Extra stevige snelhechters gezocht

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shiloh

Extra stevige snelhechters gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 10:20

Ik heb al jaren een snelhechter die extra stevig is. Met een donkere onder en bovenkant die net wat steviger is dan bij gewone snelhechters en de rand kan ook ongelofelijk veel hebben (extra stevig dus)

Nu heb ik dat ding al jaren en heb ik hem volgens mij zelfs een keer bij mijn ouders van de werkkamer getjoept. Maar dat ding begint af te takelen en ik zou graag nieuwe hebben. Nu heb ik dus stad en land afgezocht en ik kan die extra stevige dingen nergens vinden.

Weet iemand wat ik bedoel en nog beter, waar ik dergelijke snelhechters kan krijgen?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

SAKKIA

Re: Extra stevige snelhechters gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:26

Heb je ook al debetere kantoorzaken geprobeerd?
Of ken je iemand met een eigen zaak die weleens bij het Office Centre komt? Daar zouden ze die dingen toch wel moeten hebben :j

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:29

Viking? (postorder voor kantoorartikelen)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:35

Ja maar het nadeel van zulke bedrijven is vaak dat je er heel veel tegelijk moet afnemen en dat is denk ik niet wat de TS wil?

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:39

Bij de action heb je van die mappen (die wel slap zijn maar stevig vergeleken bij normale snelhechters) Er zitten dan wel 2 ringetjes in ipv 2 pinnetjes. Ik vind ze perfect werken

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie