slechte ervaring met Leo van schaijik

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hanny_jelke

slechte ervaring met Leo van schaijik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:24

we hebben 31-08-2010
een nieuwe wasmacine en nieuwe droger besteld bij leo van schaijik.
bijde zijn ze zaterdag geleverd.
mijn wasmacine doet alles behalve wat hij moet doen.
en mijn droger heeft gebruikers sporen.
een knop is ingedrukt en krijgen we er niet uit.
ze zijn niet netjes in de doos gelverd maar gewoon zo.
als je opbelt wordje van hjet kastje naaar de her gestuurd.
iemand die nog meer zulke slechte ervaringen heeft met hun?

sorry als het verkkerd staat!

Love the schoentje, who loves you.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 11:32

Terug gaan naar de winkel en het proberen op te lossen op een normale manier.
En als dit niet werkt gewoon wat meer stennis maken in een drukke winkel , doet soms wonderen.
Als je een nieuwe machine hebt gekocht hoor je een nieuwe te krijgen, tenzij ze vermeld hebben dat het gebruikt/beschadigd is en je er akkoord mee bent gegaan. Helaas is het af en toe nodig om je recht te halen op een wat vervelende manier.
Eerst normaal proberen op te lossen en als dat niet werkt de druk wat opvoeren, het liefst in een drukke winkel.

Ik denk niet dat dit alleen een probleem bij Leo is, elke winkel probeert zoiets wel.
De machine is waarschijnlijk een keer met transport beschadigd of retour terug gekomen en zo proberen ze er nog vanaf te komen. Zeg je niets is het voor hun mooi en zijn ze van de machine(s) af.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:36

nou iki heb eerst dus netjes gebeld.
en ik kan daar niet zomaar komen.
ik heb geen rijbewijs als je belt zeggen ze doodleuk ja dan moet je daar en daar heen bellen want dat is voor de fabriekant.
ik ben akkoord gegaan met een goede wasmacine die heel en onbeschadigt zou zijn en het zelfde geld voor de droger
Laatst bijgewerkt door hanny_jelke op 06-09-10 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 11:37

hanny_jelke schreef:
nou iki heb eerst dus netjes gebeld.
en ik kan daar niet zomaar komen.
ik heb geen rijbewijs als je belt zeggen ze doodleuk ja dan moet je daar en daar heen bellen want dat is voor de fabriekant.

Je bent een overeenkomst aangegaan met een winkel niet met de fabrikant. Leo moet het oplossen daar heb je hem gekocht niet bij de fabrikant.
Leo heeft ook een eigen reparatie dienst.
De machine(s) komen ook uit hun magazijn.
Deze techniek is bijna standaard tegenwoordig, proberen het probleem af te schuiven naar de fabrikant.

Het beste is om het tocht te proberen vanuit een winkel op te lossen. gaat sneller dan het kastje naar de muur techniek via de telefoon.

Een fabrikant stuurt geen gebruikte machines de fabriek uit of die beschadigd zijn ;)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 11:43

En heeft het bedrijf de spullen niet geïnstalleerd bij het bezorgen of alleen maar binnen gebracht?

Zou in ieder geval de klacht nog even schriftelijk of per mail bij het bedrijf neer leggen en ze ook de kans geven om het op te kunnen lossen. Als het zaterdag bezorgd is is dit de eerstvolgende werkdag en kan het natuurlijk ook niet a la minute opgelost zijn.

Spike 30-04-2007-22-05-2020

hanny_jelke

Re: slechte ervaring met Leo van schaijik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 11:49

het is afgeleverd bij de deur.
mijn vader heeft ze geinsteleerdt.
mijn vader heeft hier ervaring mee.
ik snap dat het niet meteenopgelost kan worden maar dit is niet netjes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie