Cadeau 25-jarig huwelijk ouders!

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

millennium

Cadeau 25-jarig huwelijk ouders!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:48

Hoihoi!

Volgende week zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en geven dan natuurlijk een feessie!
Nou wil ik voor ons, de kinderen, een leuk, passend cadeau'tje geven.

Mijn schoonmoeder is kunstenares, en maakt bronzen beelden, waaronder ook kleine penningen. Mijn eerste gedachten was dan ook een bronzen penning met daarop hun namen, hun huwelijksdatum, de datum van hun 25 jarig huwelijk en de namen van ons, de kinderen. Maargoed, daar gaan weken inzitten wat betreft ontwerpen, mallen maken, gieten, nawerken etc, en het kost wel aardig wat duiten, dus van dat plan ben ik afgestapt :Y) .

Mijn moeder heeft echter een groenten-tuintje, en nou heb ik van mijn schoonmoeder een link gekregen naar een leuke groenten-site, waar je zaden kan kopen van 'vergeten groentes': roze bloemkolen, rode maiskolfjes, witte aubergines, oranje en paarse tomaatjes etc. Allemaal leuke, vergeten groentes.

Dit lijkt me echter meer een leuk voor mijn moeder dan voor mijn vader :Y) }:0 , en ik wil eigenlijk toch wel een leuk gezamelijk cadeau'tje hebben waar ze beiden iets mee kunnen. Nou is mijn vader altijd heel gemakkelijk met cadeau'tjes en vind altijd alles wel leuk, maar toch, juist daarom wil ook een cadeau geven waar hij echt blij van wordt!

Dus...de vraag ... tromgeroffel ... ; Heeft er iemand suggesties voor een leuk gezamelijk cadeau, wat ik met deze 'vergeten groentes' kan combineren?

Ben heeeeel benieuwd! :D

marius

Re: Cadeau 25-jarig huwelijk ouders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:51

Misschien een mand maken met idd die vergeten zaden voor je moeder, en andere dingetjes die ze leuk vind..
En voor je vader iets wat ie lekker of leuk vind?
Etentje met zn allen, weekendje weg, dagje eropuit?
Foto van iedereen, boekje met foto's nouja.. enz. enz.
Of je geeft ze een leuke workshop als ze daar van houden?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:52

Want zijn de hobby's etc van je vader? :)

Nance

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:52

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:53

Volgende week zijn ook mijn ouders 25 jaar getrouwd :)
Wij (ik en mijn zusje) geven foto's van ons zelf in een mooie lijst, iets wat ze erg graag wilde hebben.
Misschien gewoon eens aan je ouders vragen wat ze graag willen?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:53

Ow kijk, dankjewel Julia!

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:49

Soon may the Wellerman come to bring us sugar and tea and rum.
One day, when the tonguing' is done we'll take our leave and go.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten