Geochachen, wie doet het ook?

Moderators: Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Liselot

Geochachen, wie doet het ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 12:51

sinds 2 weken ben ik aan het geochachen (www.geochaching.com) en ben nu al zwaar verslaafd!

het houd in dat je aan de hand van GPS coordinaten locaties moet vinden en daar moet je zoeken naar een chache. in een cahche zit altijd een logboekje en als het een wat grotere is zitten er ook kleinigheidjes in. je kan er iets uit halen en weer in doen.
ook bestaan er travelbugs en travelcoins, deze zitten ook in caches en reizen de hele wereld over. door middel van een code op de bug of coin worden ze gelogd op de site en kan je dus zien waar ze allemaal al geweest zijn.

zijn er nog meer bokkers die dit doen?

T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3
http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: Bruiloften, Newborn, Cake-smash, Bohemian en workshops!

vanja

Re: Geochachen, wie doet het ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 12:56

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:17

Ik heb t laatst in Gaasterland gedaan, niet international dus. Gewoon in Friesland! Ik heb er eentje gevonden, maar stootte gelijk mijn hoofd, mijn hobby niet :D

Anderhalve pony in bezit

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:22

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:49

Toos Onderschriftloos :D

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten