Vuilniszakken

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cubone

Vuilniszakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 16:59

Een beetje een rare titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.

Namelijk iedere keer als ik naar huis of naar school fiets kom ik langs een stuk of 4/5 volle vuilniszakken. Die liggen daar nu sinds maandag. Eerst waren ze allemaal dicht, maar nu zijn er 2 open gemaakt (alleen de zak open getrokken) en verder is er volgens mij niet naar de inhoud gekeken. Nou zit er in die vuilniszakken dus op het eerste gezicht enkel aarde. Maar waarom gaat iemand een vuilniszak met aarde dumpen?! Ik kan er maar geen logica in vinden. Het enige wat ik me kan bedenken is dat er iets verstopt zit in de aarde. Zeker gezien ik de laatste tijd vrij veel heb gelezen over dieren die in plastic zakken werden gestopt en gedumpt etc. Zelf heb ik echt niet het lef om te gaan kijken wat er nu daadwerkelijk in zit en ik zou ook niet weten wie ik zo even zou kunnen vragen om te gaan kijken.

Wat denken jullie? Moet ik hier iets mee of gewoon lekker laten liggen en het word vanzelf wel een keer opgeruimd. Ik wil niet paranoide gaan doen ofzo, maar het blijft toch wel in mn hoofd zitten. Het lijkt me dat je aarde niet hoeft te dumpen toch? Als je er van af moet strooi je het toch gewoon uit over je gazonnetje of in je bosjes?

_Tara_

Re: Vuilniszakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:33

Als je geen gazonnetje of bosjes hebt... Of je hebt die aarde afgegraven omdat je heel je tuin wilde betegelen. Dan hou je die aarde dus over :P Wegbrengen naar een milieupark kost soms geld. Dus dan dumpen mensen 't.

Diesel <3

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:34

En al zouden er dieren in zitten... Wil je dat zien dan?

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:34

Er zijn ook mensen die niet zo groot wonen en niet meer hebebn dan een kleine/ bestraatte tuin. Om daar 5 vuilniszakken aarde in uit te strooien lukt natuurlijk niet onopvallend.

Ik zou er in ieder geval niets achter zoeken als ik het zelf tegen zou komen eerlijk gezegd.

Ik blog :D KLIK!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 18:10

MarcoBorsato schreef:
En al zouden er dieren in zitten... Wil je dat zien dan?

Nee absoluut niet! Daarom wil ik ook niet gaan kijken :o Maar kreeg via de pb de tip dat het misschien afval van een hennepplantage is. Zou best goed kunnen, dus daar ga ik nu maar van uit :)

Bellatrix
Correspondent Shadowhunter
Always & Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:12

Kan je niet een bedrijf bellen die alsnog die zakken komt langs halen?

Fotoshoot boeken? http://www.marliestrapfotografie.weebly.com
Op zoek naar een fijne trainer omgeving Ede? Marlies Maathuis kan je helpen!
http://www.mmhorsetraining.nl --> Zadelmak maken, western en dressuurles, coaching en meer!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:24

Dat kun je wel doen inderdaad. Bij de politie bv melding maken van gedumpt afval.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:27

De gemeente bellen en melden.
Die komen het ophalen.

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:28

Even de politie bellen, die kunnen er even naar kijken en evt. hun milieumedewerker erop zetten indien nodig.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 18:37

Bel morgen de gemeente even :j Zowiezo ligt de hele berm daar vol met rotzooi. Maar dat komt ook omdat het voor niemand duidelijk is van welke gemeente dat het nou is :=

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie