OV chipkaart stopgezet, en nu?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Melanie15

OV chipkaart stopgezet, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 11:15

Ik heb een tijdje terug mn ov chipkaart stopgezet, omdat ik klaar ben met mijn studie. Nou kreeg ik te horen dat ik daar bericht van zou krijgen, maar dit heb ik (nog) niet gehad. Hoe kan ik nou controleren dat hij het echt niet meer doet? En dan bedoel ik op www.ocwduo.nl, dus niet in de bus of trein ofzo ;) Alvast bedankt!

Aurum L2+17 Ster verklaard! En drachtig van Charmeur!
El Toro zadelmak

Yonker

Re: OV chipkaart stopgezet, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:16

Gewoon ff bellen lijkt me het beste?? ;)

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:19

trouwens miss een ander iests je kan nu een gratis voordeeluren kaart aanvragen van de ns. weet niet of je het al wist maar anders hier een link.
http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers ... udeerd2010
verder gaat het bij mij ook een beetje vaag. ik had gebeld naar een nr om hem stop te zetten, toen werd mij ook verteld dat hij per direct geblokeerd was maar ik kon er later die dag nog gratis mee reizen dus het gaat ook niet helemaal top met die ov kaart

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 11:20

Ja heb ik al gedaan, maar je moet dat ook kunnen checken op internet. Nou staat er bij mij bij reizen 2 regels. Op de 1e staat geen studentenreisproduct en op de andere staat weekabbonement. Dus nu weet ik het niet zeker..

Aurum L2+17 Ster verklaard! En drachtig van Charmeur!
El Toro zadelmak

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:26

Je kan je vraag in dit topic stellen: [LZP] OV Chipkaart (Deel 2)

Tevens moet je je studentenreisproduct verwijderen bij een zelfde gele ophaal automaat :)

Soon may the Wellerman come to bring us sugar and tea and rum.
One day, when the tonguing' is done we'll take our leave and go.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten