Luxe probleem (geld)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
dominiquesr
Berichten: 2334
Geregistreerd: 21-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:06

een vrindin heeft hoge chocolade bruine te koop maat 41..


Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:06

Dit zijn wel goede neppen en niet te vergeleken met van Haren uggs hoor.. Dit is gewoon van een merk. Het betekend niet automatisch dat het rotschoenen zijn omdat het merkje 'Ugg' er niet op staat.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:07

__Esther__ schreef:
Laarzen! Goed schoeisel is belangrijk... en op die neppers krijg je van de doorgezakte pootjes van + dat het er heel raar uit gaat zien bij dat soort neppe laarzen. Vaak lopen ze dan helemaal op de binnenkant v.d. voet.....


Echt he!! verschrikkelijk.. koop dan echte! hahaha

mama van 2 prachtige jongens

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:08

dominiquesr schreef:
een vrindin heeft hoge chocolade bruine te koop maat 41..


hmm denk dat dat te groot is.. :(

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:08

Voor laarzen van 120 euro mag je er vanuit gaan dat het niet gebeurd! Maar wat TS aangeeft, naar een goedkopere look a like uitwijken... niet doen :n Niet bij dit soort laarzen!

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:09

Naamloos1 schreef:
JessAndHope schreef:
Sparen... nu heb je het over, straks zou je willen dat je het opzij had gezet vanwege 1 of andere tegenvaller!
En als je echt een flinke spaarpot heb staan, kan je laarzen gaan kopen :=
Ik heb liever altijd iets achter de hand, als er iets is met mn auto bijv... dan betaal ik dat liever zonder problemen, dan dat ik op mn nieuwe laarzen me af loop te vragen waar ik dat geld vandaan moet halen! :=


nah ik heb wel geld achter de hand hoor.. maar ik ben nogal een nederlander, dus erg zuinig op mn geld.. :P


in dat geval zal ik er idd wat leuks mee doen :D

Heel soms komen dromen wél uit! [HK] A dream came true, let's live it!

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:09

Ga naar de winkel en ga ze gewoon passen!

Trouwens je had beter een poll kunnen maken ;)

mama van 2 prachtige jongens

marleen_88

Berichten: 14041
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:11

Naamloos1 schreef:
marleen_88 schreef:
Wáárom pantoffels!!?? 8)7

Ik zou gaan voor sparen, je kunt altijd nog laarzen kopen toch?


omdat mensen in de winter wel eens last hebben van koude voeten? dan zijn pantoffels fijn om aan te trekken? :P


Ja dat snap ik, maar die kosten toch geen drol? Vind het gewoon een aparte keuze met dit geld, zeker in vergelijking met laarzen (120 euro) en lingerie.

Als je dan besluit soort van Uggs te kopen, koop dan echte, neppers zijn behoorlijk slecht heb ik me laten vertellen.

Doe wel en zie niet om

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:13

marleen_88 schreef:
Naamloos1 schreef:
]
omdat mensen in de winter wel eens last hebben van koude voeten? dan zijn pantoffels fijn om aan te trekken? :P


Ja dat snap ik, maar die kosten toch geen drol? Vind het gewoon een aparte keuze met dit geld, zeker in vergelijking met laarzen (120 euro) en lingerie.

Als je dan besluit soort van Uggs te kopen, koop dan echte, neppers zijn behoorlijk slecht heb ik me laten vertellen.


dan heb je het niet goed gelezen.. ik wil OF die laarzen.. OF parfum EN lingerie EN pantoffels :P

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:22

__Esther__ schreef:
Voor laarzen van 120 euro mag je er vanuit gaan dat het niet gebeurd! Maar wat TS aangeeft, naar een goedkopere look a like uitwijken... niet doen :n Niet bij dit soort laarzen!


Niet iedereen heeft het geld op de rug groeien om laarzen te kopen van 200 euro. Ik heb ook neppe en kan ze zelfs in alle kleuren kopen voor 't geld van 1 paar echte Uggs. Heb er soort zooltjes in liggen en ze lopen super, zijn warm en ga er écht niet scheef op lopen ofzo want ze zijn nog steeds gewoon van een fatsoenlijk schoenenmerk. De Uggs die de topicstarter wil al helemaal. Dat zijn eigenlijk geen Uggs maar gewoon ook een laars met bont van een ander merk. Betekend toch niet direct dat ze heel slecht zijn? Dat kan je pas beoordelen als je ze hebt vind ik.. Er zijn nu meerdere merken die van die bont laarsjes uitbrengen maar er wordt altijd direct geroepen dat die allemaal slecht zijn. :Z

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:23

De helft wegzetten, de andere helft gebruiken voor iets dat je nodig hebt. Je kunt van €70 best een lingeriesetje bij de Hunkemöller halen, en pantoffels.

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:26

Jildau schreef:
__Esther__ schreef:
Voor laarzen van 120 euro mag je er vanuit gaan dat het niet gebeurd! Maar wat TS aangeeft, naar een goedkopere look a like uitwijken... niet doen :n Niet bij dit soort laarzen!


Niet iedereen heeft het geld op de rug groeien om laarzen te kopen van 200 euro. Ik heb ook neppe en kan ze zelfs in alle kleuren kopen voor 't geld van 1 paar echte Uggs. Heb er soort zooltjes in liggen en ze lopen super, zijn warm en ga er écht niet scheef op lopen ofzo want ze zijn nog steeds gewoon van een fatsoenlijk schoenenmerk. De Uggs die de topicstarter wil al helemaal. Dat zijn eigenlijk geen Uggs maar gewoon ook een laars met bont van een ander merk. Betekend toch niet direct dat ze heel slecht zijn? Dat kan je pas beoordelen als je ze hebt vind ik.. Er zijn nu meerdere merken die van die bont laarsjes uitbrengen maar er wordt altijd direct geroepen dat die allemaal slecht zijn. :Z


Daarom zeg ik toch ook.. voor laarzen van 120 euro mag je er vanuit gaan dat het niet gebeurd. Het woord UGGS nooit in mijn mond genomen hier :D

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:29

Haha okee sorry maar er waren meer die erover begonnen en het valt me op dat er altijd negatief gesproken wordt over namaak producten terwijl dat juist hele leuke spullen kunnen zijn. :D En elke laars met een beetje bont wordt al gezien als 'neppe uggs' en dus slecht terwijl dat helemaal niet zo is.

Maar goed ontopic: doe er gewoon iets leuks mee! Dat is het leuke aan fooi. Alles altijd maar sparen is ook niet leuk. Tenminste ik weet hoe happy ik kan worden van nieuwe schoenen. :D

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:30

gewoon lekker jezelf verwennen! Dat mag best zo eens op zijn tijd, je hebt er hard voor gewerkt die avond!

En een schuldgevoel omdat je het teveel geld vind, is onzin en nutteloos...

Kom op meid! Als je normaal altijd gewoon verantwoord met je geld om gaat, mag je best eens gek doen!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:32

Kijk als je bovenstaande laarzen wilt kopen voor ik noem maar wat... 5 tientjes ipv de 120 euro die er voor staan... dan zeg ik absoluut niet doen! De kans dat het wel gebeurd is zo groot :) Goed schoeisel is belangrijk, ik heb ook laarzen van 200 euro nooit koude of zere voeten in ze blijven mooi en zijn eigenlijk vrij tijdloos. Heb ook net zo goed laarzen van 4 tientjes maar het verschil merk je echt!

ilonatjuuh

Berichten: 1105
Geregistreerd: 21-01-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:33

foxy80 schreef:
En een goed doel? Daar eens aan gedacht? Dat goede gevoel duurt ook heel lang...



9 van de 10 keer komt het bij de directeur in de zak.....

Onderschrift loos..

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Re: Luxe probleem (geld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 21:36

ik ga er eens een nachtje over slapen! ga nu naar bed heen :P miss droom ik wel over 1 van de 2 :P dan moet ikdaar maar voor gaan haha!

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:51

ik zou voor sparen gaan.

let wel op je kunt het beter 3 maanden opsparen en dan op de ban zetten als 1x in de week of 1x in de maand.
over fooi hoor je eigenlijk ook belasting tebetalen.
natuurlijk doet niemand dit maar als jij steeds geld op je rekening zet ziet de belastind dat opgeven moment ook en dan hang je.
is mijn neef ooit eens overkomen namelijk.

succes met beslissen verder.

Love the schoentje, who loves you.

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:52

@TS: Voordat je helemaal hyper wordt over die laarzen, ik zou ze eerst maar eens gaan passen want ze vallen heel apart.
Ik heb ze ook gepast, normaal nooit last met schoenen.
Maar die naad loopt precies over je wreef en het zit echt heel raar :(:) Dus ik zou ze eerst even passen!

Live free <3 [o]

Zarena

Berichten: 813
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:31

Haha grappig, ik werk ook in de horeca, en als ik eens zoveel fooi heb dan denk ik ook altijd, ik kan dit doen, maar dit ook...

Ik zou toch voor de laarzen gaan! Volgende week heb je het geld er niet meer voor, en het is toch een leuk extraatje, je loon komt ook wel weer. :)

flamingoo
Berichten: 759
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:47

Naamloos1 schreef:
nee ik heb nog geen uggs.... en deze vind ik wel heel mooi.. maar 120 euro???? weet iemand een site waar je goedkope neppers hebt? :P



Als deze uggs 120 euro kosten , zijn het al goedkopere neppers [ of zijn ze tweedehands]
Nieuwprijs is nl het dubbele van 120 euro

Maar ik zou ze lekker kopen en niet sparen , verwen jezelf

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:32

Flying_Angel schreef:
@TS: Voordat je helemaal hyper wordt over die laarzen, ik zou ze eerst maar eens gaan passen want ze vallen heel apart.
Ik heb ze ook gepast, normaal nooit last met schoenen.
Maar die naad loopt precies over je wreef en het zit echt heel raar :(:) Dus ik zou ze eerst even passen!


Hahha dat zei ik ook al!
En dan kan ze altijd dr pantoffels, parfum en lingerie kopen toch :D

mama van 2 prachtige jongens

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:41

Gave uggs! Ja wat ik zou doen... ik zou ze kopen :+ heb je lekkere warme voeten deze winter! :j

Echt goede neppers vind je niet, ik heb connecties met iemand die uggs verkoopt voor 100 euro (wel de echte). Die 20 euro verschil :')
Zoek even op google: 'Uggs wholesale'', dan vind je een heleboel :j vaak nep, maar toch. Zo kun je er goedkoop aankomen.

foxy80

Berichten: 7865
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:17

ilonatjuuh schreef:
foxy80 schreef:
En een goed doel? Daar eens aan gedacht? Dat goede gevoel duurt ook heel lang...



9 van de 10 keer komt het bij de directeur in de zak.....


Als je kleding of schoenen koopt, worden de aandeelhouders daar beter van en niet de kinderarbeidertjes in verweggistan.
Wat een dooddoener :(

Ik doneer aan de kattenopvang 1 dorp verder. Doen geweldig werk en krijgen geen subsidies. En anders koop je toch gewoon iets voor het goede doel, vb voor een asiel eten en speeltjes?

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Luxe probleem (geld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 08:26

Ik zou ook iets voor mezelf kopen, enkele weken terug kreeg ik een extraatje van mijn baas. Hiervan heb ik ubergave blauwe laarzen gekocht en een mooie skinny jeans. Ik had nog geld over en dat heb ik dan weer voor mijn boodschappen en ect gebruikt. Je mag je zelf best eens verwennen, al helemaal als je dat bijna nooit doet (net als ik)

Rocky rockt ZZZ + 1 #rockyrockt #dressage
Be yourself because an original is worth more than a copy


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, desi92, fotolijstje, FrNo, goesju, Iselda, IvankBacardi, LiannePuthzy, maj0, manonutjuh, Mondy, NinaCharlie, Nustice, Polarize, Roosch, Sorro, supertammy en 206 bezoekers