Slaapkamer ideeën

Moderators: Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli

Rachel_

Slaapkamer ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:12

:wave:

Binnenkort mag ik andere kleur muren uitkiezen, nu lijkt het net een clownen kamer := Ik wil nu liever iets fraais en niet zo vrolijk als wat ik nu heb. Het ziet er nu zo uit; klik. Meubels enzo zijn nog geen 2 jaar oud dus die blijven gewoon zoals het nu is en ik weet het ik heb veel rot zooi, maar als alles weg is ga ik heel wat weggooien of gewoon ergens weg stoppen waar niemand het ziet :') M'n deur is trouwens paars.. Iemand leuke ideeën? :) Misschien is het ook een idee om wat foto's van jullie kamer te plaatsen, zo dat ik ook beetje inspiratie krijg.
Laatst bijgewerkt door Rachel_ op 06-09-10 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinske

Re: Slaapkamer ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:14

Meeste muren wit en op 1 muur fotobehang?

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:19

Fotobehang is niks voor mij, aangezien ik heel snel uitgekeken ben op foto's :j

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:19

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:28

Marieke, das vet gaaf !!
Heb jij een foto van die muur ?

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 18:33

Ik zit te denken aan barokbehang met grijs, zwart en wit en dan dat 1 muur doen en derest wat overblijft met 2 kleuren uit die behang :)

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:42

Ik heb zelf een effenkleur en dan nog een muur met barokbehang.. Vind je hele kamer in barok behang zo druk :)
Zal wel leuk zijn als je grijs/zwart/wit neemt, maar dan wel nog iets doet met kleur, ik zat dan te denken aan kaarsjes of een leuke bloem bij je raam enzo

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 19:18

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:20

Voor 1 muur vind ik dat erg mooi :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:22

Voor 1 muur vind ik dat heel mooi, voor je hele kamer denk ik dat je er heel erg snel op uitgekeken bent.

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:23

ik heb een muur met magneetverf... dan kan ik elke ozveel tijd als ik zin heb andere foto's erop doen! bevalt erg goed!

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 19:30

Ja idd en het is veel te druk dan. Ik wil dan 1 muur met dat soort behang, aan de minder drukke kant dus dan bij m'n bed zo die muur denk ik en dan ander muurtje zwart, de kleinste muur anders word het te zwart en dan die andere muur bij m'n bureau grijs ofzo. Maar dan heb ik nog 1 klein stukje muur bij m'n bed dat gele stuk, die pak ik dan misschien ook nog mee met behang :)

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 19:31

Ilsemarie schreef:
ik heb een muur met magneetverf... dan kan ik elke ozveel tijd als ik zin heb andere foto's erop doen! bevalt erg goed!

Dat is wel handig! Maar hoe blijven die foto's dan zitten, plak je dan magneten op je foto's? :=

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:35

die muur tekst lijkt me gaaf! ik wil ook nog een leuke tekst maar wil dat niet schilderen

Ik heb 2 appelgroene muren en 2 leerbehang muren erg gaaf moet ik zeggen

Zwarte gordijnen en voor de rest veelste veel staat er in :=

Groot bed tafel bank stel wat appeltjes groen is :P
Mega spiegel groot tv scherm op een van mijn nacht kastjes daar naast de computter kast computteren doe ik op de tv lekker groot

Maar dan moet ik zeggen dat die tafel en bank er echt in staan om ruimte te vullen ik heb een veelste grote kamer

Freedom's Total Eclipse S dressuur (DE)
Freedom's Shadow2 S dressuur (DE) Z2+17
Freedom's Alona avalon B dressuur
Freedom's Gentlegiant's Lancelot

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:35

ja gewoon foto tegen de muur houden en dan magneetje erop!
Ik heb het zo gedaan, (magneetverf is grijs, dan bruine muurverf erover en profiellijsten erom) en dan gewoon foto's er met magneetjes op :D En met kerst kan je er kerstkaartjes enzo ophangen!
Afbeelding

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:39

Zwart lijkt me niet zo'n handige kleur voor je kamer, zo donker/depressief. Als je drie muren wit doet en één met barokbehang dan heb je licht & leuk.

If the whole world was blind, who would you impress?

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 19:44

Dat is wel heel erg handig ja, ook leuk idee :j Dat zwart kies ik bewust anders word het te wit, m'n plafond is ook wit. En ik doe ook de muur waar je het minst van ziet, want daar staat m'n kleding kast voor en je ziet eigenlijk alleen maar een stukje van de zeikant en bovenkant, dus dan zie je niet veel zwart :) Er hang nu een fotolijstje met een zwarte rand, maar die maak ik dan gewoon wit :))

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:51

Ik vind eigenlijk het idee wat je zelf hebt het leukste :D 1 muur zwart maakt je kamer niet zo snel donker. Ik zou wel kiezen voor behang, 1 kleur daarvan, en dan wit. Anders wordt het nogal snel druk, of je moet je plafond ook grijs willen maken Al moet zwart, wit, grijs ook nog makkelijk kunnen. Persoonlijk vind ik het niet zo snel te druk, wit is ook maar zo wit...

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:52

Ik heb een baan bruin behang en een baan beige behang en dan om en om dus. Heb rode overgordijnen en een rode sprei over mijn bed.

Mijn jongste dochter heeft paars en beige behang dan om en om en dan een paarse sprei over haar bed. En paarse overgordijnen.

Mijn oudste dochter heeft ook dat barok behang maar dan zilver met zwart. Ze heeft een zilver kleurige effen behang erbij. Dan om de 2 banen een strook van dat barokken behang. Overgordijnen zijn het omgekeerde van dat barokken behang zwart met zilver dus.

Alle drie heel knus en gezellig.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:54

Ik heb mijn 2 korte muren met zwart leer behang 5 en de andere muur 7 meter zijn die muren
Daar komt geen licht op
En de 2 lange muren en heb een hoek in mijn muur zijn appeltjesgroen op een muur schijnt de zon altijd
de lange muren zijn 8 meter

Voor 1 zwarte muur staat mijn kast en voor de andere de hoofdkant mijn bed met daarboven 3 grote spiegels

Freedom's Total Eclipse S dressuur (DE)
Freedom's Shadow2 S dressuur (DE) Z2+17
Freedom's Alona avalon B dressuur
Freedom's Gentlegiant's Lancelot

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:15

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 17:17

Tekst boven bed is ook leuk, alleen zou dat bij mijn eigen kamer niet willen :P

idinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:14

Ik ga mijn kamer volgende week een lik verf geven (heb glasvezel behang). Het is nu heel licht bruin met 1 muur chocoladebruin. Maar na verhuizen van spullen naar mijn kot in Antwerpen zitten er overal lichte krassen op. Niet echt mooi meer en de kat is begonnen met stukken als krabpaal gebruiken, dus hangen wat losse stukjes. Verf erover plakt het gelijk weer vast daar. Het gaat nu wit worden, met 1 muur blauw (beetje zoals je veel in Griekenland enzo ziet) en dan raamkozijnen en een lat aan het plafond ook in die kleur. Tekst op de muur is nog een twijfelgeval..

Alleen nog even nadenken over mijn vloer, is nu hoogpolig geel/zandachtig tapijt, maar aangezien ik de meubels anders wil krijg ik dan overal van die ingedeukte stukken erin. Dus misschien dat gelijk veranderen in van die tapijttegels in 2 kleuren geruit leggen. Maar goed welke kleuren bij wit en blauw, iemand nog suggesties? :P

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 19:49

Uhm laminaat? :P Ik denk als je zulk licht tapijt neem dat dat echt heel snel vies word :j (Tenminste bij mij was dat altijd zo hahaha). Maar als je er gewoon goed mee om kan gaan is het wel leuk als je dan wit en blauw neemt van die vierkanten en dan kan je echt veel dingen verzinnen van figuren enzo :)

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 15:27

Ik ben alweer van gedachten veranderd. Mijn kamer is niet groot dus dan word het al heel snel druk en dan met barokbehang gaat dat denk niet echt werken. Ik had het met m'n moeder erover dat ik ook al m'n muren wit kan maken, m'n deur zwart verven en gordijnen ook zwart en dan met zwart-wit accessoires :)