Zo weer een examen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Zo weer een examen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 06:28

Gisteren heb ik 2 zittingen gehad en zo heb ik de derde.. Bedrijfsadministratie en het is erg moeilijk ik denk niet dat ik het gehaald heb/haal...
Morgen heb ik bestuurlijke informatievoorziening hopelijk heb ik daar meer geluk zodat ik in elk geval 1 vak haal anders is een heel schooljaar voor niets geweest Verdrietig Huilen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 07:32

Succes! Ik hoop voor je dat je ze toch wel gehaald hebt!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 13:16

Het ging echt ruk helaas. Nu 2 maanden afwachten op de uitslag en morgen een anders vak... nu eerst even Mabel rijden en dan weer de boeken in met mijn neus.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:11

Joh je haalt het wel. Je bent heel slim en hebt ook wel een beetje discipline... hoewel er nu wel veel leukere dingen te doen zijn.....

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 20:18

Veel succes verder en je haalt het vast. Wel balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _Nadia_, Amber_anne, Bloemetje75, Bowo, CarpeDiem_, Evito_06, Gaby, gerlienke, Googlebot, Josien_, Kirrietje, Mrskiwi, Nicky1963, NinaZ, Niobe, noviceh, Pieneappel, rien10, Room_Soesje, Roosch, Tomboy0, Yffiejj, Zebrastreep en 50 bezoekers