snik snik...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 20:35

Een hele goede vriendin van mij gaat weg bij onze stal Verdrietig

Ik ken haar al 5 jaar. Ik heb haar ontmoet op onze stal toen ze daar met haar pony kwam staan, ik stond er toen al.

Vanaf toen zijn we vriendinnen geworden. Ik zag haar vaak omdat ze dus bij ons op stal stond en we gingen ook vaak bij elkaar logeren en met elkaar buitenrijden enz.

Maar nu heeft ze haar VBO diploma gehaald en gaat ze volgend jaar een paardenhouderij opleiding in Barneveld volgen. Ze gaat ook ermelo doen. Hiervoor moest ze dus een ander paard want ze had een pony. Nu heeft ze dus een nieuw paard (tof beesje!) en gaat haar zus, Sandy (zo heet die pony) rijden. Sandy blijft bij ons op stal maar die vriendin staat nu met haar nieuwe paard op een stal in Soest waar ze dus ook gaat werken.

Ik vind het echt heel jammer want ik had altijd super veel lol met d'r, maar vanaf nu ga ik d'r minder vaak zien, want ze gaat het heeel druk krijgen (ze heeft het nu al heel druk) Op stal waren zij en ik altijd lekker maf bezig. Ik kon alleen met haar zo gek zijn, want de rest was toch een beetje saai.

We zouden ook over een week een ponykampje hebben maar nu komt ze dus niet omdat ze moet werken op die andere stal. En we zouden ook nog samen naar Drenthe gaan, maar nu kan ze daar dus ook niet heen Verdrietig

Sorry maar ik moest even mn hart luchten. Verdrietig Ik vind het echt klote Verdrietig


lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:38

Kan me voorstellen dat je dat niet leuk vind, maar misschien wordt het met haar zusje ook wel gezellig. En je moet natuurlijk wel contact blijven houden met dat andere meisje en zo kunnen jullie elkaar ook weer leuke dingen vertellen. Veel om bij te praten dus. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt. Dus heel veel sterkte.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:39

Goh wat rot Huilen
Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt......ik ben namelijk ook een vriendin kwijtgeraakt (mijn beste) doordat ze in een andere plaats ging wonen Verdrietig .......we hielden nog wel telefonisch contact en heel af en toe zien we elkaar nog........maar toch is het allemaal veranderd en mis ik haar heel erg.........we hadden altijd zoveel schik/plezier samen *LOL*
Ik hoop dat je toch nog gezellige dingen met haar zal doen.........al zal het misschien allemaal wel wat minder worden!!!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 20:40

dank je wel.

Haar zus die ken ik al. Ze is heel anders dan Renee (die vriendin van mij) Met Renee kon je echt lekker gek doen. Met haar zus is dat moeilijker want die doet altijd heel rustig en normaal Scheve mond\ Maar ze is gelukkig wel heel aardig!

Ik ga zeker veel contact met Renee houden, want kletsen kunnen we goed Lachen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:21

Das zeker niet leuk zeg.
Groetjes aan Kanjer!

Groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 08:27

das idd niet leuk.
Ik ken het helemaal vroeger deed ik altijd gek met een meisje die toen op Liza reed.
tegenwoordig is de enige die gek wil doen Janneke en die rijd 's morgens en ik 's avonds ivm werk.Gelukkig komt doree regelmatig op vakantie en die is gewoon ook errug maf maar ja das toch maar een paar weekjes per jaar Boos!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, CupCakes_, DDD3, Ginny135, GoogleAdsense, Ilona__, MieLo, Pellelilly, Priscilla27, Saar4, Siers83, SjakieXX, xAlice en 60 bezoekers