oisterwijk kenners

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

juline

oisterwijk kenners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:37

Hopelijk kan iemand mij wijzer maken.

Vanmiddag heb ik gesolliciteerd op een super leuke baan bij de belvertshoeve in oisterwijk. Dit ligt aan de scheibaan. Nu vroeg ik me af mocht ik in aanmerking komen om er te komen werken hoe er te komen. Ik ben namelijk afhankelijk van het open baar vervoer. Nu dacht ik zelf om een fiets op het station neer te zetten. Volgens google maps is het 45 min lopen bijna 4 km. Om alvast heel erg op de zaken vooruit te lopen dus vroeg ik me af hoe lang dit ongeveer fietsen is. Dus van station oisterwijk naar de scheibaan.

Wie o wie helpt mij hier mee verder.

Music doesn't lie. If there is something to be changed in this world, then it can only happen through music.

PureSylk

Re: oisterwijk kenners

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:42

Ik ken Oisterwijk verder niet. maar google maps vertel mij dat het van het station naar de belvertshoeve 3,8 km is. Dus ongeveer 15 á 20 minuten fietsen lijkt me..

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:43

:brr:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:43

Is de bus vanuit Tilburg geen optie?

Als de lat te hoog ligt, kun je er altijd nog onderdoor lopen.

Take my hand and we´ll make it - I swear.
[BB-ITP] Neko en Kedi! <3

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:49

Hartelijk dank voor de tips.

@Roosch ik heb de mogelijkheid om of met de trein van breda naar tilburg te gaan en daar over te stappen op trein naar oirschot of van breda naar tilburg en daar de bus te pakken en dan ergens in het dorp uit te stappen wat alsnog 45 min lopen is.

Had al wel gedacht dat het zo ongeveer 20 min is maar merk wel vaker met routeplanners dat er een binnendoor route is of dat het toch langer of juist korter is.

Maar zal zeker even op de andere sites kijken.

Music doesn't lie. If there is something to be changed in this world, then it can only happen through music.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:51

Verdorie, dat is dan echt balen.
Een fiets op het station (met slot) lijkt me dan wel de makkelijkste oplossing.

De ANWB-site is wel praktisch daarvoor.

Als de lat te hoog ligt, kun je er altijd nog onderdoor lopen.

Take my hand and we´ll make it - I swear.
[BB-ITP] Neko en Kedi! <3

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:56

Ja helaas zijn de plekken waar ik wil werken vaak in de middle of nowhere :P .
Anwb zegt 15 min fietsen dus maak er 20 min van weet ik zeker dat ik goed uit kom kwa tijdsindeling.
Nou nog hopen dat ik uitgenodigd wordt :=

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:25

Hoi,

zoals ik me de route nu voorstel, is het echt maximaal een kwartiertje fietsen, maar denk nog wel sneller. Is dat ik met slechte knieën zit, en dus moeilijk kan fietsen, anders had ik het even voor je geprobeerd.

Succes!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 21:35

Hoi hoi!

Hier iemand die uit Oisterwijk afkomstig is. Ik denk dat je toch wel op kleine 20 minuutjes moet rekenen eigenlijk hoor. Maar wle een hele mooie route lekker door het bos en ligt ook beetje aan hoe hard je fietst. Maar zeker omdat je door het bos fietst is het een heerlijk ritje. Alleen ik zou niet aanraden als je er 's avonds laat/ 's nachts doorheen moet eerlijk gezegd.

Openbaar vervoer lijkt mij geen optie, fietsen is zeker beter. Je fiets staat redelijk veilig op station Oisterwijk met een slot, ook zijn er fietskluizen van de NS, deze zijn niet zo duur.

De Belvertshoeve is wel errug leuk! Wat zou je er willen gaan doen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie