Ja helaas, weer een liefdesdrama

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 09:34

Al bijna zes jaar zijn we bij elkaar. Hij heeft mij door de scheiding van mijn ouders geholpen, stond altijd voor mij klaar, maar nu moet ik mijn boontjes zelf gaan doppen.

Ik zal bij het begin beginnen.

Zes jaar geleden heb ik hem leren kennen en is hij nooit meer uit mijn gedachten vertrokken. Na een paar weken om elkaar heen gedraait te hebben hebben we de stap genomen en mocht iedereen het weten. We waren een stelletje. Na vier jaar kwam werd voor de relatie een sleur, erg saai. We zaten eigenlijk altijd met zijn tweeen op de bank, ondernamen niks; gingen niet uit, geen tot weinig vrienden, zeker hij niet. Kortom voor mij tijd om een pauze in te lassen. Met erg veel verdriet het uitgemaakt, maar er ook al snel weer achter dat een leven zonder hem helemaal rampzalig is. Dus na een aantal maand de relatie weer opgepakt en het ging super (nov 2009). Natuurlijk had ik mijn twijfels in het begin, maar de pauze had ons goed gedaan. We gingen weer uit, hadden allebij nieuwe vrienden op gedaan, hadden meer onze eigen dingetje om op terug te vallen. Ik durfde weer helemaal voor hem te gaan en mijn twijfels gingen weg. De hele bouwvak waren we samen en ik was echt super gelukkig, zag onze hele toekomst alweer voor ons. Zijn zelfs dit jaar voor het eerst samen op vakantie geweest. Echt een super week gehad in Griekenland.
Een aantal weken geleden heb ik hem na een avondje stappen gevraagd wat hij van onze relatie vond. Hij had die avond mij bijna geen blik waardig gekeurd, omdat hij sjans had met een meisje waarmee hij de laatste tijd ook erg veel smste ook tijdens onze vakantie. Geen probleem hoor, maar geef mij dan ook een beetje aandacht. Ik kreeg als antwoord dat hij zo super blij was dat hij me weer had, ik alles voor hem was en dat hij zich nooit zo zou verlagen om mij terug te pakken van onze eerdere pauze (toen ik het uitmaakte). Ik geloofde hem, hij had welliswaar gedronken, maar dronken mensen spreken de waarheid toch.

Nu merkte ik de afgelopen dagen dat hem wat dwars zat. Gisteravond heb ik hem hier mee geconfronteerd en toen kwam het hoge woord eruit. Hij vind me een hele lieve en leuke meid maar is het gevoel kwijt en wil met de relatie stoppen. PATS BOEM alsjeblieft, zonder waarschuwing vooraf. Dit allemaal via de telefoon (wat wel mijn eigen schuld is). Hij twijfelt dus blijkbaar al zolang als onze nieuwe start. Nooit heeft hij mij dit verteld. Gisteren kwam het er allemaal uit en hoorde ik ook voor het eerst waar hij zich zo aan ergert. Helaas krijg ik niet de kans hier wat aan te veranderen. Het is klaar voor hem.

Ik zit echt met een ongelovelijk k*tgevoel nu. Ik wil hem helemaal niet kwijt, dacht echt dat het super ging tussen ons. Gister mailde een vriendin met hoe het tussen ons ging, heb haar gemaild dat het niet beter kon en dat ik echt weer helemaal voor hem ging. Vandaag kan ik haar mededelen dat het uit is.

Vanavond komt hij het een en ander uitleggen, ben bang dat ik alleen maar kan huilen. Want ik ga hem zo verschrikkelijk missen.

Sorry voor het lange en misschien onduidelijke verhaal, maar ik moest dit even van me afschrijven...


Ik durfde eindelijk weer helemaal voor hem te gaan en ik was zo gelukkig weer met hem.

Caesar
Berichten: 9302
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:40

Liefde moet van twee kanten komen. Is het van 1 kant weg, dan kan dat de ander heel veel verdriet doen. Aan de andere kant denk ik dat gezien hij er al langere tijd mee loopt en minimaal gepraat wordt in jullie relatie. Hoe zie je daar zelf tegenaan? Gaan er kwartjes vallen nu het eruit is?

En andere vraag.. wat betekent dat andere meisje in zijn keuze? Heb je dat aan heb gevraagd?

Traber

Berichten: 1117
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:42

Met dat andere meisje smssen op jullie vakantie? :(
Ik denk dat hij dan nu op haar gevallen is,hoe rot voor jou het ook is.
Zet er voor jezelf nu ook een punt achter,anders blijf je jezelf kwellen.
Heel veel mensen zijn ook bang voor de verandering die bij een breuk hoort.
Kom op!Je kan het wel.Over een poosje kom je een leuke jongen tegen die WEL helemaal voor JOU gaat,en dan denk je hier heel anders aan terug.Sterkte!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 11:10

:(:)
Sterkte meid!
Ik hoop dat je vanavond een goed gesprek met hem kan hebben.

