Voor Peter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Voor Peter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 20:10

Lieve Peter,

Als ik 's ochtends de krant opensla kijk ik altijd even bij de rouwadvertenties. Omdat het me interesseert en omdat ik het zelf van dichtbij meegemaakt heb. Zo een bericht is een klein stukje, een teken. Een teken dat voor een aantal mensen de tijd even stil staat. In dit geval staat de tijd stil voor jou en de mensen om jouw heen. De mensen die samen met jou om Dorine gaven en van haar hielden.

Een deel van hun leven is opeens van ze weggenomen. Terwijl alles gewoon doorgaat, werk, winkels het leven gaat door. Maar niet voor jullie, voor jullie staat alles even stil. Onbegrijpelijk dat alles door kan draaien buiten als iemand waar je zo veel om geeft er niet meer is.

Ik denk dat er bijna geen bokker meer is die Dorine niet gekend heeft. Ze heeft voor veel mensen hier enorm veel betekend. Ik kreeg een pb-tje van Dorine toen ik in een topic schreef dat ik alles niet meer zag zitten. Een berichtje met de tekst dat ik vooral nooit op moest geven. Iets wat zij ook nooit gedaan heeft.

Maar juist dat soort mensen lijken vaak eerder dan anderen afscheid te moeten nemen van het leven. Niet de mensen die altijd zeuren en zaniken, maar de mensen die de schouders eronder zetten die iedereen proberen te helpen en altijd enorm positief blijven! Die mensen worden het eerst gehaald. En waarom? Ik betwijfel of iemand dat weet. Mischien dat ze ergens anders meer nodig zijn? Wie zal het zeggen.

Maar Peter onthoud dat heel veel mensen op bokt veel te danken hebben en geleerd hebben van Dorine. Dat ze veel mensen gesteund heeft en dat die mensen haar enorm dankbaar zijn. En dat die mensen haar zeker nooit zullen vergeten.......

Ik wens jou en je familie de komende tijd enorm veel steun. Iets wat je nodig zult hebben niet alleen nu, maar vooral in de tijd die nog komen gaat.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:16

Ik heb het ook in mijn smsje naar jou gezegd Peter, je weet het he, je kan altijd bij mij terecht!

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:18

irish_lady schreef:
Maar juist dat soort mensen lijken vaak eerder dan anderen afscheid te moeten nemen van het leven. Niet de mensen die altijd zeuren en zaniken, maar de mensen die de schouders eronder zetten die iedereen proberen te helpen en altijd enorm positief blijven! Die mensen worden het eerst gehaald. En waarom? Ik betwijfel of iemand dat weet. Mischien dat ze ergens anders meer nodig zijn? Wie zal het zeggen.


God looked around in his garden
and found an empty space
Then he looked down upon his earth
and saw your tired face
He put is armed around you
and lifted you to rest
God's garden must be beuatiful
He only takes the best.. Verdrietig

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 22:02

Mocht iemand dit Peter te hand willen stellen? Graag.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:02

Peter leest...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:50

Ik vind dat je dit heel mooi gezegd hebt, dank je wel, irish-lady.

Peter, ik zou zo graag een stukje verdriet voor je dragen, ik wilde dat het kon. Maar weet dat je niet de enige bent die haar mist....

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:02

irish_lady schreef:
Maar Peter onthoud dat heel veel mensen op bokt veel te danken hebben en geleerd hebben van Dorine. Dat ze veel mensen gesteund heeft en dat die mensen haar enorm dankbaar zijn. En dat die mensen haar zeker nooit zullen vergeten.......

Ik wens jou en je familie de komende tijd enorm veel steun. Iets wat je nodig zult hebben niet alleen nu, maar vooral in de tijd die nog komen gaat.


Lovers Helemaal mee eens... we zullen haar nooit vergeten...

Peter ,heel veel sterkte..... Verdrietig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:16

Heel mooi gezegd, Irish Lady, mooier kan het niet ...
Ze leeft hier voort op bokt, en zal hier altijd blijven ...
Want er was (bijna) niemand die haar niet kende, en er zal ook niemand zijn die zo hard vocht voor haar leven, en niemand die zo'n steun kan geven, moet inspreken ...
Geloof me, Dorine zal hier voor eeuwig blijven ..
En Peter, denk eraan, die fonkelende ster aan de hemel is Dorine die over ons waakt ... Verdrietig
It's hard to say goodbye ...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:26

Ik schrik me helemaal rot Huilen ik ben een paar dagen niet op bokt geweest... Wat erg... arme Dorine.. arme Peter. Ik vind dit echt heel erg Huilen Peter en familie ik wens jullie heel veel sterkte de komende periode.. Gecondoleerd.

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:30

Soms is er zoveel wat we voelen
maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

Peter en familie, heel veel sterkte.
Ook ik zal haar nooit vergeten.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:31

Zeker mooi gezegd en ik vind het alleen moeilijk om het over dorine te hebben want vind peter dat wel fijn het lijkt me zo moeilijk... Maar iig onwijs veel sterkte

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:58

Idd mooi gezegd Irish lady, ik weet zelf nooit hoe ik het moet verwoorden.

Nogmaal heel veel sterkte, Peter en familie...