Het is zo ver, Ik begin de 16de bij de efteling!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Het is zo ver, Ik begin de 16de bij de efteling!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 14:06

Een paar maandjes geleden heb ik gesoliciteerd naar een baantje bij de efteling. Het duurde voordat ik wat hoorde, maar uiteindelijk werd ik uitgenodig voor een informatiebijeenkomst,

En nu daarvan weer 3 weken later, heb ik over de post, gehoord wanneer ik een introductie training heb, mijn arbeidsovereenkomst. EN NU ook mijn eerste rooster...

Ik begin de 16de juli... BLEH! DAN MOET IK VAN 12 TOT 10 (smiddagd tot savonds) WERKEN! En nog in de keuken bij de florant ook Tong uitsteken

En de 20ste hetzelfde verhaal, van 12 tot 10 Alleen dan sta ik gelukkig wel buiten, bij de likkebaerd Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:50

Is wel leuk zeg, ik ben benieuwd hoe je het vind. Ik ken ook iemand die daarwerkt, Joyce, maar volgens mij de administratie...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:23

Leuk hoor! Allemaal vrolijke mensen en zo.
Misschien maak je er ooit wel carriere, mag je pardoes spelen! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Chinas, Eefje_Sammy, Freekieee, Goldwynn, JoT, Kimberley_, Lalidan, leonie1988, PetalBot, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii en 57 bezoekers