...En dan staat er opeens een vreemde man in de badkamer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

...En dan staat er opeens een vreemde man in de badkamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:27

Wat ik nu net meemaakte... Mijn hart klopt er nog overuren van!

Ik speelde rustig World of Warcraft toen mijn vriend me opbelde met de boodschap dat hij onderweg was naar huis.
Fijn, dacht ik! Dan kon ik alvast even een douche nemen want we moesten daarna nog weg.

Genietend van het warme water en zachte schuim hoorde ik opeens wat gestommel in de woonkamer.
Dacht nog bij mezelf: dat is vast mijn vriend, die is snel thuis. Ik deed dus rustig verder m'n ding onder de douche :Z

Opeens hoor ik wat in de slaapkamer (nog steeds vermoedend dat het mijn vriend was) en vlak daarna hoor ik iemand kloppen
op de badkamerdeur. Toen gingen de alarmbellen heel luid rinkelen, want waarom zou mijn vriend nu in hemelsnaam op de deur kloppen?

Ik spoelde gigantisch snel het schuim uit m'n ogen en staarde als een standbeeld naar de deur. Komt er me daar opeens een wildvreemde wat
oudere man binnen met de onduidelijke uitleg: "kraantje, tuin, lek, ..." Ik stond nog steeds vol verbazing te kijken naar de man in de badkamer
die regelrecht onder de lavabo dook. Ondertussen had ik me gehuld in een handdoek en vroeg wat er aan de hand was.

Nu bleek het de buurman van mijn vriend te zijn, die dacht dat er niemand thuis was. In de tuin stond de tuinslang nog te spuiten die mijn
schoonvader gisteren had gebruikt. De buurman heeft een sleutel van hier en kwam dus het kraantje dicht draaien.

Ik schrikte me echt het leplazarus (nu weet ik ook hoe dat voelt)... Op zich is er natuurlijk niets gebeurd, maar die man HOORT toch (blijkbaar is hij
wat doof volgens mijn vriend) dat de douche open staat, en dat er dus wel iemand onder moet staan? Hij excuseerde zich ook niet ofzo, wat ik wel
raar vond. Wellicht is hij even hard geschrokken als ik. 2 minuten later kwam mijn vriend thuis en kon er uiteraard smakelijk om lachen.
VOlgens hem had ik die oude man wel een aangename dag bezorgd :Y)

Voor alles een eerste keer zou ik zo zeggen, al hoop ik dat dit bij één keer blijft hoor :)

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare


_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: ...En dan staat er opeens een vreemde man in de badkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:28

Jeetje dan schrik je je inderdaad rot :=
Wel aardig dat die man even het kraantje dicht kwam draaien.

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:30

Jeetje dan schrik je je echt even het apelazerus! Ik vind het ook knap onfantsoenlijk dat die man zo even de douche deur open deed.
Hij zal waarschijnlijk gedacht hebben dat je vriend onder de douche stond, maar dan nog. Als ik die man was had ik geklopt en even geroepen dat hij het kraantje had dichtgedraaid.

Kijk niet naar het verleden, maar richt je op het heden.

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:31

Ik was even boos in de eerste instantie, maar m'n vriend zei ook: "de man doet het met de beste bedoelingen"..
Ergens nog gelukkig dat hij 'klopte', anders had ik hem misschien neergeslagen, al was ik iets te verbaasd volgens mij
om dat te doen :D Ik weet allesinds nu dat ik 'rustig' blijf in noodsituaties, hahaha.

Even nog ter info: het is een tamelijk grote inloopdouche die is afgesloten met 2 douchegordijnen. De gordijn die het verste weg ik (zal het even zo zeggen)
stond gewoon open zoals altijd want het water spettert niet zo ver. Dus hij kwam binnen en zag me gewoon vol staan... Ieuw ! :D

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:32

Nickytje schreef:
Ik was even boos in de eerste instantie, maar m'n vriend zei ook: "de man doet het met de beste bedoelingen"..
Ergens nog gelukkig dat hij 'klopte', anders had ik hem misschien neergeslagen, al was ik iets te verbaasd volgens mij
om dat te doen :D Ik weet allesinds nu dat ik 'rustig' blijf in noodsituaties, hahaha.

Even nog ter info: het is een tamelijk grote inloopdouche die is afgesloten met 2 douchegordijnen. De gordijn die het verste weg ik (zal het even zo zeggen)
stond gewoon open zoals altijd want het water spettert niet zo ver. Dus hij kwam binnen en zag me gewoon vol staan... Ieuw ! :D


Dat kraantje bevond zich ook in die badkamer onder de lavabo (waar hij dus ook meteen naartoe dook, hij wist wellicht zelf niet waar kijken)

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:33

Kon er stiekem wel een beetje om lachen :o .

Snap dat je je wilt geschrokken bent, en misschien heb je de man natuurlijk wel een goede dag bezorgd :D , nee grapje, maar zit het kraantje dan in de badkamer?

Koos PaardLoos.

RM94

Berichten: 2020
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:33

eeehhhh het kraantje zat dus in jullie woonkamer, in jullie slaapkamer en in jullie badkamer ????????? hij was niet naar jou op zoek want hij dacht dat er niemand was

Fijn dat hij het kraantje dicht wil doen maar wat doet die man in jullie HELE huis

xxelviraxx

Berichten: 3397
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:34

Ohhh wat erg zeg. Ik zou me echt helemaal lam schrikken. Ben benieuwd wat die man zegt als hij jou de volgende keer weer ziet.


KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:34

Hahaha ik vind het zo'n grappig verhaal. := Ik zou me als jou vriend ook hebben rotgelachen! :')


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:34

RM94 schreef:
eeehhhh het kraantje zat dus in jullie woonkamer, in jullie slaapkamer en in jullie badkamer ????????? hij was niet naar jou op zoek want hij dacht dat er niemand was

Fijn dat hij het kraantje dicht wil doen maar wat doet die man in jullie HELE huis


Het kraantje zit in de badkamer :) Die man kwam binnen langs de voordeur, dus vandaar dat ik hem eerst hoorde in de woonkamer, dan in de slaapkamer (die naast de badkamer is, je moet erdoor)
en toen klopte hij aan.

Achteraf vind ik het ook best 'grappig' en ik weet dat die man maar deed om goed te doen... Maar toch...

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:35

De overbuurman van mijn moeder zou dat ook voor elkaar krijgen :))

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:36

Aah, daar staat die meneer dan met zijn goede bedoelingen :')

Ik snap dat je je bent doogeschrokken :P
Maar wel lief van die meneer dat hij het kraante dicht wil komen doen :)

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:36

chocobroodje schreef:
De overbuurman van mijn moeder zou dat ook voor elkaar krijgen :))


Haha. Mijn vriend is de buurman blijkbaar ook nog tegen gekomen want hij gaf me een duidelijke uitleg over de tuinslang (schoonvader vergeten dicht te draaien)
Maar over 'het voorval' hield de buurman zijn lippen stijf op elkaar. :D Arme man, hoop dat hij geen nachtmerries krijgt :p

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:37

Ohh zo, nu snap ik het al wat beter, maar dan nog had hij ook even kunnen roepen dat jíj het kraantje onder de lavabo even moest dicht draaien. Maar ik denk dat hij stiekem de eer aan zichzelf wilde houden :Y)

Kijk niet naar het verleden, maar richt je op het heden.

rocymax

Berichten: 6481
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:37

Ik moest wel erg lachen hoor, je zult je echt wel rot geschrokken zijn, nog een gelukje dat hij niet dacht, he een bed ik ga even een dutje doen en jij dan denken dat je vriend daar onder de dekens ligt en zo fris vanonder de douche in je blote niksie erbovenop springt, hahahaha :D

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:38

rocymax schreef:
Ik moest wel erg lachen hoor, je zult je echt wel rot geschrokken zijn, nog een gelukje dat hij niet dacht, he een bed ik ga even een dutje doen en jij dan denken dat je vriend daar onder de dekens ligt en zo fris vanonder de douche in je blote niksie erbovenop springt, hahahaha :D


Haha, dan hadden ze me kunnen afvoeren met een hartaanval denk ik :) Lees je in de krant: "naakt meisje dood gevonden boven op slapende oude man" Nee, zo wil ik niet gaan :D

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

rocymax

Berichten: 6481
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:40

_O- _O-

Mloei

Berichten: 1774
Geregistreerd: 18-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:40

Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Maar ik vind die man wel lief met zijn bedoelingen. Dat hij direct onder de lavabo springt zegt al wel genoeg toch? :P

Dressagegirl

Berichten: 1187
Geregistreerd: 10-03-08

Re: ...En dan staat er opeens een vreemde man in de badkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:42

Jeeej := dan schrik je, je idd echt helemaal het leplazerus! :=

I still love you. :+:

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-10 11:43

Mijn vriend ging daarna er weer meteen vandoor, ik had zoiets van: "hier blijven jij, je laat me niet meer alleen" :)
Maar hij is nu alweer onderweg naar huis. Ik blijf braaf achter m'n laptop zitten, voor het geval er weer vreemde mannen
op visite komen

I used to have Mad Cow's disease, but I'm alright Nooooooooow...

Prins Rovare

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:46

Waaaaah ik had echt ter plekke een hartaanval gekregen. Draai vanaf nu altijd de badkamerdeur op slot :+ . Hoewel ik best een leuke buurman heb, zal hem ook de sleutel eens gaan geven ;)
Haha, dat die man dan ook nog doorgaat met dat kraantje als jij daar in volle glorie staat!

If it's not an Icelandic, it's just a horse

Snor

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:48

Hahaha, ik ken je gevoel!

Ik woon in een flatje met portiek, de centrale portiekdeur geeft toegang tot 3 flatjes. De deurbel ging, dus ik loop in mn nakie naar de voordeur en pak het telefoontje en vraag wie er beneden bij de portiek staat. Geen antwoord... Ik had mn lenzen niet in, bleek na 10 minuten dat mijn buurvrouw voor onze persoonlijke voordeur-met-raampje stond om te vragen of ze iets in onze kliko mocht gooien :') := Ik heb haar ook een week niet normaal aan kunnen kijken, haha :=

Jennasilver
Berichten: 1544
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:53

Nou, ik kan er niet om lachen eerlijk gezegd. Zou meteen denken dat ik verkracht en vermoord zou worden. Gelukkig was het allemaal niks. En had hij onschuldige bedoelingen.

Geniet van je leven het is een kadootje

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: ...En dan staat er opeens een vreemde man in de badkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:57

Jeetje mina, ik zou me ook dood schrikken zeg! Wat een brutale buurman zeg, die heeft wel lef :=. Pff voortaan toch maar de deur beneden op slot doen denk ik als je gaat douchen. Als het nou echt iets heel ernstigs was maar dit viel ook nog wel weer mee.
Hmm, ik zou eerder denken dat de buurman dit juist als een momentje zag om naar binnen te gaan.

Nicje87

Berichten: 9842
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:58

Whahha smakelijk verhaal! Wat zal jij geschokken zijn :D

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_Vainqueur, YandexBot en 15 bezoekers