Mannen die ziek zijn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 18:45

...vreselijk!
mn vader zeurt al de hele dag van 'ik voel me niet lekker' en dit en dat
dus toen zei ik van je overdrijft gewoon.
en toen zei mn paps van 'ja maar ik voel me zo ziek, en ik kan echt niet werken, en jullie moeten maar koken' [ mn moeder kookt sowieso bijna altijd maar ja :Z ]
en blablabla ik zei echt zo van 'ja maar pap, als ik ziek ben zeg je ook dat ik me aanstel, en naar school moet'
en dit geld eigenlijk ook voor mn broers, dan zijn ze zielig en gaan ze bijna dood eigenlijk..


wie ergert zich er nog meer aan?

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:59

Toch algemeen bekend :P
Zeg maar tegen je vader dat ie 3 maal daags 2 paracetamol moet nemen, voelt ie zich zo weer topfit ;)

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:00

zooo mannelijk :')

als die van mij hoofdpijn heeft vergaat de hele wereld... kan ik midden in de nacht opstaan om een pijnstiller voor meneer te halen :+


en mijn ex was nog 20x erger, telkens die van zijn paard donderde en wat last had rende die als een gek naar de dokter. Nja, zo kan ik ook wel elke keer een gekneusde rib hebben hoor _O-

gewoon geregeld eens laten vallen dat "echte mannen" die overal tegen kunnen toch zeldzaam geworden zijn :')

Kirsten_D

Berichten: 161
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:00

Heel bekend, mannen gaan altijd dood als ze ziek zijn, als is het maar een verkoudheid..

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 19:02

Ja echt he..
ik heb al tegen mn moeder gezegt dat hij alleen thee en beschuitjes met jam mag :)
en geen koffie en niet roken :P

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:02

Oohjaaa, m'n schoonbroer _O-
nee echt die had eens een gaatje in z'n tand en dacht dat hij tandkanker (?) had :')
M'n zus midden in de nacht de apotheker van dienst opgebeld en pijnstillers gaan halen.

Soetekind

Berichten: 1258
Geregistreerd: 26-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:04

Mijn mannetje zeurt eigenlijk nooit,
Nu is hij ook een stoere militair, die het motto bezit, niet zeuren, gewoon doorgaan! :D

Hananas
Berichten: 1674
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:05

mijn vader lag vorige winter met een verkoudheid een dag kreunend in de zetel :Y)

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:06

tinaaz schreef:
Mijn mannetje zeurt eigenlijk nooit,
Nu is hij ook een stoere militair, die het motto bezit, niet zeuren, gewoon doorgaan! :D

Mijn vent hoor ik ook nooit zeuren, maar ik kan aan hem zien als het niet goed gaat :(:)
Mijn vriend is een boer dus ook type doorgaan en we zien wel waar we uitkomen :+

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 19:07

Dorienn schreef:
mijn vader lag vorige winter met een verkoudheid een dag kreunend in de zetel :Y)


hahaha, ik vraag me af hoelang mijn vader 'doodziek' is :p

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 19:07

Joycebunny schreef:
Oohjaaa, m'n schoonbroer _O-
nee echt die had eens een gaatje in z'n tand en dacht dat hij tandkanker (?) had :')
M'n zus midden in de nacht de apotheker van dienst opgebeld en pijnstillers gaan halen.


ik heb zware medelijden met je zus :(:)

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:09

Oef idd drama.
Heel de wereld vergaat. En als je dan vraagt wat ze hebben, dan krijg je een antwoord in de trant van: Mn neus zit dicht.............vermoeiend!

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:09

Goh, herkenbaar.
Vriend altijd groot en sterk, tot er een verkoudheidje optreed :+

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 19:10

anneM_Ajax schreef:
Oef idd drama.
Heel de wereld vergaat. En als je dan vraagt wat ze hebben, dan krijg je een antwoord in de trant van: Mn neus zit dicht.............vermoeiend!


haha ja vermoeiend he, alleen heb ik mn papa aangestoken en k voelde me echt vercrackt..

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:12

Niks van gemerk, mijn ex is op dit moment ook ziek, 40 graden koorts en hij is gewoon naar zijn werk gegaan omdat andere niet konden...
Ok hij is nu wel weer thuis want het ging echt niet, nee duh logisch met 40 graden koorts.

Toen hij nog mijn partner was had deed hij dat eigelijk ook nooit...

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:12

OH ik ben getrouwd geweest met een stoere militair, wat een jankerd als ie ziek was. _O-

markies
Berichten: 961
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:13

Of nog leuker :) "verschrikkelijk" ziek zijn en dan als je wat leuks wilt gaan doen wat meneer ook leuk vind voelt hij zich plotseling een stuk beter! Vraag je een paar uur later hoe hij zich voelt? Dan is de pijn nog niet gezakt en voelt hij zich nog zo beroerd maar wel lachend alles doen en er niet ziek uitzien lol! MANNEN!!!

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:14

Mijn broer en vader zeuren nooit :=
Liggen in bed ziek te zijn 3 dagen en daarna gaan ze weer werken :+

furious

Berichten: 7108
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:15

Mijn vader heeft daar geen last van.
Die gaat eerder alles te snel doen terwijl die nog ziek is.

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:19

Hier nog een, als mijn vader ziek is dan mag de hele wereld het weten en moet iedereen voor hem zorgen. Het is dan echt een hoopje zielig! Vorige week was het weer zo ver en ik ging er maar een beetje in mee, dat helpt het beste. Wat keelpastilles gebracht, grote pan soep voor hem gekookt en s'avonds met hem gegeten. Oh zo ziek, maar vreten als een dijker kon ie! Ach, iedereen heeft wat, verder is het een lief vadertje :)

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:19

Aaaah ja die van mij is er ook zo 1...aiii!
Oorbellen, tattoo's en... een grote miet! ;)
Een keer na het stappen was het zelfs zo erg: de volgende dag had hij uiteraard een kater en was hij koortsig en verkouden geworden (zal wel een griepje zijn geweest). Dusja, hij was inderdaad flink beroerd ja, dat zal best zijn geweest.
Maar wat hij zei:
"Schat.. ik denk dat ik doodga, ik ben nog nooit zo ziek geweest, dit kan niet normaal zijn hoor, ik denk echt dat ik dood lig te gaan" :') _O-

Zo. Ik reageerde met iets de trant van: "Doe alsjeblieft eens even gewoon, je hebt gewoon een kater man!" Ik heb gvd een bevalling van 12 uur gehad met alles erop en eraan wat betreft het betere duw-, trek- en knipwerk dat heb je zelfs mij niet horen zeggen!!

Als je niet heel gauw ophoudt met dat gemauw ga ik naar stal en zoek je 't maar lekker uit, bel je je moeder maar ofzo. Schat" ~~}>

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:21

Die van mij schreeuwt werkelijk dat ie dood gaat als hij verkouden is... Vreselijk, een schop onder de kont hebben ze nodig!

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:27

Zo typisch mannen... Als jij ziek bent moet je je vooral niet aanstellen, maar als zij hetzelfde hebben liggen ze heel zielig op de bank "schat, wil je de afstandsbediening even aangeven" (die net wat verder dan een armlengte weg ligt).

Breezke

Berichten: 945
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:29

Mijn vader had dit ook wel eens.
Was iets met zijn hart etc en had erge koorts. Jaja was gewoon 37,5 graden en als ik ziek ben, ben ik een hele grote aanstelster.

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:33

Mijn ervaring met mannen is dat wanneer ze écht ziek zijn of iets hebben, ze door blijven lopen en zich juist bij een simpele verkoudheid gedragen alsof ze ernstig ziek zijn :+

En wat katers betreft: same story ;) Als ik na een nachtje doorhalen beetje brak ben, zet ik m'n schouders eronder en denk dan maar dat het in ieder geval gezellig was. Hier hoor ik regelmatig: 'Oooh, ik voel me echt niet lekker...' En dat te bedenken dat mannetje nog nooit echt dronken geweest is met mij erbij, hooguit flink aangeschoten :Y)