Heb weer een nieuwe baan......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Heb weer een nieuwe baan......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 18:23

beetje snel allleen. Dacht ga fff lekker in de WW totdat ik iets heb gevonden. Nou dat heb ik dus. Moet maandag 23-6 beginnen. Heb ik net al die romslom van het CWI achter de rug. Ben wel heel bij hoor, alleen was een beetje te snel Haha!

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:25

ik heb ook pas een nieuwe baan maar niet echt een baan voro later maar ik werk nu bij de appie hein

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:29

gefeliciteerd hoor. Ik had het ook, kon ik eindelijk een keer de ww in en denk ik bij mezelf, zo nu ga ik lekker eens een poosje niets doen.. ben ik in het totaal twee weken vrij geweest...schiet ook niet echt op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:41

arme kin, het zit ook niet mee. maar ik heb laatst ook een nieuwe baan gevonden en ben helemaal gelukkig, want ik heb nu toch wel wat geld nodig!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:56

Gefeliciteerd met je nieuwe baan !
Tsja, zul je net altijd zien...... heb je de hele rompslomp achter de rug, en dan is het ineens niet meer nodig.
Wat voor werk ga je doen ?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:27

Toch fijn dat je weer aan de slag kunt. Wat voor werk ga je doen?

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:45

UniferB schreef:
Dacht ga fff lekker in de WW totdat ik iets heb gevonden.
.

Daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Dat is gewoon tegen mijn principes. Heb na mijn studie drie maanden achter de lopende band gestaan om te voorkomen dat ik een uitkering zou krijgen.

wel gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe baan.

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:34

Je hebt nog 1 week, geniet er maar van, 1 week is zo voorbij

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 11:46

Nanda"]
[quote="UniferB schreef:
Dacht ga fff lekker in de WW totdat ik iets heb gevonden.
.

Daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Dat is gewoon tegen mijn principes. Heb na mijn studie drie maanden achter de lopende band gestaan om te voorkomen dat ik een uitkering zou krijgen.

wel gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe baan.
[/quote]

Betaal er al minstens 10 jaar voor hoor! Dus als ik dan door omstandigheden even in de WW moet dan maak ik daar graag gebruik van.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:48

UniferB"]
[quote="Nanda"][quote="UniferB schreef:
Dacht ga fff lekker in de WW totdat ik iets heb gevonden.
.

Daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Dat is gewoon tegen mijn principes. Heb na mijn studie drie maanden achter de lopende band gestaan om te voorkomen dat ik een uitkering zou krijgen.

wel gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe baan.
[/quote]

Betaal er al minstens 10 jaar voor hoor! Dus als ik dan door omstandigheden even in de WW moet dan maak ik daar graag gebruik van.
[/quote]

Dat was mijn redenatie nou ook....................

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 11:48

Oscar schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan !
Tsja, zul je net altijd zien...... heb je de hele rompslomp achter de rug, en dan is het ineens niet meer nodig.
Wat voor werk ga je doen ?


Idd ja! Office Manager voor 20 uur per week. Hou ik lekker tijd voor mijn paarden over!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:56

GEFELICITIEERD! en nu een werkgever die gewoon je salaris op tijd uitbetaalt! Nu ik nog.

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:09

gijsenkim"]
[quote="UniferB"][quote="Nanda"]
[quote="UniferB schreef:
Dacht ga fff lekker in de WW totdat ik iets heb gevonden.
.

Daar kan ik me nu niets bij voorstellen. Dat is gewoon tegen mijn principes. Heb na mijn studie drie maanden achter de lopende band gestaan om te voorkomen dat ik een uitkering zou krijgen.

wel gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe baan.
[/quote]

Betaal er al minstens 10 jaar voor hoor! Dus als ik dan door omstandigheden even in de WW moet dan maak ik daar graag gebruik van.
[/quote]

Dat was mijn redenatie nou ook....................
[/quote]

Dus het feit dat je (een aantal) jaren werkt geeft het "recht" op een ww-uitkering?. Theoretisch klopt dit natuurlijk helemaal. Maar het gaat mij om het principe. Ik weet van mezelf dat als ik nu mijn baan kwijtraak, ik nog liever wc's ga schoonmaken dan dat ik een uitkering aanvraag (behalve als dat om bijv. medische redenen niet kan.
Ik vind dat als je kan werken je ook moet werken, ook als het werk beneden je niveau is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:27

dat zal wel maar ik vind best dat ik een paar weken lekker even uit mag puffen, alleen werd het mij niet gegunt........

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:31

Graag een beetje minder quoten alsjeblieft. Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:33

Arme jij gelijk weer aan het werk Knipoog veel plezier als Office Manager, klinkt wel stoer Haha!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 20:04

orri schreef:
Arme jij gelijk weer aan het werk Knipoog veel plezier als Office Manager, klinkt wel stoer Haha!


Hahaha, ja leuk he Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 10:22

Ik kan mij goed vinden in jouw standpunt Nanda.
Zelf werk ik vanaf mijn 13e jaar (natuurlijk ook gewoon naar school geweest hoor Haha! ) en vanaf mijn 16e fulltime, na school meteen gaan werken en nog nooit zonder werk gezeten.
Ook ik wilde nooit een uitkering aanvragen en heb idd zo als jij zegt, ook wc's schoongemaakt om maar niet mijn handje op te hoeven houden.
Maaarrr, weet niet wat er met mij is gebeurt, ik wordt over 2 weken 37 jaar, ben verhuisd naar Drenthe en ben hier nu net aan mijn 2e baan begonnen (stelt niet voor hoor, gewoon productie werk, tja ben nou eenmaal niet hoog geschoold) en ik ben het wel zo ontzettend zat!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen die hun baan kwijtraken even een uitpuf periode willen en ja, je betaald al jaren voor de ww dus waarom zou je niet?
Ik werk via uitzendburo's want een vaste baan is hier niet echt makkelijk te vinden (ja, voor simpel produktie werk worden hier al diploma's van hier tot tokio gevraagd , was in het westen wel anders, daar werd ik met open armen ontvangen....) dus het werk wat ik nu doe is ook niet zeker voor hoelang ik daar kan blijven en zit ik straks zonder werk ga ik toch ook echt een periode denk ik wel mijn hand ophouden!
Ik denk nu het zelfde als de mensen hierboven en zou een tijdje ww best even welkom vinden, ook ik betaal daar tenslotte al jaren aan.
Ik ben het dus met jouw eens maar ook met de mensen die hier boven reageren, kan het mij allemaal levendig voorstellen en eigenlijk hoop ik ook over een tijdje zonder werk te zitten (getver, klinkt wel heel stom dit)