En nu ben ik het even zat....

Moderators: Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amandavd

En nu ben ik het even zat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 19:25

Haaa Bokkers,

Hebben jullie ook van die dagen waarin alles fout gaat?

Afgelopen vrijdag heb ik per on geluk de ruit van mijn voordeur gemold, dus dat wordt een lekker duur grapje weer, nou ja kan gebeuren. Vandaag weigerde mijn auto dienst, meneer wou niet meer starten. Mee naar de garage, die zouden hem wel even maken, en dat zou mij dan 130 euro's kosten. Nou niet dus, hij wou nog steeds niet. Vervolgens hebben ze er aan gepruts, deed die het in eens wel weer. Ben ik gaan paardrijden, kom terug, nee hoor, hij wou niet starten. Komt mijn vader met de reserve sleutel ( heel lang verhaal met startvergrendling of iets ) doet die het in eens wel weer. Nou maar hopen dat hij het morgen nog steeds doet...

Grr, eerst dat raam, toen die auto, what's next??

Pff, en zo zijn er dit weekend nog wel 10 dingen mis gegaan, ben het even beu, stomme auto, stom raam.

Wietsje92

Re: En nu ben ik het even zat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:27

Achja iedereen heeft wel eens een paar pechdagen toch. Tis niet leuk als alles tegen zit :(

Even niets..

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:30

Hey meid :(
dat is echt balen :( ik hoop dat je auto en morge en de rest ook weer gewoon doet :)
Hopen dat verder niks meer fout gaat :(

xxx

☆♡▪K & M▪♡☆

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:30

Vervelend he? Gelukkig komt na regen altijd zonneschijn :D

Zo heb ik heb de afgelopen week al 4 lege banden gehad..
1 keer ventiel eruit gedraait, 1 x beide banden lekgestoken en 1 keer ergens doorheen gefietst waarschijnlijk.. :( Maarja. Goed voor de bandenplakskills :+

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:31

euh valt je die ruit niet onder je verzekering?. Zou ik maar even navragen.

Succes met de auto.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:44

Kan me goed voorstellen dat je behoorlijk baalt! Hopelijk gaat het de komende week beter!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:51

ja zo gaat t altijd! alles komt altijd samen... maar soms ook de goede dingen.. heel lang zoek je je suf naar een bijrijdpaardje en dan vind je er een en komen dr opeens nog 10 mailtjes binnen..

wij hadden t afgelopen maand ook, kat ziek, huppa naar de da, tabletjes mee gekregen ging beter, 1 dag na het stoppen met de tabletten huppa weer ziek en erger dan normaal... nu was het geen blaas ontsteking meer maar zat het totaal dicht.. alles eruit gehaalt open gemaakt, zware kuur mee en t diertje werd maar zieker en zieker, was bijna apastisch, je kon alles met dr doen omdat ze gewoon niks meer kon, zoon slappe pop en de tabletten geven was echt een ramp, zodra die al met dr speeksel in aanraking kwam begon ze te zeveren en schuimbekken..zo zielig, eten wou ze niet meer, dus besloten te stoppen met pil en naar da om dr te laten inslapen (da zei ook dat dit de beste keus voor het diertje was) vervolgens loopt er een kat aan (dinsdag ingeslapen zaterdag was de nieuwe er dus)
goed nagekeken maar toch vlooien! huppa alle dieren kunnen ontvlooien, met gaat erna in de nacht rond 22 uur de diepvries kapot althans toen merkte we het omdat alles aan het ontdooien was.. ja nieuwe diepvries dus met spoed moeten kopen...
Dan ook nog 2 dure rekeningen (tis me nog een raadsel hoe dat zo veel kon zijn)
nu vandaag begeeft de accu het nja hij was dus leeg, hoe t komt? geen idee lichten waren niet aan, radio ook niet enc.. groot raadsel dus!
Dan komt hij waarschijnlijk deze maand niet door de keuring hebben we vorige maand gehoort..hebben dr wel 1 nodig en geld voor een nieuwe is er niet..en dan is het alweer kerst en word er van je geacht dat je wat koop voor mensen (wat ik ook leuk vind en dus heel graag wil doen)

succes met je voordeur/auto enc!! dat het nou nooit eens verdeelt kan gebeuren he!

sorry voor de spelfouten heb dyslectie...

True love is like good music, it can't be discribed in words, just have to experience it by yourself

Zoekt omg landgraaf vz/bijrijdpaardje, veulen ook welkom.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 04:53

Nou de auto doet het weer, althans gister, ben eens benieuwd of die auto vandaag weer wilt mee werken... Raampje moet nog vervangen worden maar komt goed.

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:32

Hier van hetzelfde ;-) 2x hoge rekening voor de DA van mijn paard totaal 400,- en vervolgens nog de apk keuring voor de auto van mijn vriend, waarbij hij 4 nieuwe banden moest, nieuwe remblokken en stuurkogel. 350.- totaal. Én onze ketel is bijna aan vervaning toe (maar daar gaan we een nieuwe voor leasen)
Al met al een oliebol maand met onkosten!

Gelukkig helpen m'n ouders soms even mee als het echt niet anders kan

Eye of the Wolf Fotografie

[url]
www.facebook.com/EyeoftheWolfFotografie
[/url]

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:39

soms heb je van die dagen dat je alleen maar in bed wilt blijven liggen.... Je doet er niets aan..
Gewoon een heftige pechdag, maar gelukkig... die gaan vanzelf weer over ;)

rust zacht lief zusje van me, 2011

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-10 05:16

Ja, maar ze zijn weer terug de laatste dagen, het houdt maar niet op...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie