Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
Liezel1 schreef:Niet om het één of ander, maar als er op zo'n korte termijn een uitspraak is van de rechter, dan is dat een kort geding.
En dan ook nog een dwangsom van €500,- per dag?
Hier is meer aan de hand......
Frantic schreef:Liezel1 schreef:Niet om het één of ander, maar als er op zo'n korte termijn een uitspraak is van de rechter, dan is dat een kort geding.
En dan ook nog een dwangsom van €500,- per dag?
Hier is meer aan de hand......
Juist, dat dacht ik dus ook! Ik vind het trouwens ook nog wel heel heftig voor een eerste post op een paardenforum, volgens mij voldoet dit niet aan 25 zinnige posten en het heeft niks met manege praat te maken.
Meis, zoek een forum voor kinderen met problemen met de ouders, daar zitten w.s. ook hulpverleners die veel beter mee kunnen kijken dan wij paardenmensen.
Zilfstar schreef:Of ze alle rechten heeft durf ik niet hard te zeggen hoor. Zeker omdat er al een kort geding is geweest enzo.
Zilfstar schreef:Mogen we TS dan ook geen hart onder de riem steken? Ze is pas 13 en zit met de handen in het haar! Ze heeft nu hier haar toevlucht genomen, dat is een flinke stap! Maar ik denk dat ze dat beter in persoon bij die mensen kan doen die dichtbij haar staan.
Daarbij vermoed ik een schaduwaccount...
Gebruikers op dit forum: Bnet, capriz, Es_ther, HELder, linoleum, MarvelousMax, palousa_boy, Rianne1979, sterregoud, Varekaj en 35 bezoekers