wat een mooie gedichtenbundel!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

wat een mooie gedichtenbundel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 11:40

Heb net de gedichtenbundel in de bus gekregen, heb hem op mijn gemakje uitgepakt (uit de envelop natuurlijk Haha! ) zo kon ik het rustig
op me in laten werken.
Dacht eerst dat de voorkant beschadigt was maar ik kwam er later
achter dat dat zo hoort Bloos

Ik heb hem doorgebladert en hij is echt heel mooi geworden. Heb hem
nog niet intensief gelezen want bij het doorbladeren stonden de tranen in
mijn ogen. (ik krijg zo visite dus het staat raar als ik tranen met tuiten
zit te huilen Haha! )

Mijn complimenten voor Laui het is echt geweldig dat je dit gedaan hebt,
je bent een topper!!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:10

Ik kruip net achter de computer om een gelijke reactie te plaatsen. Net de bundels ontvangen en ik ben ontroerd door zowel de inhoud als de manier waarop het gepresenteerd wordt. Zo ontzettend mooi dat inderdaad de tranen niet tegen te houden zijn.

Iedereen die eraan heeft meegewerkt heeft zichzelf overtroffen, zo iets moois in zo'n korte tijd gerealiseerd, geweldig.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:24

Wat keek ik blij verrast op toen er een enveloppe op de tafel in de huiskamer lag daarstraks... ja, daar is het boekje..
Gauw openmaken en ben er voor gaan zitten..
In 1 adem gelezen, wat een emoties gingen er door me heen..
Tranen gevolgt door een lach, ontroering, herkenning, het voelen van kwaadheid van onmacht maar ook van liefde vond ik in de woorden...
Dorine, wat ben ik je dankbaar voor je woorden... ik zal ze koesteren en nooit vergeten..

Laui! en je vader, jullie ontzettend bedankt voor het waarmaken van een hartewens maar ook voor het onvergetelijk maken van deze woorden van het leven... van Dorine's leven..

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:29

Ook ik heb hem net gekregen!Heel mooi.Ik denk dat het een heel mooi naslagwerk gaat worden voor periodes waar we het zelf misschien iets moeilijker hebben.Verder hebben Barb,astridh en Chica alles al geschreven wat ik ook wilde schrijven:Bedankt!!!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 13:45

Ik heb m gekregen, maar durf hem nog niet door te lezen. Ben bang dat ik dan helemaal instort en ik moet nog even een paar weken volhouden... Ik heb in de versie van Laui al het voorwoord gelezen en heb daarom besloten nu maar even niet te gaan lezen erin, omdat het dan even echt te moeilijk wordt.
Ik vind het echt een heel erg mooi boekje geworden en ik weet zeker dat ik hem vaak ga lezen!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 14:49

Heb m ook gekregen,ga m vanavond rustig lezen...mega bedankt...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:15

Heb hem ook net gekregen en even snel doorgebladerd, daarna is hij ingepikt door mijn man die hem nu zit te lezen.
Het is echt ontzettend mooi geworden.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:16

Graag gedaan, ik heb er nog genoeg liggen, dus mensen die geinteresseerd zijn, het zijn er genoeg!
Ik ben echt niet de enige die hieraan gewerkt heeft, vooral de vormgever, kunstenaar en drukker (en de binder) hebben alles in het werk gesteld om dit alles zo snel te realiseren. Zonder hen was er zeker geen boekje geweest!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:09

Ik heb nog niets ontvangen dus ik wacht met smart!
Ben erg benieuwd hoe het geworden is.
Ik ga maandag maar eens voor de brievenbus liggen denk ik Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:43

Dorine bedankt!

Ook ik ging naar boven om een berichtje te posten.
Marc vond het boekje in de brievenbus, heb hem meteen gelezen. Eerst wat vluchtig, maar later op de bank op mijn gemak.
Wat een emoties! En hoe positief blijft Dorinepien! Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen! 'k Heb het niet droog kunnen houden, Marc moest lachen, maar ik heb gezegd dat hij het boekje ook eens moest lezen. Dan snapt hij het wel!
Iedereen die er aan mee gewerkt heeft heel erg bedankt(Laui!!!!), en bovenal Dorine: bedankt dat je ons hent laten meedelen in je gedachten!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:58

Het is een erg mooi boekje geworden. Heb al een aantal willekeurige gedichten gelezen en vind ze prachtig!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 22:27

Ik wacht er ook nog op. Wordt nu toch wel heel benieuwd.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:53

Ik heb m uiteindelijk toch maar gelezen, de tranen rolden af en toe over mijn wangen... Echt verschrikkelijk mooi!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 10:04

Ik vond hem gisteren in de brievenbus, en heb vanochtend wat gedichten eruit gelezen. Mijn ouders waren op visite, en ook zij zijn er erg van onder de indruk.

Dorine, het is een schitterende bundel. Ik vind het zo fijn en ontroerend dat je op die manier een beetje bij me bent.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:45

En hij ligt thuis op me te wachten en ik kan hem pas woensdag inzien. Ooh, wat vervelend, lees ik hier al die mooie en indrukwekkende reacties, en ik ben zo benieuwd.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:51

Ik heb hem ook nog niet maar zo te lezen is het echt een prachtboekje.Ik wacht met smart af tot de dag dat ik hem ontvangen zal en lezen kan.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:56

Ik zie net de envelop liggen met de boekjes erin. Heb het boekje nu net vluchtig doorgelezen. Intensief lezen doet teveel pijn en ik wil dat rustig doen als ik genoeg tijd heb. Ik heb van achter naar voor gebladerd, vraag me niet waarom.

Zo vluchtig gelezen en toch al zo ontroerd, ik weet dat het huilen wordt als ik alles rustig ga lezen.

Het ziet er echt heel mooi uit!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 20:56

Hij is idd echt gigantisch!
Echt heel erg bedankt iedereen die hier aan mee heeft gewerkt!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:48

ook ik heb hem gehad, enorm bedankt!!!!
Alles is al gezegd ik vind hem echt prachtig!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:28

Oh jee, nu wordt ik wel erg nieuwsgierig. Zag dat het geld afgeschreven was, dus zal ik hem ook wel snel krijgen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:33

Ik zag het boekje gisteren toen ik terug kwam van Almelo. Het is echt heel mooi. Ik dacht een paar gedichten te gaan lezen, maar voordat ik het in de gaten had passeerde de laatste bladzijdes mijn vingers en ogen.

Heel mooi, heel emotioneel... een plaatje...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 11:55

Komt dat nou in de handel? ik wil het graag kopen.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:30

Desiree, moet je het via Laui! bestellen, even pb'en, geld overmaken en je hebt het zo.
Vandaag had mijn broer het meegenomen, even snel doorgekeken, en Huilen hij is heel erg mooi geworden, maar ik ga hem eens doorlezen in de vakantie, ik kan het nu echt niet erbij hebben.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 00:07

Acceptgiro is deze week op de bus gegaan Lachen

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annash, DogWords, Gea99, Googlebot, meniekske, Petra_O, tiwi1969 en 120 bezoekers