Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
Pasamba schreef:Valt mij ook vaak op.
Gister was echt het toppunt. Ik fietste met een vriendin en die zei gewoon heel aardig 'hoi' tegen een paar, en toen was het; 'wat nou hoi?!'
Nou dan niet..
Tieme schreef:Ik heb wel eens dat ik mensen gewoon recht aan kijk en vervolgens doorloop. mensen denken dan wel eens dat ik het expres doe wat echt niet zo is. maar dan ben ik echt in gedachten en dan dringt het niet tot me door dat er een bekende langs komt. ook al zeggen ze zelf gedag, na een paar meter dringt het dan door dat het een bekende is.
Jusi schreef:Het kan best dat mensen je echt niet zien hoor, ik kan mensen ook recht aankijken en gewoon met m'n gedachten totaal ergens anders zijn waardoor ik ze echt niet zie. Dan zeggen ze later dat ze me zagen, en dan weet ik daar echt niets meer van
carr_friesje schreef:ik heb heel vaak als ik langs een paar mensen moet lopen dat ik even m'n mobiel uit m'n zak pak en net doe of k een smsje stuur (en dus naar m'n mobiel kijk in plaats van naar de mensen)
en ik ben écht niet arrogant, verwaand of wat dan ook.
maar dan weet ik me gewoon even geen houding te geven en dan ben ik bang dat ik mensen te kort of te lang aankijk, dus dan maar niet![]()
vooral als je een lang stuk loopt en ze je dus al van ver af zien aankomen.
_Tara_ schreef:carr_friesje schreef:ik heb heel vaak als ik langs een paar mensen moet lopen dat ik even m'n mobiel uit m'n zak pak en net doe of k een smsje stuur (en dus naar m'n mobiel kijk in plaats van naar de mensen)
en ik ben écht niet arrogant, verwaand of wat dan ook.
maar dan weet ik me gewoon even geen houding te geven en dan ben ik bang dat ik mensen te kort of te lang aankijk, dus dan maar niet![]()
vooral als je een lang stuk loopt en ze je dus al van ver af zien aankomen.
Heel herkenbaar
capopjekop schreef:Heel goedIk woon ook in zo'n dorp en ik ben postbode. Maar ik vergeet ook weleens hoi te zeggen of je bent net te laat om te reageren. Of mensen zijn bezig en dan weet ik niet of ze me wel zien. Dan voelt het een beetje gek om hoi te zeggen. Maar als ik ze echt passeer dan groet ik wel altijd.
Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Dieselpaard, freetorun, friezenfan2, Laurahh, Nustice, Suky en 12 bezoekers