Vliegmaatschappijen USA

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Vliegmaatschappijen USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 01:43

Zoals wellicht bekend is ga ik eind juli een vliegreis maken naar Michigan, USA. Ik zit al een hele tijd te vlassen op 'a real bargain', maar de tickets zijn bepaald niet goedkoop.
Nu heb ik een paar opties binnen mijn budget op mijn gekozen data. bij verschillende maatschappijen.

Ik overweeg Continental Airlines, Delta Airlines en Air France. Hoe staan die maatschappijen ten opzichte van onze veel te dure KLM? Continental is het goedkoopst (scheelt 80 euro), maar is het minder prettig reizen daarom? Hoe lijkt het met de stoelen? En de 'pindas'? En de film?

Iemand die zijn ervaringen met me wil delen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 01:46

ik heb ervaringen met Delta Airlines, en American Airlines. Zowel Internationaal als Nationale vluchten, met dezelfde maatschappijen. En ik moet zeggen dat er een groot verschil zit tussen nationale en internationale vluchten, qua vliegtuig en personeel.

Ik zou zelf voor Delta gaan. Waarom? Puur intuitief. Maar mijn intuitie heeft me nog nooit in de steek gelaten....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 06:42

Ik ben in september met continental airlines naar Texas gevlogen en ze staan bij mij in de top 2 beste vliegtuigmaatschappijen hoor! Je moet wel betalen als je een wijntje wil drinken oid maar ach...dat moet bij de meeste anderen tegenwoordig ook geloof ik... en het is toch beter om niet te drinken als je vliegt. De stoelen zijn hetzelfde, de ruimte is hetzelfde en ik had mijn eigen tv'tje de leuning can de stoel voor mij...kortom, niks te klagen gehad en qua service en behulpzaamheid/vriendelijkheid vond ik persoonlijk het personeel van continental airlines met kop en schouders boven KLM uitsteken ... De volgende keer naar de VS vlieg ik weer met continental (tenzij Singapore airlines ook kan... Knipoog Dan ga ik twijfelen). Ik heb ze destijds gekozen omdat zij en klm de enige maatschappijen waren die rechtstreeks op Houston vlogen en heb dus absoluut geen spijt gehad...(ze waren echt honderden euros goedkoper dan KLM btw).

PS. Ze hadden zelfs het initiatief om te vragen opf ik alleen reisde...want dan hadden ze een beter zitplaats voor me aangezien het vliegtuig niet helemaal vol zat...vond ik erg vriendelijk, ze hebben toen ook geholpen mijn spulletjes te verhuizen...