Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
flair schreef:Ik zit in een hele goedkope regio maar die huurprijs die jij noemt ligt echt te laag.
Mijn huurwoning (flatje) is al 400 per maand exclusief alles. Komt nog 110 euro gas en licht bij en nog wat voor water. Plus telefoonabbo, tv, internet enz. ben ik aan vaste lasten toch wel dik 700 euro kwijt.
Ffortuna schreef:Op kamers gaan terwijl je werkt en/of studeert... dat is toch best te doen? Dus gewoon zoeken naar een betaalbare kamer.
Particuliere woningen zijn vaak duurder plus dat je huurtoeslag pas krijgt als je 23 of ouder bent. Dus dat is wat lastig. Er zijn wel mogelijkheden om het eerder te krijgen geloof ik maar ik weet niet hoe, daarvoor verwijs ik je naar de Belastingdienst.
moonsparkle schreef:Ik studeer daar ook nog bij he 2 en halve dag werken in loondienst, 1 dag eigen bedrijf en 1 dag stage. Ik wou meer werken maar helaas zijn er meer die meer dagen wouden waardoor het voor mij een beetje op houd. Ik maak daar wel 10 uur op een dag dus werk zeg maar 27 uur in loondienst.
moonsparkle schreef:Ik studeer daar ook nog bij he 2 en halve dag werken in loondienst, 1 dag eigen bedrijf en 1 dag stage. Ik wou meer werken maar helaas zijn er meer die meer dagen wouden waardoor het voor mij een beetje op houd. Ik maak daar wel 10 uur op een dag dus werk zeg maar 27 uur in loondienst.
Gebruikers op dit forum: AmyII, Balenciaga, Beauuum, Brandje_04, Dammie, Elastiek, HELder, KDonna, Lalidan, meintje, truus1957, xAlice, xSimonee en 65 bezoekers