gordijnen vd hema

Moderators: Maureen95, Polly, Ladybird, Mjetterd, Hanmar, Dani, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Isaura

gordijnen vd hema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-10 08:48

Hoi hoi,

Mn vriend en ik hebben een huisje gekocht....en je weet verbouwen dat kost geld :D ....nu zouden we graag gordijnen laten maken, maar willen er geen fortuinen aan uitgeven.
Wie heeft ervaring met de gordijnservice vd hema ? Prijs ? etc ?

dank je

- }:0

WinSel

Re: gordijnen vd hema

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:51

Wij hebben gordijnen van de hema, goeie kwaliteit en service
Prijs durf ik zo niet te zeggen

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:52

Wij hebben afgelopen jaar meerdere gordijnen gehaald bij de Hema :)
Ik heb ze op mijn slaapkamer ook hangen, ze zijn netjes afgewerkt er verduisteren goed. Het is ook een mooie stevige kwaliteit!

We hebben ook nog een stel gordijnen liggen van 8jaar oud en zien er nog uit als nieuw!

Service was ook erg goed, na de bestelling hadden wij ze erg snel in huis :)
Als wij weer gordijnen nodig hebben gaan we zeker naar de Hema. Wat natuurlijk mooi is meegenomen is de prijs :)!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:53

Ook ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Hema-gordijnen. Snel geleverd, goede kwaliteit, goede prijs. Niks mis mee!

If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:54

kwaliteit, service en levering is top! prijs is niet echt laag, gordijnen zijn gewoon een dure aangelegenheid. wel hebben ze vaak aanbiedingen als gratis gemaakt of 15% korting. dat scheelt aanzienlijk!

...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:00

Ik heb vorig jaar gordijnen aangeschaft bij de Hema.....
Het bestleproces verliep erg stroef omdat ik ringen wilde en men er maar niet achter kwam hoeveel meter stof ik nou daadwerkelijk nodig zou hebben, uiteindelijk na zelfs nog afbestellen van de order, toch alles op eigen verantwoording gedaan in overleg met personeel en op 1 raam kan het net ;)

Kwaliteit is goed, ik vind alleen de afwerking een beetje jammer :S de uitgestanste stukken stof voor de ringen, hebben ze niet netjes weggehaald waardoor 75% van de ringen ook nog 2 stukjes stof scheef ertussen heeft zitten en met geen mogelijkheid te verwijderen!

Jij word nooit vergeten vriend
Ik mis je, dag en nacht

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:43

Je kunt ander ook even bij de kwantum of leen bakker kijken zijn wij oko erg tevreden over en vak aanbiedingen

Caresse ... Atlantic VDL x Jus de Pomme B + 4
Anya M2 + 3
verkocht

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:47

Hema ben ik niet bekend mee, weet wel dat deze duurder uitvielen dan de gordijnen die we nu van de kwantum hebben. Hebben voor 540 kamerbreedte gordijnen met dubbele plooi, en waren nog geen 300 kwijt incl railsen...Gewoon goed je ogen open houden wat waar in de aanbieding is, bij de kwantum als voorbeeld hebben ze ook vaak actie's van een aanbieding stof en gratis gemaakt, en dat scheelt al een hoop!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 09:48

Isaura schreef:
Hoi hoi,

Mn vriend en ik hebben een huisje gekocht....en je weet verbouwen dat kost geld :D ....nu zouden we graag gordijnen laten maken, maar willen er geen fortuinen aan uitgeven.
Wie heeft ervaring met de gordijnservice vd hema ? Prijs ? etc ?

dank je

- }:0

Marktplaats kun je ook vaak hele mooie vinden,en nog kant en klaar ook!
En de prijs bepaal je dan zelf door te bieden. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:33

Bij de Kwantum zijn ze prima en worden ze (volgens mij) gratis op maat gemaakt. Ik ben er erg tevreden over.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:36

Ffortuna schreef:
Bij de Kwantum zijn ze prima en worden ze (volgens mij) gratis op maat gemaakt. Ik ben er erg tevreden over.

mijne zijn ook van kwantum. Heb ze nu 7 jaar, maar helaas zijn ze op 1 plek in de regen terrecht gekomen en is hij daar inmiddels helemaal verkleurd :n
Verder vind ik kwantum wel erg snel en netjes :) (gratis op maat is een actie die ze minstens 4x per jaar hebben volgens mij haha) Maar ook hema heeft die acties wel.

Ik ga straks waarschijnlijk gewoon stof op de markt kopen en zelf mn gordijnen in elkaar zetten, dat kan ook altijd nog :P

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:19

Mijn moeder heeft meer dan 10 jaar geleden gordijnen op maat laten maken bij de Hema. Ik heb geen idee wat ze toen kosten, de kwaliteit en levering waren erg goed, ze hangen er nu nog steeds netjes bij.

maureen_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:24

Ik heb ook twee keer gordijnen laten maken bij de kwamtum, erg goede prijs maar ook hele nette gordijnen, is natuurlijk ook afhankelijk van welke gordijnen je uitkiest

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:52

Leuk weetje: het bedrijf dat de gordijnen voor de Hema naait is van dezelfde eigenaar als Stal Wijdewormer.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:14

Wij hebben een paar jaar terug gordijnen bij de Hema gekocht. Achteraf vond ik de stof niet zo mooi, maar dat is natuurlijk mijn eigen domme schuld, maar het zijn mooie gordijnen! Prijs viel me wel tegen, gordijnen zijn blijkbaar nou eenmaal duur, ook bij de Hema, zeker omdat we een lichte stof hadden en dus ook moesten verduisteren.
Nu hebben we in onze slaapkamer gordijnen van de Ikea. Was voor tijdelijk, dus wilden we er niet te veel aan uitgeven, maar het bevalt echt boven verwachting. We hebben deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40120982 en ik was bang dat ze niet goed zouden verduisteren en de kwaliteit tegen zou vallen, maar het zijn echt mooie zware gordijnen die het licht goed tegen houden. En de kleur (blauw) is heel mooi. Eigenlijk ben ik er blijer mee dan met onze dure Hema gordijnen in ons vorige huis, hihi. Nadeel is natuurlijk wel dat het precies moet passen, als het raam breder is dan het gordijn houdt het op. En als je ze op een rail wilt is het even wat meer gedoe, standaard zitten er (bij die van ons) ringen aan voor over een stang.

Veel plezier met het inrichten verder!

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:16

Bij mij hangen ze er al tien jaar prima bij.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:23

Ik koop NOOIT meer mijn gordijnen bij de hema :n
ok, ze waren goedkoop (vooral na alle kortingen die we kregen omdat ze zo vreselijk laat leverden)
maar het leveren was 1 groot drama!!!!
ze zeiden 3 weken levertijd, na 3 weken (nadat wij belden) kregen we te horen dat ze nog niet gemaakt waren omdat ze de stof niet hadden..... levertijd opnieuw 3 weken en 15% korting!
een week later werden we weer gebeld..... de gordijnen zijn te breed, kunnen we niet maken..... dus in 4 delen ipv in 2 delen besteld en weer 10% extra korting
3 weken later.... geen gordijnen..... ik weer gebeld..... kreeg ik te horen dat ze er pas over een week zouden zijn want ze waren een week later pas doorgegeven aan het atelier dan wij ze besteld hadden....

ik betaal de volgende keer wel 10x meer voor gordijnen, maar dit gedoe nooit meer :n

xingridx
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:44

Ik heb mijn gordijnen van de kwantum :j
Echt super, had ze besteld en 3 weken later hingen ze al bij mij thuis :j
En niet duur :n bijzonder schappelijke prijs voor de hoeveelheid die ik nodig had :j

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:46

Ik heb op mijn slaapkamer gordijnen van de HEMA.
Ik ben er heel tevreden over, ze waren sneller dan verwacht geleverd en de kwaliteit is goed! :D

@Marley, dat kan ook aan de hema waar jij ze gekocht heb liggen? dat ze te laat door gegeven waren. + in de tijd van kortingen is het vaak wel een stuk drukker met de gordijnen, dus dat kan ook vertraging opleveren.

<3

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:48

het atelier had moeten bellen toen de stof er niet was
het atelier had gelijk aan moeten geven dat de breedte niet mogelijk was
en de drukte wisten ze zelf ook wel, dan moet je een langere levertijd opgeven ;)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:11

Marley schreef:
en de drukte wisten ze zelf ook wel, dan moet je een langere levertijd opgeven ;)

Dat heeft dus niks met de hema te maken maar met de atelier :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:14

Als je iemand kent die een beetje handig is met de naaimachine zou je ook bij (bijvoorbeeld) Ikea de stof kunnen kopen en zelf (of door iemand anders) de gordijnen kunnen laten naaien :)
Zo heb ik voor 15 euro prima gordijnen op mijn slaapkamer (1 raam 2x2,5 m en andere 1x 2,5 m)

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:41

BE_GENTLE schreef:
Marley schreef:

Maar de Hema doet zaken met dat atelier... Dus zou het wel een reden kunnen zijn om er geen gordijnen te bestellen lijkt me. Als winkel moet je toch zorgen dat je betrouwbare leveranciers hebt, anders kun je zelf ook geen afspraken na komen!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:22

BE_GENTLE schreef:
[***] schreef:

Atelier van de Hema.... dus wel degelijk de Hema lijkt me.....
Hema heeft (wat zij mij vertelden) 1 atelier, daar worden alle bestellingen naartoe gestuurd....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie