Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
Paulusjuh schreef:Ik heb mij afgelopen zaterdag ingeschreven gister gelijk meegedaan aan een groepsles. Die apparaten hoeven van mij niet zo nodig.
Heb Body Combat gedaan en vond dat echt superleuk! Kregen ook gewoon genoeg aandacht en hulp.
Edit: en er is bij ons airco (capelle)
miss_nadine schreef:Ik heb er ook gesport en verder ook geen problemen gehad. Uitschrijven ging hartstikke netjes en ook in de fitness meer dan genoeg apparaten.
Het enige wat ik een nadeel vond is dat er totaal geen begeleiding bij de fitness was. Ze lieten je zelf alles uitzoeken qua apparaten en je kon weinig hulp verwachten. Maar achja voor dat geld had ik het er wel voor over
Kris schreef:Julia, al onze instructeurs hebben een opleiding in de sport (Aalo, Cios, Fitvak A of bv sport en bewegen). Dus er is niemand van de straat geplukt hoor
Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Arnon, Bowo, Careano, Charlotte446, cimmie72, elinesikko, eroslover, Femia, fohadie, gwennndolyn, horzlover, JustOneBite, Lola25, Sintara, Susan88, Tiquira_Jill, Wenta, xColorCross en 57 bezoekers