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 13:37

Caesar schreef:
Liefde moet van twee kanten komen. Is het van 1 kant weg, dan kan dat de ander heel veel verdriet doen. Aan de andere kant denk ik dat gezien hij er al langere tijd mee loopt en minimaal gepraat wordt in jullie relatie. Hoe zie je daar zelf tegenaan? Gaan er kwartjes vallen nu het eruit is?

En andere vraag.. wat betekent dat andere meisje in zijn keuze? Heb je dat aan heb gevraagd?


Liefde moet idd van twee kanten komen, dat is een ding dat zeker is. We praten wel, maar dit heeft hij mij nooit vertelt, terwijl we elkaar belooft hebben na de pauze om veel opener te zijn tegen over elkaar.. Dat heb ik op mijn beurt ook gedaan, maar hij dus niet.
Ik merkte de laatste week dat hij me niet meer echt in mijn ogen durfde te kijken, maar aan de andere kant kwam hij wel gewoon vrijwillig langs, heeft me zijn auto voor de hele week geleend en heeft zelfs een bed voor me getimmerd..

Ik heb hem idd naar dat meisje gevraagd en al zegt hij dat hij geen ander heeft, het zit me toch niet lekker..

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 13:40

Traber schreef:
Met dat andere meisje smssen op jullie vakantie? :(
Ik denk dat hij dan nu op haar gevallen is,hoe rot voor jou het ook is.
Zet er voor jezelf nu ook een punt achter,anders blijf je jezelf kwellen.
Heel veel mensen zijn ook bang voor de verandering die bij een breuk hoort.
Kom op!Je kan het wel.Over een poosje kom je een leuke jongen tegen die WEL helemaal voor JOU gaat,en dan denk je hier heel anders aan terug.Sterkte!


Ik weet idd dat ik dat ook zou moeten doen, maar ik geef nog zo veel om hem. En idd ik ben ook bang voor die verandering.. Nu woon ik welliswaar gewoon thuis dus daar veranderd niks aan, maar wat voelt het alleen te weten dat je nu elke nacht alleen zult zijn, alleen naar feestjes moet enzo.

Ik zou hem vanavond willen vertellen dat ik hem een poos niet wil zien en spreken, maar denk niet dat ik dat over mijn hart ga verkrijgen.. als ik uberhaupt al kan praten door al mijn emoties ;)..

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 13:41

NoaC schreef:
:(:)
Sterkte meid!
Ik hoop dat je vanavond een goed gesprek met hem kan hebben.


Dank je. Ik hoop het ook.

xSalina

Berichten: 667
Geregistreerd: 18-06-06

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 13:47

Oeff. dat kwam dan wel uit een erg onverwachte hoek.
Igg veel sterkte in deze tijd.
En veel succes vanavond.

Lougino

Berichten: 1450
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 13:50

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen.. heb net hetzelfde meegemaakt na 4 jaar een relatie. Bij jou vindt er tenminste nog een gesprek plaats, die van mij wil niet eens een gesprek voeren! Nu voel je je superrot maar ik ben er van overtuigd dat alles met een reden gebeurd en je je over een tijdje weer top voelt.

_Antikana_

Berichten: 585
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Hamme

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 14:13

ook van hieruit kan ik je alleen maar sterkte wensen. Uit mijn eigen ervaring: laat hem inderdaad even afstand bewaren.
Mijn ex wou die afstand niet bewaren en stiekem slaat mijn hart nog steeds een keertje over als hij langsloopt, ondanks dat ik ontzettend gelukkig ben met mijn nieuwe vriend.
Vraag hem om begrip te hebben voor het feit dat je eerst helemaal over hem wil komen en dus afstand wil houden. Wanneer je er zelf klaar voor bent, kunnen jullie misschien best nog wel goede vrienden zijn.
Veel sterkte vanavond meisje!

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:20

pff jeetje meid sterkte!

Hoop dat je vnavond wel een beetje duidelijkheid krijgt, en jullie er samen nog even goed over kunnen praten!

Dikke knuff vanaf hier!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:24

Sterkte vanavond en voor de komende tijd :(:)

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:26

Ik wens je ook heel veel sterkte. Blijkbaar is hij toch niet zo open geweest naar jou toe.

Waren jullie elkaars eerste echte liefde?

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:31

Meid, heel veel sterkte vanavond! Hopelijk heb je na het gesprek meer duidelijkheid.
En verdriet heb je altijd, ga niet van jezelf verlangen dat dit na een week over is.
Je bent gek op die jongen, het heeft tijd nodig om te een plekje te krijgen.

Succes, je bent nog jong! en je ziet er ook nog eens leuk uit.

williejanne

Berichten: 1250
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:39

ik wens je heel veel sterkte vanavond.
En hopelijk krijg je zo meer duidelijkheid.

Mloei

Berichten: 1774
Geregistreerd: 18-05-07

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:23

Ik weet precies hoe het voelt... Ik weet dat er gigantische leegte achter blijft en dat je alle dromen in duigen ziet vallen.

Als na het gesprek van vanavond blijkt dat hij echt niet verder met je wil, dan moet je proberen je erbij neer te leggen en vooral hem niet meer te spreken de komende tijd. Je kan beter alleen gelukkig worden, dan samen ongelukkig blijven. Want liefde komt nog steeds van twee kanten.
Het is hard en het is super zwaar. En er komen tijden dat je alleen maar kunt janken van verdriet. Maar op een dag gaat de zon wel weer schijnen en zal jij ook weer gelukkig zijn! Dan kan je misschien ook realistisch naar hem kijken.
Ik wil je veel succes wensen en mijn pb box staat altijd open :)

RM94

Berichten: 2020
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:30

ppfff ik heb geloof ik een deja vu :( Ik heb zelfs mijn baan, huis en familie/vrienden voor mijn ex opgegeven en ben naar het buitenland verhuisd daar vond meneer het moeilijk om mij te steunen toen ik het moeilijk had en ging hij vreemd met een collega en daarna nog een toen heb ik mijn paard weer in de trailer gepropt en ben terug gekomen................ ok ik schiet door ...........

Wat ik eigenlijk wilde zeggen ik kreeg wel de tijd om te veranderen en te worden wat hij wilde heb dat ook heeeeeeeeel erg geprobeerd maar dat is echt zo dom. Jij bent wie je bent en het is heel erg maar blijkbaar ben jij niet meer wat hij wil. Ik kon ook alleen maar huilen. Ben nu een jaar verder en heb mijn leven weer heerlijk voor elkaar.

het wordt even heel rot voor je maar jij bent mooi zoals je bent vergeet dat niet HEEL VEEL STERKTE

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:48

sterkte meid, hoop nooit dat mij zoiets gaat overkomen!
heb zelf vorig jaar mijn ex gedump na meer dan 2 jaar, was zijn jaloerse gedrag zat.
Maar ik zou zelf al jaloers worden als hij steeds smst met een ander meisje, en dan ook een avond geen aandacht aan jou schenken, deed mijn huidige vriend in het begin, nu niet meer.
Maar sterkte, je bent knappe meid (heb in je profiel gespiekt, dus je krijgt vast weer een leuke jongen op je pad, die wel helemaal voor jou blijft gaan!)

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:50

Liefdesverdriet doet zo'n pijn :( Echt heel veel sterkte :(

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 00:23

Jullie zijn echt zulke lieverds.. Dank je wel, dat doet me echt goed..

Ik heb vanavond met hem gepraat en daar heeft hij echt eventjes al mijn slechte kanten naar boven gehaald. Ik hem al een flinke deuk opgelopen, maar hij was echt bezig deze nog groter te maken. Uiteindelijk heb ik hem gevraagd of ik uberhaupt nog goede punten had.. En toen begon ons gesprek pas echt. Hij was zo lief voor me en ik heb echt waar nog nooit zoveel gejankt.. heb nu ook het gevoel alsof ik geen traan meer over heb.

Was wel enorm zenuwachtig voor vanavond, maar het is gewoon mijn lieve ventje wat tegen over mij zit. Hij heeft me echt gewoon super getroost, ik was zo verschrikkelijk overstuur. Volgens mij dacht hij dat ik mezelf wel wat aan zou kunnen doen. Ik heb het hem belooft dat niet te doen, was ik ook niet 123 van plan, al spookt het natuurlijk wel door je hoofd. Ik merk aan mezelf dat ik echt enorm jaloers ben op dat meisje, al zegt hij dat er niets is, ik geloof hem niet helemaal. Vrouwelijke intuitie denk ik. Het gesprek heeft me wel opgelucht, de tijd die komen gaat is zeker heel moeilijk en ik geloof niet dat ik dat op dit moment aan kan, maar het zal wel moeten.

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 00:26

DarkShines schreef:
Ik wens je ook heel veel sterkte. Blijkbaar is hij toch niet zo open geweest naar jou toe.

Waren jullie elkaars eerste echte liefde?


Ja dat waren we wel.. Ben dus ook nog niet eerder zo keihard gedumpt.. Al zal dat wel nooit makkelijk zijn.. Ik ben van mijzelf al vrij onzeker, (al zou je dat misschien niet direct van mij zeggen), maar ben bang dat ik door dit hele gebeuren nog een extra deuk heb opgelopen..

Maar ja niet alleen paardrijden doe je met vallen en opstaan, dat geld voor heel je leven volgens mij..

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Re: Ja helaas, weer een liefdesdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 00:46

ik weet precies hoe je je voelt!

toch moet je doorgaan en niet teveel er bij stil blijven staan.. het kan nog weken/maanden klote zijn als je liefde voor hem echt diep zit!

mijn relatie is nu vanaf febr. over na 3 jaar... en nog voel ik me soms poedersuiker..

succes meid!

polly2
Berichten: 4503
Geregistreerd: 21-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:49

Regallie schreef:
Jullie zijn echt zulke lieverds.. Dank je wel, dat doet me echt goed..

Ik heb vanavond met hem gepraat en daar heeft hij echt eventjes al mijn slechte kanten naar boven gehaald. Ik hem al een flinke deuk opgelopen, maar hij was echt bezig deze nog groter te maken. Uiteindelijk heb ik hem gevraagd of ik uberhaupt nog goede punten had.. En toen begon ons gesprek pas echt. Hij was zo lief voor me en ik heb echt waar nog nooit zoveel gejankt.. heb nu ook het gevoel alsof ik geen traan meer over heb.
.


Ik wil je nog iets meegeven. Hij benoemt dat als slechte kanten. Maar dat is puur door de match. Wat hij slecht vindt (dus waar hij bij jou op afgeknapt is) hoeft helemaal niet slecht te zijn....maar kan bijvoorbeeld niet bij hem passen.
Wel is het goed om er zelf even kritisch naar te kijken. Je kunt er wel wat van leren.
Maar om een voorbeeld te noemen: stel je eerste vriend zegt: ik vind je zo bazig...
Dan kan een volgende vriend dat juist als kwaliteit zien en zeggen: Ik vind het zo fijn dat je zo goed weet wat je wilt...

Ik noem nu maar even wat hoor....maar het is natuurlijk altijd in relatie tot hoe de ander het ervaart in verhouding tot zijn eigen karaktereigenschappen. Is de ene vriend zelf bijv. heel dominant....dan kan hij er wellicht niet zo goed tegen als zijn vriendin dit ook is, en benoemt dit als bazig. Is de andere vriend ook zelfverzekerd, maar kan daarbij de ander ruimte geven, dan kan die het juist ervaren als: fijn dat ik een partner heb die ook weet wat ze wil en dat gewoon durft te zeggen...

het heeft alles te maken ook, met hoe het karakter van je vriend zelf ook is, hoe het matcht.

Dus de punten die hij als slechte kanten aangeeft...hoeven helemaal niet slecht te zijn...maar passen dus niet bij hem....

Adil

Berichten: 10746
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Duitsland (Gölenkamp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:56

Caesar schreef:
En andere vraag.. wat betekent dat andere meisje in zijn keuze? Heb je dat aan heb gevraagd?


Maakt dat eigenlijk iets uit? Hij is niet meer verliefd, klaar...

Het klinkt heel erg hard hoor, TS...En je gaat een moeilijke tijd tegemoet, maar na regen komt echt zonneschijn hoor! ;)

Ik struikelde persoonlijk een beetje over deze zin:

Citaat:
Ik kreeg als antwoord dat hij zo super blij was dat hij me weer had, ik alles voor hem was en dat hij zich nooit zo zou verlagen om mij terug te pakken van onze eerdere pauze (toen ik het uitmaakte).


Heeft hij dat echt gezegd?

Regallie
Berichten: 888
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 13:45

Adil: Dit heeft hij letterlijk zo gezegd, nog geen maand geleden.

Dat vind ik dus ook zo pijnlijk, na bijna zes jaar gooit hij mij er zo uit. Vind persoonlijk dat ik dit niet op deze manier verdient heb. Oke dat hij zijn gevoel kwijt is, ja daar kan ik niks aan doen. Maar hij had dit gewoon heel anders aan kunnen pakken, hij liep hier al zolang mee.. Misschien ook wel mijn eigen schuld dat ik het niet heb zien aankomen. Maar hij liet echt niks merken..
We zijn begin augustus op vakantie geweest, voor het eerst echt op vakantie. Allebij nog nooit eerder gevlogen enzo. HEb een super vakantie gehad, maar nu hoor ik dat hij al lang voor die vakantie twijfelde (lees al een paar maand). Ik word nu gewoon kotsmisselijk als ik weer aan die vakantie denk.. Hij heeft me gewoon voor de gek gehouden, terwijl ik alsmaar gekker werd van hem.

Hij is er ook niet trots op hoe hij dit aangepakt heeft, maar als ik dinsdag niet gevist had, had ik dit in oktober waarschijnlijk pas over me heen gekregen. Hij durfde het niet uit te maken, omdat hij wist hoe verschrikkelijk veel pijn hij mij zou doen. Maar nu kwets hij mij gewoon enorm door het zo te doen.

Hij is gisteren flink geschrokken door mijn vele emoties geloof ik..