Mannen komen van mars, vrouwen van venus.

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NicoleHorses

Mannen komen van mars, vrouwen van venus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 22:52

Ja, een beetje een vage titel, ik wilde er niets iets depri's van maken wat het ook absoluut niet is verder!

Het zit dus zeg maar zo, ik ben best wel into the boys, al op redelijk vroege leeftijd.. Laten er nou mannen bestaan die zo door je gevoelens heen walzen en alleen denken aan hun eigen pretje waardoor het een paar keer bijna mis is gelopen allemaal. (Wil hier verder ook niet over in details treden.) Dan spreek ik over wel wat oudere jongens maar goed het zij zo...Nu ben ik dus zover dat ik niet meer alleen afwil spreken (vond dat altijd wel een ramp). Waarom niet? Omdat ik daar geen al te goede ervaringen mee heb. Ik ben nu gewoon al kots misselijk en zenuwachtig bij de gedachte daaraan. En al ben ik met vrienden erbij wat natuurlijk al wel wat beter is heb ik het alsnog. Hartstikke bang, zenuwachtig, het gevoel dat ik weg wil rennen en keihard ook. Zelfs als er dan iets gebeurt (zoenen) ben ik heel angstig en begin ik vaak ook te trillen... Waarom? Tsja angst.... geen beginnersangst want dat ben ik niet :+ . Ik snap het zelf soms ook niet meer zo goed. Misschien klinkt het echt stom allemaal dit hoor... Maar zoals als ik dat dan zo vertel tegen een jongen waar ik dan al moeite zat mee heb dan is het 'zo ben ik niet, ik doe je niets, je kunt me vertrouwen'. Erg lief en leuk allemaal maar toch ben ik gewoon hartstikke bang vaak... Erg vervelend want ben van mezelf namelijk niet het type dat iets niet zou durven, misschien niet zo goed in mensen vertrouwen... Vind het echter vreselijk waarom ik hier zo'n last van heb. Al ben ik nog zo verliefd achteraf gezien. Dat gevoel slaat voor 75% over in angst als 't puntje bij paaltje komt.

Sorry voor dit misschien stomme verhaal, ik moest het minstens even kwijt :o

Blaxton Oliver: M1 + 7

robert45

Re: Mannen komen van mars, vrouwen van venus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:58

hebben meer mensen last van hoor!

je hoeft niet perse op zoek te gaan! je komt vanzelf iemand tegen die wel bij je past! Die jongens zijn er echt wel en die luisteren ook echt. Doet degene dat totaal niet dan gewoon aan de kant ermee.

je wil toch iemand waarmee je kan praten,lachen etc. die ook oprecht interesse heeft in jou? en niet alleen op een ding uit is?

gewoon het type player aan de kant schuiven!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 07:50

Doe eens een stapje terug.. Ik denk dat je te veel hebt meegemaakt/gedaan in je jonge leventje en ik denk dat je die honger naar aandacht eens moet negeren.. :) Je bent 16, je kunt je hele leven nog kerels tegenkomen! :D

Ga eerst eens aan jezelf werken om al je gevoelens op de rit te krijgen en dan komt de prins op het witte paard vanzelf een keer voorbij!! :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 07:55

ik ga met tallie1979 mee! Je bent nog zoooooo jong en dan nu al zoveel slechte ervaring... waarom moet dat allemaal nu al? geef jezelf toch wat tijd! Je lichaam geeft aan dat je nu niet wil dus waarom zou je jezelf dat aandoen?

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 20:42

Bedankt! Kan me idd wel in jullie reactie's vinden. Heb m'n gevoelens wel op 'n rijtje alleen tsja, soms gaat het eventjes niet zoals het lopen moet zeg maar!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:55

misschien even rustig aandoen en een beetje afkicken van de jongens. :D vaak als je er erg mee bezig bent trek je ook de verkeerde jongens aan, want die hebben dat snel door als een meisje erg into the boys is. daardoor kan je makkelijker voor ze lijken en gaan ze dingen proberen.
dus even rustig aandoen en dan komen de leuke, ├ęcht ge├»nteresseerde jongens vanzelf wel en hoef je ook niet meer bang te zijn. :(:)

streetgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:10

ik heb NU precies hetzelfde..
en dan ben ik pas 14.. :(

2x al een slechte ervaring mee gehad op het seksgebied..
en dan ook nog van die playertjes etc,

ja mijn vertrouwen is diep gezakt en mijn angst flink flink flink toegenomen.. ;(

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:37

Heb ik ook heel erg last van gehad. Je wordt soms gebruikt en je hebt het altijd te laat door. Soms heb je zelf wel het besef, maar toch maakt je iets nieuwsgierig dat je door gaat en later alsnog de mist in gaat. Van die fouten leer je echt wel hoor. Natuurlijk heb je minder vertrouwen in jongens. Maar als je die periode hebt gehad en je komt iemand tegen die je echt leuk vindt dan gaat het echt wel lukken :)

/3 M.T.N. /3
Never regret anything that made you smile

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 21:11

Bedankt allemaal!

@ Streetgirl. das idd poedersuiker zeg! m'n pb box staat open voor je! :(:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie