Blad heeft advert.verknipt=niet tevr.toch betalen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Blad heeft advert.verknipt=niet tevr.toch betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 12:13

Nou maak ik het mee zeg.
Ik heb een advertentie tekst gemaakt omdat ik een pony te koop heb.
Overal ging het goed en werd hij zo geplaatst.Maar bij 1 blad,dachten ze erover om mijn advertentie zelf maar aan te passen,want hij was ietsiepietsie te lang. Verward
Ipv even te vragen of ik hem aan wilde passen of nu zij dat gedaan hebben of hij dan zo ook goed is,hebben ze hem maar gewoon geplaatst.
Nu zijn alle dingen eruit die ik er graag in had enz enz.
Kortom hij klopt niet echt meer.Krijg ik nu iemand die belt voor de pony dan zal ik moeten vertellen dat het anders is dan in de advertentie staat.
Wat moet ik hier nu weer mee.Het is een advertentie waar ik voor moet betalen,maar waarvoor nog?Grrrrrr
Heb ik het recht eigenlijk om niet te betalen?
Wat kan ik hieraan doen? Verward

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:15

Vraag even de algemene voorwaarden op.. Vaak staat daar in dat ze het recht hebben je advertentie in te korten of aan te passen Scheve mond

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:46

neem het op met de adverteerder en maak duidelijk dat door de door hen aangepaste wijzigingen het niet meer klopt, wie weet hoef je dan niet of minder te betalen.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 12:56

Weet je het punt is niet zo zeer het verknippen,maar de aanpassingen.
Als het te lang is is het te lang,geen punt,maar dingen zoals ik schrijf, bijna 3 maken zij 3 van.Dat is hij nog niet.Bv zou ook goed kunnen gaan springen,maken zij is goede springer van.Hij is bruin is al helemaal nergers meer te vinden en dat hij papier heeft ook niet.Hij heeft een super karakter maar das ook nergens meer te lezen.Dat vind ik punten waar ik over val.Ik vind als je dan zoveel wil veranderen dat er op zijn minst even overlegt kan worden.Is dus niet het geval en bijna 30 euro voor een verknipte advertentie vind ik niet echt kunnen.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:20

Dat vind ik ook niet kunnen, 30 euro is niet niks
Wat een aso's, ik zou even bellen/mailen als ik jou was.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:33

vaak staat er ook wel bij het opgeven hoelang de advertentie mag zijn, als je daar over heen zit mag het blad aanpassen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:46

Ik zou iig even contact opnemen met de redactie. Als ze je advertentie zodanig hebben aangepast dat het over een ander paard lijkt te gaan, dan hebben ze iets niet goed gedaan.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:27

persoonlijk zou ik het niet gaan betalen want ze halen dingen uit de advertentie die jij belangrijk vind om te melden aan de toekomstige kopers.