bijna dezelfde naam heeft gekregen. Alleen de klank van de naam is anders zegmaar.. en er is 1 letter anders.. Doordat ik nu dus vlak daarna beval en ik diegene vast nog wel vaker zal zien tijdens/na mijn zwangerschap vind ik het dus wat minder leuk om ons kindje ook zo te noemen.. Maar de naam is nog steeds geweldig!
Mijn vriend vind dattik me niet aan moet stellen en die zegt: het is toch ons kindje, we hadden het al verzonnen en wat maakt dat nou uit.. Maar toch heb ik het gevoel dat ik haar dan na-aap ofzo.
WAT vinden jullie hiervan!!! help me!!
\moet ik gewoon een andere naam zoeken of moeten we het gewoon doen??
xxx cindy

Dit is onze knappe man alweer 4 weken geleden