Begin van de zomer, bij die heftige onweerstorm (is dat een woord =p ?) in Amsterdam (en omstreken?) is ons internet kapot gegaan. Nouja, we gingen toch bijna op vakantie, dus hebben het maar gelaten. Wel UPC gebeld om een afspraak te maken voor vlak na de zomer. Nou, dat was dus afgelopen dinsdag. Oké, monteur is gekomen, heeft een kastje vervangen (weet niet precies wat) en zei dat het geactiveerd zou worden en we dan binnen 5 uur weer internet zouden moeten hebben. Ondertussen hadden we ook geen telefoon meer, omdat dat blijkbaar tegelijk met het vervangen van dat kastje offline werd gezet ofzo. Nou alles goed en wel, wij wachten op ons internet + telefoon. Na een paar nog steeds geen internet hebben we maar weer gebeld, krijgen we te horen dat het nog niet geactiveerd was, en ze zou het nu gaan doen. Dat kon dus nog wel 5 uur duren. Nou fijn, maar oké, niet zoveel aan te doen.
Goed, volgende dag (woensdag) hadden we nog stééds geen internet en telefoon, wat toch wel erg vervelend begon te worden aangezien mijn moeder thuis werkt en nou eenmaal gebeld moet kunnen worden. Dus wij weer bellen, zeggen ze: 'Nou, dan weten we ook niet wat er aan de hand is. De monteur komt volgende week dinsdag wel even kijken wat er is.' En bedankt. Ondertussen moeten wij maar een week zonder telefoon en internet zitten? Nou, dus wij zijn zelf naar de winkel gegaan, en hebben een nieuwe router gekocht (vermoedend dat daar het defect zat), aangesloten, en hoppa, razendsnel internet binnen een paar minuten. Nou, dat hebben we dus zelf gefixt.
Alleen telefoon hebben we nog niet. Dachten we. Want nu kwamen we er gisteren achter dat we iemand anders nummer hebben.. Dus wij worden gebeld door allemaal mensen die we niet kennen, omdat we dus gewoon het nummer van iemand anders hebben gekregen. En nu blijkt ook nog dat ze zomaar ons andere nummer hadden afgesloten of zoiets, (we hebben 2 nummers) blijkbaar hadden ze zelf maar even besloten dat dat kon. Ook zeiden ze dat ze een storing in hun systeem hebben waardoor blijkbaar meer mensen problemen hebben met verkeerde nummer enz.
Nou, ik hoop in ieder geval dat ze het snel fixen, want wij hebben ondertussen nog steeds niet ons eigen nummer terug.
Sorry voor het verhaal, maar ik vond dat UPC even nogal belachelijk bezig was

Sorry als het hier niet goed staat!